Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.12.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:07.10.1996

obiectiv

 

Imi doresc foarte mult sa ies la pensie dintr-o companie multinationala.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Recunoasterea eforturilor suplimentare.

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, IT Software, IT Hardware, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2019 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: accounts payable specialist

01.11.2012 - 31.01.2019

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: subject matter expert

Responsabilitati:

Proiect inbound / backoffice ,limba italiana.
Preluarea apelurilor pentru a oferi suport si consultanta clientilor.
Activitati de front office
-tratare reclamatii/solicitari de informatii sub forma de tichete deschise in CRM-ul agreat de client
-preluare si tratare apeluri inbound ; apelurile sunt gestionate simultan si in baza de date a clientului (intranet)
-consultare constanta a platformei informative a clientului, inserarea informatiilor de ultima ora in discursul client folosit in tratarea mailurilor si apelurilor
-gestionarea relatiei cu transportatorul (tratarea dispozitiilor de suferinta ale coletelor, gestionarea situatiilor de preluare a coletelor pentru retururi)
-escalarea situatiilor complexe catre back office, tratarea situatiilor cu grad mare de dificultate dupa consultatii cu consilierii din back office
-prioritizarea situatiilor urgente si a nivelelor de escalare ( in intern, in relatia cu back office-ul)
Activitatea desfasurata pe acest post a impus abilitati de prioritizare a taskurilor, rapiditate in preluarea deciziilor, cunostinte aprofundate ale proceselor si procedurilor, competente customer care si soft skills, rapiditate in folosirea aplicatiilor interne(CRM, baze de date) si externe (Excel, word)
- Rezultate: “best agent” pe toate competitiile organizate lunar pe proiect.
Din iulie 2016 am fost certificata ca si Coach 5 star.In cadrul activitatii de coaching for excellence am reusit sa imbunatatim target-ul de calitate ajutand prin sedinte saptamanale cu agentii sa gasim WIN si EVEN BETTER-ul fiecaruia.

01.01.2012 - 30.11.2012

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: hr analyst

Responsabilitati:

Proiecte inbound/outbound,in sistem outsourcing pentru Italia.
Vanzari,marketing.
Recrutare agenti limb italiana(testari,interviuri)

01.03.2008 - 31.01.2012

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: coordonator proiecte

Responsabilitati:

Am inceput ca si operator call center. Dupa 9 luni am fost promovata ca si senior operator (specialist relatii clienti) iar dupa alte 8 luni am fost promovata in functia de Multi-Project Coordinator pentru o companie de telefonie mobila italiana (3 Italia) avand in subordine urmatoarele activitati:
*Proiect inbound asistenta tehnica : 70 operatori / suport tehnic internet mobil pentru modem-uri portabile,Iphone si Blackberry
*Proiect inbound serviciu clienti general: 60 operatori / activitatea cea mai complexa, presupune cunoasterea tuturor procedurilor in vederea solutionarii cererilor clientilor la cel mai inalt nivel
*Proiect backoffice: 45 operatori - introducerea datelor in sisteme,servicii offline si online (activari/suspendari usim,administrare contracte etc)

De asemenea, in cadrul aceleiasi functii am colaborat atat cu departamentul de resurse umane pe partea de recrutare cat si cu departamentul administrativ ca si traducator/interpret.

Realizari:

Imbunatatirea serviciilor oferite, reusind sa cresc astfel credibilitatea companiei noastre.
Prin urmare, volumul de munca a crescut iar proiectele s-au dezvoltat ajungand de la un flux de 800 telefoane pe zi, la 6500 de telefoane pe zi.
Am reusit sa gestionam cu usurinta clientii premium la scurt timp de la directionarea acestora din Italia catre noi.

01.10.2007 - 17.03.2008

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: teamleader

Responsabilitati:

*Monitorizarea operatorilor
*Rapoarte zilnice si saptamanale
*Identificarea si solutionarea problemelor ce pot determina un client sa ofere un feed-back negativ
*Implementarea unei atitudini orientate catre client din partea operatorilor

Realizari:

Depasirea targetului lunar

16.03.2007 - 01.10.2007

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: operator

Responsabilitati:

Operator telemarketing
*Gestionarea apelurilor inbound si outbound
*Vanzari si sondaje

Realizari:

Depasirea target-ului lunar

01.02.2000 - 14.12.2006

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Administrator si asociat.

Realizari:

Cresterea profitului societatii cu 20%.
Am invatat ca vanzarea inseamna imagine si orientare catre nevoile clientului.

25.06.1995 - 30.01.2000

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Secretara

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Facultate: la din Bucharest.

Premii

Certificari
Jul 2016: CERTIFIED 5 STAR COACH

Jun 2010: Certificat Traducator Autorizat - Italiana



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close