Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 23.09.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.02.2013

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Vreau să mă dezvolt profesional lucrând pentru o companie care să-mi valorifice abilitățile și unde pot lucra în echipă și contribui alături de colegii mei la îndeplinirea obiectivelor periodice.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Imobiliare, Relatii publice, Altele, Publicitate, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Alimentatie / HoReCa, Auto / Echipamente, Management

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2020 - prezent

Departament: publicitate

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

• Stabilirea obiectivelor generale de dezvoltare ale firmei, în concordanță cu strategia elaborată de Consiliul de Administrație;
• Reprezentarea societății pe plan local în relația cu instituții publice locale și cu terți;
• Identificarea oportunităților de afaceri;
• Prospectarea pieței căutând atragerea de noi clienți, monitorizarea pieței și identificarea tendinţelor de dezvoltare, precum și aducerea la cunoștința asociatului a ofertei concurențiale;
• Conceperea și redactarea contractelor, precum și asigurarea fluxului de documente necesare perfectării actelor, conform cerințelor beneficiarilor și cu negocierea condițiilor financiare favorabile firmei;
• Arhivarea documentelor, precum și păstrarea în arhiva proprie a tuturor registrelor de contabilitate și a documentelor justificative ce stau la baza înregistrărilor în contabilitate;
• Monitorizarea încasărilor și plăților necesare bunei funcționări a societății comunicând, la solicitarea expresă a asociatului, evidențe legate de situații privind evoluția strategiei de dezvoltare a firmei;
• Asigurarea reţelei de legături necesare dezvoltării activităţii firmei.

01.09.2018 - 30.06.2019

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

• Comunicarea clară, concisă și corectă, în scopul de a asigura eficiența operaționala a restaurantului;
• Crearea unei atitudini pozitive a mediului de lucru prin recunoașterea schimbărilor comportamentale și a performanțelor echipei și comunicarea acestora directorului de restaurant;
• Dezvoltarea relațiilor pozitive în cadrul echipei prin înțelegerea și abordarea necesităților și preocupărilor individuale;
• Preluarea apelurilor și efectuarea rezervărilor, în măsura disponibilității locurilor;
• Supravegherea preparatelor și asigurarea că acestea sunt servite la timp, respectând normele de igienă în vigoare;
• Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice, precum și realizarea de oferte personalizate pentru evenimente cu caracter special
• Angajarea în conversații cu clienții pentru a înțelege nevoile acestora dar și a comunității în care se afla localizat restaurantul;
• Supravegherea și coordonarea echipei în vederea asigurării corecte a serviciilor;
• Comunicarea de idei managerului de restaurant în vederea îmbunătățirii serviciilor.

01.11.2016 - 31.01.2018

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: demi chef

Responsabilitati:

• Întâlniri zilnice cu bucătarul șef pentru a revizui cerințele de feluri de mâncare și cadrele de timp se servire în restaurant;
• Supravegherea și controlarea tuturor lucrărilor din bucătărie, respectarea regulilor de igienă și siguranța alimentelor;
• Îndeplinirea activităților multiple legate de pregătirea mâncărurilor, inclusiv așezarea mesei pentru cerința zilnică de meniu;
• Verificarea proporției corecte a alimentelor din farfurii și servirea lor uniformă, înainte ca preparatele să părăsească bucătăria;
• Contribuirea la menținerea unui standard profesional corespunzător în cadrul echipei stabilind o bună comunicare și un bun climat de lucru;
• Capacitatea de a stabili prioritățile și de a lua decizii rapide în condiții de stres.

01.08.2015 - 30.04.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

• Planificarea și coordonarea activității zilnice din club;
• Achiziționarea de produse alimentare sau nealimentare necesare desfășurării activității specifice unității;
• Gestionarea resurselor umane din subordine, materiale și financiare;
• Stabilirea și menținerea contactelor bune cu furnizorii de materii prime;
• Controlarea calității produselor și activității de producție;
• Întocmirea fișelor de acțiune și încheierea contractelor cu clienții (petreceri private, aniversări, bufete suedeze, cocteiluri și alte mese festive);
• Gestionarea și soluţionarea reclamațiilor de la clienti;
• Fidelizarea clienților și acordarea de discounturi, acolo unde este cazul;
• Întocmirea meniurilor;
• Supravegherea și coordonarea activității barmanilor și picolilor;
• Supravegherea clubului din punctul de vedere al aspectului, facilităților, curățeniei și igienei;
• Răspunderea pentru calitatea serviciilor oferite în club, precum și calitatea activității personalului aflat în subordine.

01.02.2015 - 30.06.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

• Planificarea și organizarea activității unității, astfel încât să fie posibile atragerea de noi clienți fideli și păstrarea celor existenți;
• Promovarea imaginii hotelului prin organizarea și coordonarea unor activități de marketing și publicitate;
• Asigurarea că orice reclamație venită din partea clienților este soluționată rapid și eficient;
• Răspunderea pentru calitatea serviciilor oferite, precum și pentru calitatea activității personalului aflat în subordine;
• Implementarea cu succes a activităților zilnice și urmărirea atingerii rezultatelor planificate;
• Implementarea managementului zilnic (organizațional și conceptual);
• Supravegherea la timp a activităților și sarcinilor delegate responsabililor fiecărei unități în parte;
• Facilitarea și participarea la identificarea și selectarea personalului, consultanților și contractorilor necesari derulării activităților.

01.05.2014 - 31.10.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: ospătar șef

Responsabilitati:

• Direct responsabil pentru calitatea serviciilor oferite în restaurant;
• Responsabil pentru calitatea activității personalului din subordine;
• Pregătirea salonului pentru servire;
• Primirea oaspeților și îndrumarea acestora către o masă liberă;
• Prezentarea preparatelor;
• Oferirea de meniuri și de recomandări clienților care au nevoie de ajutor;
• Soluționarea promptă a solicitărilor și/sau reclamațiilor clienților;
• Participarea la pregătirea restaurantului pentru evenimente conform fișei de eveniment, verificarea și asigurarea că spațiul de lucru este menținut curat și îngrijit în permanență;
• Cunoașterea conținutului listelor de preparate și băuturi;
• Efectuarea mis-en-place-ului;
• Debarasarea spațiului de servire și pregătirea lui pentru viitorii clienți.

01.06.2013 - 31.10.2013

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

• Elaborarea de strategii de dezvoltare a serviciilor pe care le oferă hotelul;
• Promovarea imaginii hotelului prin organizarea și coordonarea unor activități de marketing și publicitate;
• Asigurarea că serviciile hoteliere sunt bine promovate;
• Planificarea, organizarea, coordonarea și controlul tuturor activităților din unitatea hotelieră;
• Supervizarea modului în care se realizează fidelizarea clienților;
• Soluționarea oricărei reclamații venită din partea clienților, rapid și eficient;
• Stabilirea unei relații eficientă cu furnizorii pentru rezolvarea rapidă a oricărei probleme care poate să apară;
• Prospectarea pieței concurențiale și propunerea către superiori de adaptare a serviciilor și produselor, astfel încât să fie satisfăcute cerințelor clienților.

01.04.2012 - 30.11.2012

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: barman

Responsabilitati:

• Deservire băuturi alcoolice și nealcoolice conform rețetarului propriu al unității;
• Păstrarea igienei și a curățeniei la locul de muncă;
• Verificarea fructelor și diferitelor ingrediente și a materiilor prime folosite la băuturi, precum și asigurarea că acestea sunt refrigerate sau păstrate în condiții corespunzătoare;
• Dozarea judicioasă a băuturilor servite în conformitate cu rețetarul aprobat;
• Administrarea corectă a stocului de băuturi;
• Înregistrarea vânzărilor;
• Întocmirea listei de vânzare de peste zi;
• Organizarea cadrului general de deschidere, desfășurare și închidere a activității locului de servire.

01.11.2010 - 30.06.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: consilier vânzări

Responsabilitati:

- Promovarea valorilor și imaginii companiei în relațiile cu clienții prin realizarea de oferte pentru clienţii potenţiali şi cei existenţi;
- Prospectarea în permanenţă a pieței și a trendurilor existente în vederea identificării de noi clienţi şi a creşterii cotei de piaţă a produselor/serviciilor;
- Identificarea și contactarea potențialilor clienți targetați;
- Crearea și actualizarea bazei de date de clienți;
- Oferirea de consultanță către clienți în vederea vânzării;
- Asistarea și urmărirea procesului de vânzare până la finalizare, precum și lansarea de propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amânări de plată pentru clienţii fideli;
- Întocmirea rapoartelor privind situaţia vânzărilor;
- Menținerea unei bune relații cu clienții și după finalizarea tranzacției în vederea fidelizării acestora.

studii

 

Facultati:

2020 - prezent Facultate: Inginerie și Management în alimentație publică și agroturism la Universitatea de Științe Agronomice și Farmacie Veterinară din București.
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Filologie la Teoretic Pogoanele din Buzau.

Premii

Food & Beverage Trainee



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close