Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 26.07.1987

Permis conducere:  Cat.B,C, Data obtinerii:10.10.2005

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Profesionist cu experiență relevantă în administrarea afacerilor din sfera comercială și totodată absolvent al studiilor de specialitate relevante, doresc să fructific cunoștințele acumulate în cadrul unei viitoare companii cu posturi disponibile în arii profesionale precum cele de management, achiziții, vânzări sau distribuție.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2019 - 31.10.2020

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: administrator/fondator

Responsabilitati:

- Administrarea magazinului online , marketplace online.
- Pregatirea candidatilor pentru obtinerea certificatelor de competenta profesionala.

01.08.2012 - 31.07.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: fondator / director

Responsabilitati:

 Coordonarea unei rețele de magazine specializate cu obiectul de activitate reprezentat de vânzarea diferitelor sortimente de dulciuri , vinuri si alte bauturi alcoolice de import
 Stabilirea și extinderea lanțului de magazine până la un numar de șaptesprezece puncte de lucru, alături de supervizarea a optsprezece angajați ai societății comerciale
 Gestionarea întregului proces de înființare a societății comerciale, finanțare, alocare de costuri și resurse materiale, derularea operațiunilor juridice, de încadrare în muncă a angajaților și gestionarea tuturor bunurilor societății
 Coordonarea activităților de import și selecția riguroasă a celor mai potriviți furnizori de mărfuri
 Aprobarea bugeterlor și rectificarea acestora în funcție de necesități și conform strategiei de afaceri
 Aprobarea sistemului de inventariere și de raportare a încasărilor și pierderilor
 Monitorizarea continuă a pieței și a tendințelor de dezvoltare
 Negocierea contractelor cu toate părțile implicate în derularea activității (cu furnizorii de bunuri, cu partenerii de afaceri și cu părțile angajate)
 Desfășurarea procesului de recrutare și de încadrare a noilor angajați pe posturi, respectând normele legislative în vigoare
 Obținerea autorizațiilor de funcționare și a tuturor documentelor oficiale necesare societății comerciale
 Examinarea legalității, regularitatea şi conformitatea operaţiunilor derulate
 Inventarierea stocurilor și achiziția de noi mărfuri, în funcție de previzionarea consumului sau a cererii estimate
 Supravegherea încasărilor şi plăţilor necesare bunei funcţionări a societăţii, elaborând strategia de dezvoltare a firmei

01.06.2008 - 30.11.2009

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: vanzator , supervizor

Responsabilitati:

 Realizarea activităților de caserie și interacționare directă cu clienții restaurantului
 Inventarierea mărfurilor și a produselor aflate în stoc
 Coordonarea a cinci persoane cu responsabilități similare, în urma obținerii unei promovări.

01.02.2005 - 30.06.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: manager achizitii

Responsabilitati:

 Realizarea tuturor activităților legate de achiziții în cadrul unei companii cu obiectul de activitate în comerț cu amănuntul si angro a produselor de papetărie, rechizite, jucării și alte produse complementare
 Trimiterea comenzilor către furnizori
 Negocierea contractelor și identificarea noilor furnizori potriviți obiectului de activitate prestat și strategiei de dezvoltare
 Adminstrarea contractelor și monitorizarea executării livrărilor de mărfuri
 Planificarea strategiei de achiziții și obținerea celor mai avantajoase colaborări cu furnizorii de materiale.

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Politica si economie europeana la SNSPA din Bucuresti.
2011 - 2013 Masterat: Administrarea afacerilor comerciale la ASE Bucuresti din Bucuresti.
2008 - 2011 Masterat: Business si administrare la Institutul international de management IMI-Nova din Chisinau.
2004 - 2008 Colegiu / Studii postliceale: Contabilitate la Colegiul National de Comert al ASEM din Chisinau.

Premii

Certificari
Jan 2021 - Jan 2021: Manager transport marfa si persoane
Certificare manager transport marfa si persoane eliberat de ARR
Jan 2020 - Jan 2020: Bazele marketingului digital



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close