Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 28.05.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.09.2009

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Caut un loc de munca care sa-mi ofere satisfactii din punct de vedere al unei cariere promitatoare dar in acelasi timp activitatea pe care o voi desfasura sa fie motivanta pt a putea avansa in functie,grad etc. Cel mai important lucru in cariera este sa faci ceea ce-ti place si atunci il vei face extraordinar de bine,dar si mai important este, sa-l faci mai bine decat concurenta!

Salariu: 1.200,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Paza si protectie / Militar, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Tipografii / Edituri, Import - export, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti, Braila

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2013 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: adjunct sef magazin

Responsabilitati:

Sa tină la zi evidenţa vnzărilor şi a avizelor de intrare şi ieşire;
Sa incurajeze si sa monitorizeze vanzarile consultantilor in functie de indicatorii lunii respective (rotatie, destocare etc)
Sa verifice in momentul receptionarii marfurilor, existenta actelor legale ce trebuie sa insoteasca marfa (certificate de garantie, traduceri in limba romana, certificate de conformitate etc.) si sa intocmeasca proces verbal pentru neregulile sau lipsurile constatate);
Sa cunoasca conditiile de creditare si sa ofere clientilor informatiile solicitate ;
Sa cunoasca produsele si serviciile oferite de companie si sa ofere clientilor informatiile solicitate;
Sa sprijine permanent si sa secondeze seful de magazin in activitatea curenta;
Sa medieze si sa gestioneze situatiile conflictuale ivite; Sa monitorizeze si sa informeze seful de magazin despre operatiunile concurentei cit si despre orice eveniment local de natura sa afecteze activitatea magazinului/firmei;
In lipsa sefului de magazin, sa preia atributiile curente specificate in fisa acestuia de post; Sa duca la indeplinire sarcinile de serviciu repartizate de catre superiorii sai .
Colaborararea cu departamentele de achiziţii, vnzări, marketing, resurse umane, service
Onestitate faţă de angajaţi si clienti Răspunde de corectitudinea si completarea actelor si documentelor emise (avize, dispoziţii, facturi, registru de casa).
Răspunde de modul de arhivare, de pastrare şi de trimitere a documentelor corecte şi complete.
Răspunde pentru prezenta produselor in magazine
Răspunde pentru verificarea şi mentinerea unui stoc-tampon
Respectă programul de lucru
Transmite din timp actele solicitate de către Contabilitate (facturi, registru de casa, avize, dispozitii plata/incasare, rapoarte de gestiune, bonuri fiscale etc.) si de catre Resurse Umane (pontaj, contracte de munca, fise post, concedii medicale, certificate medicale,declaratii ROI, etc.)
Printr-o relatie de afaceri durabila cu clientii, sa se asigure ca acestia sunt multumiti de serviciile prestate de catre angajatii din subordine
Sa cunoasca si sa rezolve nemultumirile clientilor in conformitate cu politica Companiei
Sa respecte procedurile stabilite de Departamentul de Service

Sa promoveze si sa protejeze imaginea Companiei prin urmarirea cu strictete a activitatii privind:
plasarea si inlocuirea materialelor de reclama
mentinerea in conditii corespunzatoare a produselor aflate la vinzare si inlocuirea celor necorespunzatoare;
respectarea standardelor de plasare, mercantizare si comunicare a pretului produselor pe rafturile magazinului
Sa se asigure ca imaginea sa si a echipei este in concordanta cu standardele agreate de conducerea Companiei
Tinuta prezentabila
Uniforma curata
Limbaj adecvat
Asista seful de magazin pentru atingerea prin profesionalism si abilitati manageriale, a cifrelor de vanzari, conform targetului de vanzari stabilit
Coordonarea echipei de vanzari impreuna cu seful de magazin.

23.11.2012 - 10.06.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: sef caserie centrala

Responsabilitati:

operare case de marcat
-deservirea amabila si rapida a clientilor
-respectarea procedurilor cu privire la manipularea banilor
-cunoasterea normelor pentru produse alimentare si nealimentare
-depozitarea, manipularea si aranjarea produselor la raft
-mentinerea ordinii si curateniei la locul de munca
-realizarea de controale privind termenele de valabilitate ale produselor
-urmarirea respectarii cerintelor la receptia marfii
-participarea la realizarea inventarelor

Realizari:

Am format o echipa foarte serioasa si puternica, cu ajutorul careia hypermarketului i-au crescut vanzarile

studii

 

Facultati:

2009 - 2012 Facultate: Matematica-informatica la Universitatea Dunarea de Jos din Galati.

Premii

Premii si Distinctii
Jun 2000: Premiul 1 obtinut in Moskova , la olimpiada internationala de Limba si Literatura Rusa

Hobby-uri
muzica- Bob Marley,Sport- handball



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close