 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 06.08.1998 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:15.10.2018 Stagiu militar: da
|
|
obiectiv | |
|
Sunt o persoana care muncește din greu, cinstita. Eficient sub condiții de presiune, mereu dispus să își dezvolte noi abilități. Sunt prietenos, amabil și politicos, am un bun simț al umorului. Sunt capabil să lucrez independent în medii aglomerate și, de asemenea, într-un cadru de echipă. Sunt precis și plin de tact, eficient în rezolvarea problemelor.
Salariu: 500,00 USD / luna Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier Departament: Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Educatie / Training / Arte, Functii publice, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, IT Software, IT Hardware, Banci, Crewing / Casino / Entertainment Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.01.2019 - 30.04.2019 Departament: banci Titlu Job: consilier credite Responsabilitati: - identificarea clientilor doritori de credite de nevoi personale, imobiliare, ipotecare si alte produse bancare de finantare;
- contactarea acestora;
- prezentarea ofertei existente pe piata;
- asistenta la completarea formularelor de credit;
- întocmirea dosarului de credit;
- pastrarea contactului permanent cu banca si cu clientul din momentul aplicarii pana la finalizarea procesului de creditare. |
|
01.01.2019 - prezent Departament: it hardware Titlu Job: administrator Responsabilitati: Recomandari privind optimizarea sistemului informatic;
Solutii pentru reteaua de calculatoare atat din punct de vedere hardware cat si software;
Recomandari privind solutii de backup;
Analiza pentru cablare structurata;
Cele mai bune alegeri in privinta achizitiilor hardware/software;
Oferte de dezafectare a halelor de cryptomonede. |
|
01.12.2017 - 31.01.2019 Departament: it hardware Titlu Job: tehnician echipamente si retele de calcul Responsabilitati: Acordați asistență pentru asamblarea, testarea și întreținerea echipamentelor companiei
Analizați cauzele principale ale defecțiunilor echipamentelor și propuneți acțiuni corective.
Acordați suport 24 × 7 pentru a depana problemele legate de echipament.
Efectuați inspecții periodice pentru identificarea și corectarea defecțiunilor, reparațiilor și înlocuirilor echipamentului.
Citiți și înțelegeți manualele tehnice pentru operațiunile și întreținerea echipamentelor.
Respectați politicile companiei și reglementările de siguranță.
Elaborați proceduri de întreținere preventivă pentru a evita defecțiunile echipamentului.
Mențineți instalația curată, sigură și organizată.
Asigurați asistență și instruire a muncitorilor atunci când este necesar.
Mențineți documentația privind procedurile de întreținere și reparații ale echipamentelor pentru procedurile viitoare de referință.
Mențineți controlul inventarului pentru uneltele și componentele echipamentelor.
Propuneți îmbunătățiri pentru a îmbunătăți performanța și fiabilitatea echipamentului.
Dezvoltarea inițiativelor de reducere a costurilor prin utilizarea eficientă a materialelor și a resurselor |
|
01.02.2017 - 31.12.2017 Departament: vanzari Titlu Job: casier Responsabilitati: 1. Promovarea si vanzarea produselor companiei.
- Intampina amabil clientii la intrarea in magazin, asigura asistenta pe tot parcursul;
- Rezolva sesizarile clientilor si se asigură că solicitările sunt rezolvate.
2. Deruleaza activitatea de gestionare a magazinului pentru o buna desfasurare a activitatii de vanzare.
- Efectueaza operatiunile legate de mercantizarea produselor si depozitarea corespunzatoare a acestora;
- Verifica preturile produselor si existent produselor lor pe raft;
3. Completeaza documente fiscale : facturi, chitante, ordin de plata.
- Incaseaza corect sumele aferente preturilor produselor, indiferent de metoda de plata;
- Este responsabil de administrarea corecta si riguroasa a numerarului incasat in magazin, de corectitudinea inregistarilor si de predarea banilor; |
| studii | |
|
Facultati: 2018 - prezent Facultate: Istorie la Universitatea din Bucuresti din București.
2016 - 2017 Liceu / Școală profesională: Filologie la Liceul teoretic "Nicolae Iorga" , Nehoiu din Nehoiu.
2014 - 2016 Liceu / Școală profesională: Mecatronica la Colegiul National - '' Spiru Haret '' din Ploiesti.
Premii Certificari
Mar 2019 - Mar 2019: Certificare Google - Atelierul Digital
Bazele marketingului digital.
Voluntariat
Mar 2019 - Oct 2019: Uniunea Studenților din Romania - Departamentul de Scriere Proiecte
Uniunea Studenților din România este o organizație umbrelă, la nivel național, pentru 100 de asociații studențești și de tineret din 20 centre universitare. Scopul statutar al federației este acela de a reprezenta, promova și apăra drepturile studenților, în raport cu actorii relevanți la nivel național, în special cu Ministerul Educației Naționale, Ministerul Tineretului și Sportului, Parlamentul, Guvernul, Președinția României, precum și Municipalități și Universități.
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|