Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.01.1987

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica

Oras de lucru: Tirgu-Mures

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2016 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: adjunct manager magazin

Responsabilitati:

In fisa prezentului post au fost adaugate mai multe atributii in domeniul indicatorilor, al cifrelor, a dezvoltarii personalului, inlocuirea managerului de magazin pe perioada absentei sale.

01.05.2012 - 29.02.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: adjunct sef magazin

Responsabilitati:

Principalele atribuţii ale acestui job constau în: organizarea personalului pentru atingerea obiectivelor spre diverşi indici economici de obţinut, implementarea modificărilor de preţ, realizarea comenzilor de marfă pentru a oferi clienţilor disponibilitate şi prospeţime, ţinerea unei contabilitate primare prin decontarea casierilor, pregătirea banilor şi a bonurilor pentru predare la banca şi prin verificarea tuturor actelor de casă, inclusiv a avizelor de intrări de marfă. De asemenea ca şef de tură suntem primii responsabili pentru soluţionarea eventualelor daune apărute, indiferent că ţin de marfă sau clădire prin comunicarea imediată cu şeful de vânzări şi responsabilul de întreţinerea magazinelor.

01.09.2008 - 30.04.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: vanzator

Responsabilitati:

Responsabilitati zilnice avute in magazinul Plus sunt aranjarea marfii la raft, aprovizionarea rafturilor cu marfa, servirea clientilor si vanzarea concreta constand in incasarea banilor de la clienti.
Doamnul Naidin Alexandru sef magazin Targu Mures

28.11.2007 - 11.04.2008

Departament: altele

Titlu Job: vanzator, magazin tiffi

Responsabilitati:

In primul rand vinderea produselor, aranjarea acestora in magazin, intretinerea hainelor in asa fel incat sa arate bine pentru clienti (curatarea de scame, chiar si calcarea cu un fier vertical), mentinerea magazinului curat. Serveam clientul cu produsele de care avea nevoie si bateam si in casa. De asemenea trebuia sa tinem o situatie a marfii pe care o verificam in fiecare dimineata. Completam actele contabile in gen registru de casa si chitante si facturi. Programul de lucru a fost de 12 ore pe zi.

26.10.2007 - 28.11.2007

Departament: altele

Titlu Job: lucrator comercial, departament electro-menajere, raion it

Responsabilitati:

In fiecare zi trebuia sa aranjam marfa pe rafturi, sa verificam preturile si sa le schimbam daca era necesar, sa punem marfa in locurile in care nu mai erau, sa mentinem raionul curat, sa oferim clientilor toate informatiile de care au nevoie si sa vindem produsele care le aveam. De asemenea mai trebuia sa ducem la schimb produsele care se intorceau defecte in garantie. Cele defecte le preluam si le returnam producatorului.

01.05.2007 - 31.07.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

La Service Clienti trebuiau probate produsele care veneau pentru garantie. Dupa ce erau probate li se intocmea certificatul de garantie. De asemenea trebuia sa schimbam produsele defecte in garantie care erau achizitionate de mai putin de sase luni. In afara de produsele electrocasnice mai eram obligati sa schimbam si restul produselor care aveau garantie in gen incaltaminte, alimente, imbracaminte. La Selgros exista posibilitatea ca daca clientul cand ajungea acasa realiza ca nu ii place produsul sau ca nu este multumit de el sa il aduca inapoi si sa isi pretinda banii. In aceste cazuri daca aveau motive intemeiate si se intorceau intr-un termen relativ scurt intocmeam factura de retur si trimiteam clientul la Casa de Facturi Retur sa-si primeasca banii inapoi. Inca o responsabilitate pe care o aveam era aceea de a trimite produsele defecte la service, in cazul celor care nu aveau service in oras.
Seful meu de Departament de la Selgros domnul Dumitru Marius.
Primeam bonuri de masa in functie de numarul de zile lucrate.

studii

 

Facultati:

2006 - 2010 Facultate: Drept la Universitatea Creştină Dimitrie Cantemir din Târgu-Mureş.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Filologie la Grup Scolar Electromures din Targu Mures.

Facultati in straiatate

-

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close