Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 02.12.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.06.2006

Stagiu militar: da

obiectiv

 

As lucra cu placere intr-un mediu profesional care ofera oportunitati de dezvoltare, am disponibilitate la invatare si as vrea sa imi folosesc energia in atingerea scopurilor companiei

Salariu: 1,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Administrativ / Logistica, Functii publice, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2017 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: adjunct sef serviciu administrativ

Responsabilitati:

Ma ocup de managementul Biroului Administrativ, serviciu suport pentru celelalte departamente ale magazinului si de relatia cu clientii.

01.12.2016 - 31.07.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: dispecerat transport

Responsabilitati:

Activitatea principala a reprezentat-o coordonarea unei flote de transportoare auto si programarea rutelor de transport, respectand cerintele clientilor, cerintele companiei si cerintele legale. Am fost responsabil de asigurarea livrarilor la ora planificata, urmarind in timp real cu ajutorul GPS-ului (WebEye, easyTRACK Web) pozitionarea pe ruta si atingerea obiectivelor legate de consum/distanta parcursa. Am monitorizat si am emis rapoarte perioadice cu privire la activitatea desfasurata. De asemenea am tinut legatura cu clientii pe diverse canale de comunicare - mail, skype sau telefonic.

01.07.2015 - 30.09.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: biroul administrativ - reclamatii

Responsabilitati:

Activitatea principala a reprezentat-o rezolvarea reclamatiilor clientilor, iar in aceasta privinta am tinut legaturi stranse cu furnizorii pentru solutionarea acestora. Am monitorizat comenzile catre furnizori pentru eventuale erori, am controlat statusul comenzilor si reclamatiilor prin intermediul unui portal, iar in baza unui raport am verificat respectarea termenelor comenzilor. Am contribuit la gestionarea zonei de retur marfa si cea de produse reduse.

01.04.2010 - 31.07.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: referent specialitate marketing

Responsabilitati:

Activitatea s-a petrecut in cadrul Departamentului Comercial, Serviciul Contractari Externe, unde am monitorizat contractele. Am tinut legatura cu beneficiarii pe tot parcursul derularii acestora si de asemenea m-am ocupat de receptia delegatiilor straine venite in inspectie. Pentru care nu aveau rezidenta in spatiul european am intocmit actele necesare pentru viza. Am reprezentat firma la targuri expozitionale si am ajutat la structurarea cataloagelor de prezentare. In ceea ce priveste marfa, am supravegheat expeditia si am intocmit diverse acte cerute de beneficiari, in special certificatele de origine.

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Studii Administrative Europene la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti. competente generale: managementul ciclului de proiect, comunicare organizationala, politici europene si managementul public, economie europeana
competente profesionale: elaborare de proiecte de cercetare complexe prin dezvoltarea abilitatilor de manager al unui proiect de investitii si de lucru in echipa de proiect; capacitatea de a implementa proiectele sustinute din fonduri europene
competente interpersonale: capacitate in dezvoltarea relatiilor de comunicare, a parteneriatelor si cooperarii cu persoane, institutii si ONG-uri; abilitatea de a dezvolta relatii functionale de munca intr-un mediu multicultural si pluralist, bazat pe incredere reciproca, empatie si comunicare
2006 - 2009 Facultate: Facultatea de Administratie Publica la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti. *Specializare - Administratie Europeana
competente generale: management public, drept administrativ, administrarea finantelor publice si a bugetului
practica profesionala: Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor publice si Locuintelor, Primaria Generala a Municipiului Bucuresti
2002 - 2006 Liceu: Socio-Umane la Liceul Teoretic Ion Neculce din Bucuresti. competente generale: limba si literatura romana, psihologie, sociologie, istorie

Premii

Certificari
Aug 2017: Dezvoltarea abilitatilor de relationare cu clientii
Curs pentru dezvoltarea abilitatilor de relationare cu clientii tinut de Marius Romascanu
May 2009: ECDL Core Certificate
European Computer Driving Licence Complet pentru certificarea competentelor digitale
Aug 2008 - Aug 2008: European Public Law Organization Certificate
Pentru participarea la scoala de vara sesiunea The Rule of Law and Democracy organizata de EPLO in cadrul Proiectelor Kikones din Maroneea, Grecia
Apr 2008: Diploma Marketing Intro
Firma Picant - cursuri cu Nicolae Naumof
Voluntariat
Sep 2010 - Sep 2010: Let`s do it, Romania!
Grupul nostru de voluntari a fost repartizat intr-o zona din judetul Ialomita unde initial au fost semnalate zone de curatat
Jun 2007 - Jun 2009: Asociatia DaAfaceri
Membru voluntar in asociatia studenteasca DaAfaceri din ASE. Am colaborat la proiecte precum Resume (resurse umane), Event Academy (organizare evenimente), Business Intro (antreprenoriat), Markethink (marketing, comunicare)
Conferinte
Jun 2008 - Jun 2008: Conferinta Internationala de Acvaristica
Am organizat la Muzeul Grigore Antipa, alaturi de Mihai Victor, prima conferinta internationala de acvaristica din Romania, iar ca lector l-am avut pe Heiko Bleher. Invitat special a fost regretatul Teodor Nalbant, un ihtiolog roman de prestigiu international.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20