Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

N 30.07.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.11.2000

obiectiv

 

Doresc sa dezvolt o cariera in care sa imi pot valorifica aptitudinile de organizare si coordonare a unei echipe sau activitati, a aptitudinilor de comunicare, negociere si atentie la detaliu, contribuind cu experienta mea de lucru la atingerea obiectivelor companiei

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Relatii publice, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Achizitii, Import - export, Banci, Alimentatie / HoReCa, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2018 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: administrator credite imm

Responsabilitati:

- implementarea contractelor de credit, administrarea si monitorizarea angajamentelor conform conditiilor aprobate de comitetul de credit pentru contractele de credit active, raportarea restantelor si actualizarea garantiilor

01.06.2017 - 31.10.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistenta vicepresedinte executiv

Responsabilitati:

- asistenta si actualizare agenda pentru desfasurarea activitatilor zilnice
- centralizarea documentelor supuse spre analiza vicepresedintelui si monitorizarea fluxului acestora
- gestionarea disponibilitatilor salilor de sedinte pentru departamentele din subordinea vicepresedintelui
- activitati administrative si logistice necesare bunei functionari a echipamentelor electronice

01.11.2015 - 30.11.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: organizator formare

Responsabilitati:

• Evaluarea necesarului de pregatire si intocmirea Planului de Formare pentru anul urmator;
• Organizarea programelor si a stagiilor de formare;
• Negocierea elementelor programului de formare atat cu furnizorul, cat si cu beneficiarul intern al acestuia;
• Intocmirea de rapoarte privind programul de formare, înregistrarea si pastrarea, conform legislatiei în vigoare, a datelor privind cursul si cursantii;
• Stabilirea criteriilor de evaluare in raport cu obiectivele de referinta ale programelor de calificare si formare

01.08.2011 - 30.11.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent director - directia gestiunea contractului de concesiune

Responsabilitati:

• Organizarea agendei si a participarii la evenimente interne si internationale;
• Traducerea corespondentei adresate partenerilor din strainatate;
• Asigurarea fluentei circuitului informational catre/dinspre companie, operarea in sistemul informatic al companiei a documentelor interne;
• Evidenta si gestionarea informatica a echipamentului de protectie individual;
• Evidenta solicitarilor de achizitie si a cheltuilelilor, analiza si incadrarea cheltuielilor in bugetul alocat departamentului;
• Urmarirea implementarii actiunilor decise in cadrul intalnirilor de analiza si evaluare a activitatilor departamentului

01.08.2006 - 31.10.2010

Departament: banci

Titlu Job: administrator cont (account manager)

Responsabilitati:

• Operarea si administrarea bazei de date a companiei (modulul performanta clienti si gestionare contracte) in scopul elaborarii de rapoarte si a reconcilierii cu datele (logistice si financiare) din sistemul SAP al companiei Iveco SpA;
• Derularea de activitati operative, elaborarea de acte aditionale la contracte (modificari conditii sau obiect contract, reesalonare datorii) si operarea lor in baza de date;
• Efectuarea de operatiuni de credit-management, prin urmarirea constanta a platilor efectuate in cadrul contractelor de leasing, efectuarea regulata de analize vizavi de performanta clientilor si, dupa caz, elaborarea de planuri de restructurare a datoriei, de reziliere a contractelor sau de semnare a noi contracte si supunerea spre aprobare a acestor planuri catre Directorul de Credite;
• Administrarea operativa a unui portofoliu de 400 de clienti/ 1300 de contracte de leasing active,
• Intreprinderea de actiuni conexe celor de baza (de exemplu vizite la clienti in scopul evaluarii situatiei acestora, activitati de promovare a campaniilor lansate de companie, intalniri multipartite companie-clienti-dealeri Iveco pentru conceperea unor pachete integrate de servicii destinate clientilor strategici, analiza performantei competitorilor de pe piata serviciilor financiare)

01.03.2004 - 31.07.2006

Departament: banci

Titlu Job: departament credit - administrator cont (account manager)

Responsabilitati:

• Operarea bazei de date a companiei in scopul elaborarii de rapoarte referitoare la performanta clientilor;
• Efectuarea de operatiuni in sectorul managementului intarzierilor de plata, prin administrarea rapoartelor cu clienti cu intarzieri la plata, organizarea de intalniri cu acestia la sediul companiei si formularea de sugestii si propuneri de rezolvare a situatiei catre Directorul de Credite;
• Conceperea si supunerea spre aprobare a unui proiect de noua procedura (in termeni de frecventa a raportarilor, de metode de abordare a clientilor si de optimizare a relatiei cu Departamentul Juridic), proiect care ulterior a fost aprobat si implementat;
• Efectuarea de activitati operative, in sensul initierii si derularii formalitatilor pre-livrare (emitere/verificare protocoale de acceptare, colectare/verificare bilete la ordin) conform procedurilor companiei si inregistrarea acestora in sistemul informatic;
• Acordarea de asistenta clientilor si lansarea de propuneri comerciale

01.12.2000 - 31.05.2004

Departament: import - export

Titlu Job: reprezentant logistic

Responsabilitati:

• Coordonarea operatiunilor interne ale Departamentului Logistic (echipa formata din 4 persoane)
• Intocmirea formalitatilor vamale pentru vehiculele (noi sau uzate) importate
• Inmatricularea vehiculelor importate
• Administrarea relatiei cu furnizorii, dealerii Iveco, clientii Afin si autoritatile statului
• Administrarea modulului logistic al bazei de date a companiei (operare documente vamale si de inmatriculare)
• Operarea in sistem a documentelor vamale si a celor legate de inmatricularile vehiculelor
Prin optimizarea fluxului de operatiuni am reusit scurtarea intervalului dintre importul bunurilor contractate de clienti si livrarea acestora.

De asemenea, am contribuit la crearea unui modul informatic de gestiune a documentelor aferente importului, inregistrarii fiscale si inmatricularii autovehiculelor importate.

01.10.1999 - 31.12.2000

Departament: import - export

Titlu Job: reprezentant logistic back office

Responsabilitati:

• Pregatirea documentatiei necesare importului autovehiculelor
• Pregatirea documentatiei necesare inmatricularii autovehiculelor
• Administrarea vehiculelor utilizate de angajatii companiei
• Administrarea documentatiei legate de emiterea cartilor de garantie ale vehiculelor Iveco

studii

 

Facultati:

2013 - 2015 Masterat: Facultatea de Psihologie și Științele Educației la Universitatea din Bucuresti din Bucuresti. Psihologie aplicată în domeniul securității naționale
2006 - 2008 Masterat: Managementul Agroturismului si Serviciilor Publice la Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București din Bucuresti.
2006 - 2007 Facultate: Managementul Proiectului la ASEBUSS - ExecEdu din Bucuresti.
2000 - 2005 Facultate: Facultatea de Management si Inginerie Economică in Dezvoltare Rurala la Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București din Bucuresti.

Premii

Voluntariat
Jan 2013 - Nov 2015: Vreau NLP! Romania
Am coordonat activitatea Centrului Vreau NLP! Romania din Bucuresti, organizand aspectele logistice pentru desfasurarea cursurilor de NLP Practitioner, a diverselor seminarii pe aceeasi tema, precum si a trei tabere desfasurate in afara tarii.
In aceeasi perioada, am supervizat activitatea bilunara de practica a cursantilor NLP Practitioner.
Certificari
Jan 2012 - Aug 2012: NLP Master Practitioner

Mar 2011 - Dec 2011: NLP Practitioner

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)

italiană(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close