Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.07.1978

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Achizitii, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2020 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: achizitor

Responsabilitati:

- Organizarea si realizarea activitatii de achizitii in filiala cu scopul realizarii planului si respectand regulile si politicile companiei
- Gestionarea grupelor de produse alocate din punct de vedere al procesului de achizitie, ofertare si consultanta
- Urmarirea, actualizarea si imbunatatirea permanenta a programului de stoc
- Gestionarea eficienta a relatiilor cu furnizorii din portofoliu prin organizarea fluxului de documente si informatii;
- Intocmirea si transmiterea comenzilor catre furnizori (sau filiale, dupa caz) pentru depozit, livrare directa sau comision;
- Urmarirea respectarii termenilor comerciali conveniti cu furnizorii (pret, conditii si termene de livrare);
- Transmiterea catre departamentul logistica a datelor necesare organizarii transportului pentru marfa comandata;
- Inregistrarea marfurilor in sistem, cu respectarea conditiilor prevazute prin procedurile interne in vigoare;
- Asigurarea de suport tehnic si comercial pentru departamentul de vanzari;
- Intocmirea de situatii si rapoarte conform solicitarilor.

01.09.2018 - 29.02.2020

Departament: achizitii

Titlu Job: specialist achizitii

Responsabilitati:

- Gestionarea relatiilor cu furnizorii existenti si identificarea de noi furnizori
- Gestionarea si actualizarea in permanenta a bazei de date a furnizorilor
- Colaborare cu departamentele companiei în vederea asigurării materialelor necesare pentru realizarea activitatii in conditii de eficienta.
- Introducerea comenzilor in SAP si urmarirea finalizarii procesului de achizitie

01.08.2006 - 30.09.2018

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil achizitii - logistica

Responsabilitati:

- Identificarea, selecţia şi contactarea de noi furnizori (alegerea cea mai buna în
ceea ce priveşte - preţurile, producătorii, furnizorii)
- Menţinerea şi dezvoltatea relaţiilor cu furnizorii
- Negocierea condiţiilor comerciale cu furnizorii (preţuri de achiziţie, condiţii de
livrare, termene de plată)
- Urmărirea derulării corespunzătoare a contractelor
- Elaborarea, lansarea şi urmărirea comenzilor către furnizori
- Asigurarea stocului optim de materiale
- Verificarea documentelor aferente comenzilor şi rezolvarea eventualelor
neconcordanţe
- Organizarea importurilor si a exporturilor in timp util si costuri optime
- Realizarea activitatilor de vamuire a marfurilor
- Planifica si optimizeaza operatiunile de transport marfuri, in scopul aprovizionarii
sau/si livrarii
- Pastreaza contactul cu furnizorii de servicii de transport intern sau extern, sau cu
furnizorii de servicii specifice (comisionari vamali, colaboratori), negociaza si
recomanda efectuarea platilor catre acestia;

01.04.2005 - 31.07.2006

Departament: prelucrarea lemnului / pvc

Titlu Job: operator sistem de calcul

Responsabilitati:

- Întocmirea bonurilor de transfer pentru materiile prime şi materialele auxiliare
necesare pentru realizarea produselor finite, conform comenzilor de producţie
- Înregistrarea transferurilor de materiale intre gestiuni
- Întocmirea rapoartelor de transferuri intre gestiuni şi stocuri curente

01.09.1999 - 31.03.2005

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: assistant manager - casier

studii

 

Facultati:

2005 - 2008 Facultate: Management la Universitatea „Al. I .Cuza”, Iaşi din Iasi.
1996 - 1999 Colegiu / Studii postliceale: Asistent medical la Şcoala Postliceală Sanitară „Petre Brânzei”, Iaşi din Iasi.
1992 - 1996 Liceu / Școală profesională: Matematica - Fizica la Grupul Şcolar „Mihail Sturdza” din Iasi.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close