de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.07.1977

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.07.1996

obiectiv

 

Scopul meu este ca atunci cand sunt la serviciu sa muncesc in asa fel incat in urma prestatiei mele sa nu las loc decat urmatoarelor cuvinte: felicitari - obiectiv atins !!! Imi doresc un loc de munca unde sa merg cu placere si unde sa ma dezvolt continuu pe plan profesional.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Altele, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Import - export, Controlul calitatii, IT Software, IT Hardware, Financiar / Contabilitate, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 01.01.2030

experienta profesionala

 

01.04.2012 - 31.08.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: administrator/asociat

Responsabilitati:

-furnizare personal pentru munca in strainatate in domeniul medical (300 persoane);
-interviul personalului intermediat, recomandarea acestora si programarea perioadelor de deplasare;
-organizarea logistica, inclusiv optimizarea traseului pentru partenerii de la firma de transport;
-suport/asistenta pe perioada contractuala a personalului intremediat, inclusiv informarea despre renumeratie si statul juridic sub care isi desfasoara activitatea;
-idetificare de noi surse pentru atragerea de personal nou;
-administrarea dosarelor de personal;
-autorul unui program care contine informatii despre calificari si proprietati ale personalului, respectiv are posibilitatea de a sorta dupa criterii dorite;
-efectuarea rapoartelor pentru a vedea/urmari/a optimiza fluctuatia/cresterea numarului de personal intermediat;
-coordonarea echipei proprii pentru serviciile descrise mai sus

01.03.2010 - 31.03.2012

Departament: it software

Titlu Job: data base administrator

Responsabilitati:

-administrarea sistemelor IT si a datelor de baza (ePOS, ePAPP, eRFx, eSoursing, SCM), suport direct la NIVEL 1 pentru utilizatori interni si externi;
-identificarea erorilor la nivel global din HOST si sistem EDI (prin Norme VDI), remedierea acestora sau transmiterea lor catre personalul specializat;
-efectuarea legaturii de transmitere a datelor EDI in format VDA;
-persoana de contact directa NIVEL 1 pentru parteneri interni si externi in procesul de implementare a noilor portale ePAPP si eRFx;
-colaborare directa cu responsabilii pentru optimizarea proceselor IT si a calitatii datelor;
-efectuarea si prezentarea rapoartelor trimestriale, anuale de economie la nivel global (SAP).

01.10.2009 - 28.02.2010

Departament: management

Titlu Job: comisionar

Responsabilitati:

-consultanta acordata mai multor PFA-uri, Asociatii si SC in vederea mentinerii contactului cu Institutiile de stat si cu partenerii de afaceri;
-elaborarea contractelor, completarea documentelor;

01.09.2008 - 30.09.2009

Departament: management

Titlu Job: asistent manager/secretar

Responsabilitati:

-verificarea si mentinerea stocului de materii prime necesare productiei prin comanda la timp a materiilor prime necesare;
-controlul livrarilor primite/efectuate;
-intocmirea facturilor, avizelor, foilor de parcurs (CMR);
-mentinerea relatiilor cu furnizori si societatea mama;
-diverse calculatii si studii de piata;
-organizarea deplasarilor;
-mentenanta retelei de calculatoare existente

01.01.2007 - 31.08.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: contabil financiar bancar

Responsabilitati:

-introducerea in sistem a documentelor financiar contabile;
-ofertare, vanzare, cumparare, controlul livrarilor primite/efectuate;
-mentinerea relatiei client/furnizor si societatea mama precum si cu institutiile statului;
-organizare si prezentare la expozitii interne si internationale

01.01.2005 - 31.12.2006

Departament: management

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-intocmirea documentelor necesare infintarii societatii;
-deschidere punct de lucru;
-managmentul personalului;
-intocmirea contractelor, facturilor, avizelor;
-realizarea documentatiei necesare licitatiilor

studii

 

Facultati:

2008 - prezent Facultate / Colegiu: Facultate de stiinte economice la Universitatea Europeana Dragan din Lugoj. Finante / Managment financiar
2006 - 2008 Scoala Profesionala: Profil tehnic la Colegiul Tehnic din Timisoara. Specializare: tehnician mecanic pentru intretinere si reparatii
1994 - 1996 Liceu: Matematica-Fizica la Grup scolar industrial Emanuel Ungureanu din Timisoara.
1992 - 1994 Liceu: Programator la Liceul de informatica Grigore Moisil din Timisoara.

Premii

Proiecte
Sep 2010 - Mar 2012: eRFX First Contact Person bei Lisa Dräxlmaier GmbH
Persoana de contact directa pentru utilizatori interni si externi la nivel global in faza implementari unui nou portal. Inclusiv administrarea ulterioara a utilizatorilor/creare utilizatori cu drepturi aferente.
Sep 2010 - Mar 2012: ePPAP First Contact Person bei Lisa Dräxlmaier GmbH
Persoana de contact directa pentru utilizatori interni si externi la nivel global in faza implementari unui nou portal. Inclusiv administrarea ulterioara a utilizatorilor/creare utilizatori cu drepturi aferente.
Jun 2010 - Mar 2012: First Contact Person bei Dräxlmaier Suplier Portal
Persona de contact directa pentru personal intern si extern al firmei in cazul in care apar probleme in fuctionarea urmatoarelor programe: ePPAP (Quality), Demand Viewer (Logistic) inclusiv SCM si transmisii EDI, Netviewer, eRFx (Purchasing), eSoursing
Premii si Distinctii
Oct 2007: Romexpo - Premiul pentru cea mai buna prezentare a unui produs



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close