Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.07.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.04.2007

obiectiv

 

Un loc de munca stabil intr-o companie unde pot perfoma din punct de vedere profesional.

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Beneficii: -mediu de lucru placut -mijloc de transport(autoturism sau decontarea transportului) -telefon -bonusuri in functie de performante

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Achizitii, Import - export, Petrol / Gaze, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2019 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

- intermedieri credite pentru nevoie personale si credite ipotecare
- oferta personzalita si comparatie oferte
- promovarea produselor bancare

01.08.2016 - 31.03.2019

Departament: juridic

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

- administrarea şi coordonarea tuturor activităţilor din cadrul biroului;
- întocmirea programului de lucru lunar precum şi programarea concediilor de odihnă;
- obţinerea aprobărilor privind diverse situaţii apărute în cadrul biroului;
- colaborare cu departamentul resurse umane la crearea de politici şi proceduri pentru recrutarea, consilierea şi instruirea personalului;
- administrarea echipamentelor de birou şi încheierea contractelor de service şi mentenanţă pentru acestea;
- pregătirea şi transmiterea corespondenţei în numele cabinetului;
- primirea şi achitarea facturilor de utilităţi, materiale de birotică şi consumabile;
- relaţionarea cu proprietarul imobilului în care se află cabinetul, cu poliţia, cu pompieri, cu firmele de pază şi intervenţie;
- mă asigur de faptul că angajaţii au toate materialele necesare pentru o bună desfăşurare a activităţii;
- prognoza privind achiziţia de diverse materiale;
- răspunde de ordinea şi curăţenia în cadrul sediului firmei;
- face aranjamente de ordin logistic pentru şedinţe şi întâlniri;
- întocmirea dosarului cu documente contabile și predarea firmei de contabilitate;
- achitarea impozitelor și relaționarea cu ANAF;
- intocmirea time sheet-urilor și emiterea facturilor către fiecare client;
- redactarea contractelor de asistență juridică;
- completarea împuternicilor avocațiale.

01.08.2009 - 31.08.2016

Departament: marketing

Titlu Job: asistent marketing

Responsabilitati:

-studiere accesare fonduri europene, ajutoare de stat si implementarea lor in domeniul activitatii societatii(extindere instalatie productie si a gradului de procesare produse petroliere)
-contabilitate primara
-oferte produse grup societati
-evidenta cotatii internationale si preturi zilnice producatori/furnizori
-evidenta stocurilor de materiale si marfa
-corespondenta furnizori (transmitere comenzi, plati, diverse informari sau negocieri contractuale)
-corespondenta clienti (primirea comenzilor. transmiterea proformelor, urmarire incasari, transmitere informari si negocieri contractuale)
-corespondenta furnizori nationali si internationali(derularea activitatii de import produse petroliere)
-corespondenta banci (pregatire documente contractare linie de credit, ridicare extrase, ridicare numerar, diverse plati),
-inventariere licitati achiziti produse petroliere, pregatire documentatie si reprezentarea societatii in procedurile de achzitie publica
-evidenta litigii societate si corespondenta avocati
- negocierea contractelor de vanzare-cumparare cu furnizori externi si clienti locali

01.07.2008 - 31.10.2008

Departament: banci

Titlu Job: retail relationship manager

Responsabilitati:

- promovarea si vanzarea produselor bancii, oferind clientilor - persoane fizice - consiliere financiar bancara;
- mentinerea si cresterea portofoliului de clienti persoane fizice si a volumului de afaceri;
-contributia activa la cresterea portofoliului de clienti prin vanzare directa si prin vizite pe teren, la clientii existenti si potentiali.
- consultanta cu privire la tranzactiile zilnice ale clientilor, la solicitarea acestora;
- atingerea targetului stabilit de banca, conform pozitiei mele.

01.11.2007 - 31.07.2008

Departament: banci

Titlu Job: direct sales agent

Responsabilitati:

- promovarea si vanzarea produselor bancii, oferind clientilor - persoane fizice - consiliere financiar bancara;
- mentinerea si cresterea portofoliului de clienti persoane fizice si a volumului de afaceri;
-contributia activa la cresterea portofoliului de clienti prin vanzare directa si prin vizite pe teren, la clientii existenti si potentiali.
- consultanta cu privire la tranzactiile zilnice ale clientilor, la solicitarea acestora;
- atingerea targetului stabilit de banca, conform pozitiei mele.

01.11.2006 - 01.08.2007

Departament: banci

Titlu Job: direct sales agent

Responsabilitati:

- 80% munca de teren
- munca in echipa
- atingerea unui target lunar
- contactul direct cu clientul

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Audit financiar, contabilitate si consiliere la Universitatea Hyperion din Bucuresti.
2006 - 2009 Facultate: Stiinte economice, Finante si Banci la Universitatea Hyperion din Bucuresti.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Matematica-informatica la Colegiul Tehnic Media din Bucuresti.

Facultati in straiatate

nu

Premii

Certificari
Jan 2013 - Jan 2013: Curs inspector Resurse Umane

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close