Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 24.10.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:23.02.2010

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: - training - posibilitatea de a lucra atat individual cat si in echipa - pachet salarial motivant

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2020 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrativ & sales support specialist

Responsabilitati:

Principalele task-uri indeplinite din pozitia de Administrativ & Sales Support Specialist sunt:
- mentinerea legaturii cu agentiile Travel Brands din teritoriu si oferirea de suport administrativ;
- legatura cu principalii furnizori de servicii si consumabile (papetarie, protocol, curierat, curatenie, utilitati). Rezolvarea situatiilor care apar in raport cu acestia, in sediul central sau in agentii;
- actualizarea si verificarea situatiei contractelor cu furnizorii;
- oferirea de suport agentiilor la controale din partea institutiilor statului (OPC, Ministerul Turismului, DITL, s.a.)
- evidenta facturilor diverse si solicitarea acestora la plata;
- gestionarea campaniilor de incentivare pentru reteaua de agentii;
- administratea sistemelor din gestiunea departamentului de vanzari pentru a transmite informari recurenta in reteaua de agentii, electronic cat si pri expeditii fizice;
- participarea activa la organizarea evenimentelor/targurilor de turism de catre companie;
- urmarirea derularii contractelor de chirie si actualizarea acestora cand este cazul;

01.02.2017 - 29.02.2020

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sales and logistics assistant

Responsabilitati:

Activitatile desfasurate cu recurenta, din pozitia de Sales & Logistics Specialist, erau:

· Logistice si Administrative
· Suport Vanzari
· Operatiuni Financiare

Logistic-Administrative
- planificarea aprovizionarii prin analiza comparativa a rulajului de marfa;
- transmiterea comenzilor catre fabrica;
- mentinerea legaturii cu reprezentantul fabricii pe tot parcursul importului de marfa (de la lansarea comenzii pana la receptie), parcel tracking;
- receptionarea marfurilor si raportarea diferentelor (neconforme sau cantitative);
- importarea informatiilor in ERP, actualizarea stocurilor in timp real, aplicarea procedurilor FIFO & FEFO;
- Inregistrarea comenzilor speciale (cantitati mari, dimensiuni atipice, compozit special, etc.)
- urmarire evolutie stocurilor (suprastocaj sau out-of-stoc)
- inventarierea periodica a marfii;
- mentinerea legaturii cu diversi furnizori specifici (papetarie, protocol, curierat, curatenie, utilitati; service, etc) si administrarea contractelor cu acestia;


Suport Vanzari
- preluare si inregistrare comenzi (telefonic, email, e-shop)
- emitere factura(fiscala/proforma) si documente de transport (aviz de insotire a marfii, AWB)
- inregistrarea reclamatiilor si transmiterea acestora catre departamentul responsabil pentru analiza;
- stornarea produselor intoarse retur si incarcarea lor in gestiune;
- inregistrarea clientilor noi


Operatiuni Financiare
- incasarea contravalorii produselor vandute (OP sau Cash)
- efectuarea monetarului la finalul zilei;
- predarea banilor catre casa centrala;
- evidenta documentelor de plata (BO/CEC)

01.04.2016 - 28.02.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: financial operations analyst

Responsabilitati:

Ca parte a Departamentului Financiar, principalele atributii si responsabilitati pe care le-am administrat au fost:

- inregistrarea corecta si la timp a documentelor fiscal-finaciare in sistemul extracontabil;
- suport oferit Departamentului Juridic in
colectarea restantelor;
- dispunerea (cu aprobarea Deputy Manager) efectuarii platilor pentru facturi furnizori si parteneri.
- emiterea de rapoarte cu situatii extracontabile pe departamente;
- inregistrarea incasarilor si a platilor conform extraselor de cont;
- verificarea si elaborarea confirmarilor de sold catre clienti si furnizori, analiza balanta sintetica;

01.07.2013 - 30.04.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: credit risk controller

Responsabilitati:

Am cumulat o experienta de 18 luni, activand in departamentul Credit Controll, cu urmatoarele responsabilitati:

• Recuperarea debitelor de la clientii cu contract;
• Transmiterea de informari, notificari si somatii de plata catre clienti in vederea recuperarii debitelor restante;
• Analiza si actualizarea balantei contabile, transmiterea acesteia catre clienti la cerere;
• Monitorizarea promisiunilor de plata, calcularea penalizarilor in cazul intarzierilor la plata;
• Consilierea clientilor si informarea in legatura cu aspectele specifice platilor;
• Mentinerea legaturii cu colaboratorii externi de colectare de debite (Euler Hermes)
• Initierea si aplicare proceduri de STOP Credit
• Mentinerea legaturii cu colaboratorii externi de colectare de debite –constituirea dosarului pentru asigurator sau departamentul Juridic.
• Verificarea corectitudinii importului facturilor din sistemul de facturare in cel contabil;
• Verificarea bonitatii pentru clientii noi ( ICAP & Ministerul Finantelor), validarea acestora catre Sales Force.

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Masterat: "Administrarea Patrimoniului" la Universitatea "Valahia" Targoviste Facultatea de Stiinte Umaniste din Targoviste.
2006 - 2009 Facultate: Stiinte Umaniste la Universitatea din Targoviste.

Premii

Calificari
Jan 2016: Tehnici si proceduri proactive in colectarea creantelor - Cycle European - ICAP Group

Certificari
Feb 2014 - May 2016: Inspector Resurse Umane - ASSD Dambovita

Voluntariat
Sep 2011 - Mar 2012: Complexul Muzeal "Curtea Domneasca" Targoviste, Targoviste
Coordonarea unei echipe in culegerea, organizarea si restructurarea informatiilor in cadrul paginii web a Complexului Muzeal. Promovarea ulterioara a acesteia pe canalele media.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close