Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 02.09.1989

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Imi doresc sa devin un om de baza in compania cu care voi colabora!

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Marketing, Altele, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Achizitii, Protectia muncii, Financiar / Contabilitate, Banci, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2018 - 30.09.2018

Departament: banci

Titlu Job: administrator credite

Responsabilitati:

Completarea contractelelor de credit si de garantie, pe baza dosarului de analiza.
Inregistrarea procesului de acordare a creditelor in sistemul informatic al bancii.
Inregistrarea garantiilor primite in sistemul informatic in conformitate cu clauzele contractuale si procedurile in vigoare.
Semnarea Cererii de utilizare privind verificarea indeplinirii conditiilor precedente / subsecvente acordarii tragerilor din credit.
Completarea avizulului initial, de modificare, de prelungire sau de stingere la AEGRM.
Realizarea tragerilor si rambursarilor in sistemul IT, in concordanta cu termenii si conditiile aprobate.
Rambursarea creditelor la cererea clienţilor.


01.07.2016 - 31.12.2017

Departament: banci

Titlu Job: administrator credite

Responsabilitati:

Completarea contractelelor de credit si de garantie, pe baza dosarului de analiza.
Inregistrarea procesului de acordare a creditelor in sistemul informatic al bancii.
Inregistrarea garantiilor primite in sistemul informatic in conformitate cu clauzele contractuale si procedurile in vigoare.
Semnarea Cererii de utilizare privind verificarea indeplinirii conditiilor precedente / subsecvente acordarii tragerilor din credit.
Completarea avizulului initial, de modificare, de prelungire sau de stingere la AEGRM.
Realizarea tragerilor si rambursarilor in sistemul IT, in concordanta cu termenii si conditiile aprobate.
Rambursarea creditelor la cererea clienţilor si urmarirea graficelor de rambursare.

01.01.2016 - 30.06.2016

Departament: banci

Titlu Job: sef supraveghere case

Responsabilitati:

Autorizarea operatiunilor initiate de administratorii de cont cash & non cash.
Verificarea Jurnalului tranzactiilor zilnice cu disponibilitatile aflate in casierie.
Gestionarea arhivei de documente de casa (registre,jurnale, etc).
Indrumarea, coordonarea si controlarea personalului din subordine atat in sucursala cat si in agentiile arondate (10 agentii).
Detinerea elementelor de securitate si participarea la inchiderea/ deschiderea tezaurului.
Organizarea activitatii din cadrul casieriei in conformitate cu Normel, Procedurile si Instructiunile de lucru.

01.01.2015 - 31.12.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: ofiter back office

Responsabilitati:

Eliberarea catre clienti si operarea in sistemul informatic a instrumentelor de plata: Bilete la Ordin, CEC-uri.
Oferirea suportului necesardesfasurarii activitatii pentru administratorii de cont cash & non cash din sucursalasi agentiile arondate (10 agentii).
Inlocuirea Sefilor de Agentie cand situatia o impune.

01.06.2014 - 31.12.2014

Departament: banci

Titlu Job: administrator cont cash & non cash

Responsabilitati:

Atributii :
-Asigurarea interfetei cu clientul prin preluarea documentelor ce fac obiectul tranzactiilor;
- Inregistrarea tranzactiilor in sistem;
- Constituirea/ desfintarea depozitelor pe termen in lei si valuta;
- preluarea documentatiei de deschidere de cont sau a actelor de modificare de la client, verificarea continutului si operarea deschiderii de cont ;
- preluarea documentatiei de emietere de carduride debit si operarea deschiderii contului de card;
oferirea informatiilor si consultantei complete si complexe clientilor referitoare la produsele si serviciile bancare oferite;
efectuarea depunerilor/ retragerilor de numerar din conturile clientilor PF si PJ;

01.09.2012 - 01.05.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

Receptie marfa.
Asigurarea Visual Marchandaising-ului conform indicatiilor primite.
Consilierea si mentinerea relatiilor cu clientii firmei.
Introducerea in sistemul de gestiune ( Charisma ) a documentelorde insotire a marfii ( facturi , avize si eliberearea NIR-urilor ).
Eliberarea catre clienti a facturilor de vanzare .
Comision din vanzari.
Asigurari medicale.
Decont transport.

01.08.2011 - 01.03.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: store manager

Responsabilitati:

Recrutarea si angajarea personalului din subordine.
Oferirea de suport si training pentru tot personalul magazinului.
Evaluarea personalului din subordine conform procedurilor stabilite.
Calcularea salariilor angajatilor din subordine si trimiterea lor catre superiorii ierahici.
Introducerea in sistemul de gestiune si evidenta facturilor(emise sau receptionate ) , Nir-urilor , avizelor de insotire a marfii.
Contabilitatea primara a magazinului coordonat( registru casa , facturi , avize de insotire a marfii , NIR-uri , fise de magazie , rapoarte vanzari )
Reprezentarea firmei in relatiile cu furnizorii , autoritatile statului etc.
Elaborarea si aplicarea strategiilor de vanzare.
Elaborarea rapoartelor de vanzare pentru anumite perioade.
Adiministrarea cu maxim de responsabilitate si eficienta a activitatii magazinului.
Administrarea si gestionarea produselor din punctul de lucru coordonat.
Coordonarea activitatii personalului din subordine in vederea abordarii celor mai inalte standarde in relatia cu clientii.
Cresterea cifrei de afaceri si scaderea pierderilor.
Furnizarea directiilor de dezvoltare ale magazinului prin stilul de conducere, motivare, comunicare efectiv.
Respectarea regulamentelor SC Babybuzz SRL, respectiv ROI (Regulament de Ordine Interioara).
Am in subordine 3 oameni , interactionez foarte bine cu departamentul de marketing al companiei, ocupandu-ma in special de atragerea clientilor din mediul on-line!
Telefon de serviciu , bonuri de masa , asigurari de sanatate

01.05.2010 - 01.07.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: casier & consultant vanzari

Responsabilitati:

Receptie marfa, intocmirea actelor necesare de receptie marfa, expunerea produselor la raft intr-un mod cat mai atragator, consilierea clinetilor in alegrea produselor conform nevoilor personale , incasarea contravalorii marfii, mentinerea legaturilor cu celelate magazine din reteaua Miniblu , intocmirea actelor necesare pentru transferul de marfa.
Avansarea la functia de Store Manager
Comision din vanzari ,asigurari medicale, bonuri de masa,

01.09.2009 - 01.05.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari (lucrator comercial)

Responsabilitati:

Aprovizionarea cu marfa araionului adorndat, curatenia acestuia, intampinarea si salutarea clientilor, prezentarea produselor si consilierea clientilor in alegerea produselor conform nevoilor acestora, propunerea si vanzarea de produse aditionale vanzarii principale, incasarea contravalorii produselor.
Ocazional , receptie marfa.
Gabriela Dobre - Manager Magazin ;
Irina Isbiceanu - Sef Tura
Comision din vanzari , asigurari medicale.

01.09.2008 - 01.04.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

Mentinerea relatiilor cu clientii firmei, prezentarea produselor si serviciilor aferente vanzarii, show cooking, efectuarea vanzarii, incasarea contravalorii marfii, organizarea activitatii proprii, coordonarea activitatii noilor angajati.
Ocazional receptie marfa.
am avut 2 oameni in subordine.
-
Nu am avut beneficii extrasalariale.

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Fizica la Universitatea din Bucuresti din Bucuresti. Program masterat interdisciplinar (fizica, chimie, inginerie):Surse de energie regenerabile si alternative(SERA).
2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Fizica la Universitatea Hyperion din Bucuresti.

Premii

Certificari
Mar 2014: Inspector SSM - nivel mediu

Nov 2012: Integrated Consulting Group Curs - "Dezvoltare Competente Manageriale- Joc de Întreprindere"

Jul 2008: Asociatia Euroed - cursuri : Internet Basics Basics of Word processing Basis of EDP. AJOFM Dambovita - cursuri: Inspector Resurse Umane

May 2008: Atestat operator calculator

Hobby-uri
Blogging-ul. Detin www.pauldutu.eu locul in care va invit sa ne bucuram impreuna de evenimente urbane de calitate.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close