Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 01.01.1970

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.10.1989

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sa-mi formez o echipa de cu care sa rezolv problemele specifice activitatii.

Salariu: 5.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Office / Back-office / Secretariat, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Paza si protectie / Militar, Achizitii, IT Hardware, Banci, Service / Reparatii, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Pitesti, Ploiesti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2015 - prezent

Departament: imobiliare

Titlu Job: acoount specialist spatii inchiriate

Responsabilitati:

SCOP:
Gestioneaza si eficientizeaza portofoliul operational alocat al companiei si al entitatilor acesteia, asigurand o abordare strategica de afaceri, unitara si eficienta a tranzactiilor imobiliare aferente proprietatilor imobiliare, in vederea maximizarii randamentelor activelor imobilare si a optimizarii costurilor operationale prin negocierea si incheierea contractelor de inchiriere.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Centralizează şi actualizează evidenţa contractelor de inchiriere, catre terti pentru portofoliul gestionat;
Este responsabil de negocierea tranzactiilor imobiliare aferente portofoliului alocat, cu respectarea procedurilor si politicilor interne, precum si a legislatiei aplicabile, in vederea obtinerii unor termeni contractuali optimi pentru companie;
Raspunde de optimizarea portofoliului si analizeaza proprietatile in vederea inchirierii;
Elaborează si centralizează rapoarte periodice privind activitatea desfasurata, indeplinirea obligatiilor contractuale, termenele de expirare şi renegociere ale contractelor; centralizează, analizează şi întocmeşte rapoarte privind veniturile din închiriere;
Intocmeste rapoarte si analize de natura comerciala solicitate de managementul superior, in termenele si conditiile solicitate, precum si orice alt raport aferent ariei sale de activitate solicitat de managementul superior;
Elaborează contractele de inchiriere, catre terti (pe baza punctelor de vedere ale tuturor funcţiunilor implicate) precum si toate documentele de aprobare ale acestora şi coordonează modul de desafăşurare a activitaţilor specifice;
Asigura comunicarea si corespondenta cu autoritatile locale si centrale specifice activitatii, cu proprietarii spatiilor ,dupa caz, in scopul derularii in conditii optime a activitatilor comerciale aferente;
Transmite comenzi pentru evalauarea imobilelor din portofoliu in conformitate cu procedurile interne;
Întocmeşte notificări, corespondenta şi/sau acte adiţionale în baza contractelor de închiriere privind încălcări, denunţari, prelungiri, încetări, modificări ale contractelor din Portofoliu alocat;
Coordoneaza implementarea contractelor de inchiriere nou semnate si monitorizeaza respectarea obligatiilor contractuale de catre Parti;
Controlează derularea (financiară, obligaţii contractuale, etc) contractelor şi semnalează superiorului direct inadvertenţele;
Controlează conformitatea respectării tuturor obligaţiilor contractuale pentru contractele gestionate ;
Calculeaza si monitorizeaza penalitaţile de întărziere la plată;
Verifică constituirea şi conformitatea garanţiilor contractuale, inclusiv necesitatea reinnoirii/ reconstituirii garantiilor contractuale;
Participă la activităţi privind dezvoltarea şi implementarea bazelor de date sau programelor specifice aferente functiunii in care activeaza (existente sau oricare altele ce urmeaza a se implementa in utilizare):
completarea fişierelor de date pentru introducerea acurată şi completă a datelor în sistem;
obligaţia întreţinerii bazei de date prin semnalarea oricaror erori de raportare/baze de date comparativ cu alte surse, inclusiv situaţia din teren;
Reprezintǎ divizia în diferite proiecte comune şi îndeplineşte roluri aferente în proiect conform planului de proiect.

01.04.2008 - 01.12.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: manager achizitii

Responsabilitati:

Responsibilitati:
Coordonarea activitatilor administrative si de achizitii care includ:
Negocierea contractelor de achizitii si a furnizorilor de servicii
Mentinerea relatiilor cu furnizorii, realizearea specificatiilor tehnice, cererilor de oferte
Gestionarea contractelor curente cu furnizorii de servicii privind:
- coordonarea si supervizarea serviciilor de curatenie
- monitorizarea serviciilor de securitate si PSI
- planificarea, organizarea si verificarea lucrarilor de intretinere /
reparatii, revizii cladire.
Asigurarea suportului logistic pentru relocari in cadrul companiei.
Administrarea parcului auto al companiei.
Asigurarea suportului administrativ pentru toti angajatii si departamentele
companiei (tehnic, aprovizionarea cu produse de papetarie).
Intocmirea si raportarea bugetului pe departamentul administrativ si de achizitii
Relocarea si acomodarea angajatilor de alta nationalitate.

01.09.2006 - 01.04.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: building manager

Responsabilitati:

Responsabil pentru managemantul cladirii, acoperind o arie de 50000 m2
Gestionarea contractelor cu furnizorii de servicii
Negocieri de contracte cu potentialii chiriasi
Organizarea si monitorizarea echipei de mentenanta compusa din:
- ingineri si personal tehnic
- personal care asigura serviciile de curatenie,
- personal receptii
- echipa de securitate
- brigada de PSI.
Asigurarea unui contact permanent cu chiriasii cladirii, in scopul prevenirii si solutionarii tuturor problemelor aparute.

01.06.2000 - 01.09.2006

Departament: service / reparatii

Titlu Job: work controller coordinator in cadrul departamentului de customer service –“welcome center”

Responsabilitati:

Organizarea, controlul si monitorizarea activitatii echipei de service
Organizarea, controlul si monitorizarea activitatii Partenerilor de Service Autorizati Xerox Romania
Negocieri de contracte
Responsabil cu serviciul de post-garantie a produselor mici si mijlocii
Intampinarea si rezolvarea tuturor plangerilor depuse de catre clientii Xerox Romania
Controlul activitatilor adiacente pentru service – piese de schimb, comenzi.
Implicat direct in procesul “Satisfactie a Clientului”

01.09.1995 - 01.12.2000

Departament: altele

Titlu Job: broker imobiliar pentru spatii rezidentiale

Responsabilitati:

Identifcarea de proprietati si potentiali clienti;
Analizarea informatiilor despre piata rezidentiala si de birouri, studii de piata , negocieri
Administrarea de proprietati rezidentiale
Asistenta pentru diverse studii si articole aparute in revistele de specilaitate, legate de activitatea imobiliara.
Negocieri contracte

studii

 

Facultati:

1991 - 1995 Facultate: Geografie Turism la Universitatea Europeana Columna din Bucuresti.
1982 - 1986 Liceu / Școală profesională: Aviaite la Liceul de Aviatie din Bucuresti.

Premii

Certificari
Sep 2011 - Oct 2011: SC SMART EXPERT TRAINING & CONSULTING SRL
DIPLOMA INSPECTOR SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA
Premii si Distinctii
Jun 2009: ERB Retail Services – Conquest of Everest – Slanic Moldova – June 2009

Jun 2006: XEROX ROMANIA – Lean Six Sigma – Yellow belt - 2006

Proiecte
Jul 2008 - Aug 2008: BOB relocation Project
Relocarea intregii companii - 700 de angajati, cu logistica aferenta
Traininguri
Oct 2005 - Oct 2005: HUMAN INVEST - “Brand You” - Moeciu, October 2005

Nov 2002: HUMAN INVEST - “Ability in Communication” - Bran, November 2002



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close