 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 09.04.1992 Permis conducere: Cat., Data obtinerii:14.06.2010
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Office / Back-office / Secretariat, Grafica / Webdesign / DTP, Administrativ / Logistica, Functii publice, Controlul calitatii, IT Software, IT Hardware, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta Oras de lucru: Timisoara Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.09.2019 - prezent Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: accounts receivable Responsabilitati: Checking of incoming payments in SAP
Posting of incoming payments in SAP
Processing of bank statements
Credit limit definition and monitoring
Override blocking request: analyse and release blocked sales orders
Reconciliation and monitoring of interfaces, reconciliation of credit notes and debit notes
Accounts and balance reconciliation
Month end reconciliation of Inter unit customers
Work on unapplied cash
Solving customers queries related to the invoices
|
|
01.03.2015 - 30.09.2019 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: consilier Responsabilitati: Asigurarea elaborării la timp a situațiilor solicitate;
Asigurarea înregistrării și procesării documentelor;
Inserarea documentelor și a datelor rezultate în urma controlului / auditului, în aplicațiile interne INFOPAC (raport de audit, note, indicatori de performanță și management, reclamații, rezultate financiare etc.);
Introducerea datelor în aplicația internă INFOTEAM: echipa de control, aprobarea fondului de timp, aprobarea cererilor de concediu, gestionarea zilelor concediului de odihnă;
Utilizarea softului IDEA pentru prelucrarea bazelor de date (verificarea datelor între sisteme, testare și comparare).
|
| studii | |
|
Facultati: 2014 - 2016 Masterat: Management contabil, expertiza si audit la Universitatea din Craiova din Dr. Tr. Severin.
2011 - 2014 Facultate: Contabilitate si informatica de gestiune la Universitatea din Craiova din Dr. Tr. Severin.
2007 - 2011 Liceu / Școală profesională: matematica-informatica la Colegiul National Ghe. Titeica din Dr. Tr. Severin.
Premii Calificari
May 2018: inspector SU PSI
Apr 2018: inspector SSM
Certificari
Apr 2018 - May 2018: curs SU PSI
Traininguri
Sep 2013 - Sep 2013: Coach2B
Voluntariat
Jul 2013 - Aug 2013: Eyouthocracy
schimb de experienta romano-sarba
Feb 2013 - May 2014: Cabinet Contabilitate Cercel Nicolae
Hobby-uri
Calatoriile, Filme documentare, Intalnirile cu prietenii
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|