Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.05.1988

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Management

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: 04.05.2015

experienta profesionala

 

01.08.2012 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: accounts receivable&payable si manager magazin

Responsabilitati:

- emiterea de facturi catre clienti interni si externi conform serviciilor prestate;
- intocmirea documentelor de contabilitate primara (NIR-uri, facturi fiscale, registre de casa, centralizatoare incasari, bonuri de consum, formulare cu regim special etc);
- inregistrarea de deconturi;
- operare in programul de contabilitate Mentor;
- coordonarea procesului de strangere de contracte de vanzare servicii;
- intocmirea de situatii financiare si rapoarte conform graficului de raportare;
- asigurarea desfasurarii corecte si in bune conditii a activitatii magazinului;
- gestionarea si administrarea magazinului;
- intocmirea documentelor specifice activitatii de vanzare si operarea lor in sistem;
- arhivarea corecta a documentelor contabile;
- interactionarea si comunicarea cu clientii;
- furnizarea de informatii complete clientilor cu privire la produsele si serviciile oferite de companie;
- oferirea unor servicii de inalta calitate clientilor si efectuarea tuturor operatiilor zilnice legate de clienti;
- organizarea si coordonarea de internshipuri;
- participarea in echipa de organizare a balului anul Transylvania College Charity Ball.

02.05.2012 - 29.05.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: gestionar

Realizari:

- asigurarea desfasurarii corecte si in bune conditii a activitatii magazinului;
- coordonarea si supravegherea activitatii personalului din subordine (lucratori comerciali si agenti de paza);
- intocmirea documentelor specifice activitatii de vanzare;
- intocmirea documentelor de contabilitate primara (NIR-uri, facturi fiscale, registre de casa, centralizatoare incasari, bonuri de consum, formulare cu regim special etc.);
- verificarea pliantului si schimbarea de preturi;
- participarea la inventare;
- receptie marfa;
- arhivarea corecta a documentelor;
- intocmirea, completarea si pastrarea registrului de bani personal;
- vanzare;
- interactionarea si comunicarea cu clientii;
- promovarea produselor oferite de companie;
- furnizarea de informatii complete clientilor cu privire la produsele si serviciile oferite de companie;
- oferirea unor servicii de inalta calitate clientilor si efectuarea tuturor operatilor zilnice legate de clienti;
- supravegherea modului de plasare a produselor pe rafturi;
- aranjarea produselor pe raft;
- aranjarea mesei de legume-fructe, precum si sortarea legumelor si a fructelor;
- cunostinte privind operarea pe casa de marcat.

01.07.2011 - 26.01.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

- asigurarea desfasurarii corecte si in bune conditii a activitatii magazinului;
- gestionarea si administrarea magazinului (magazinul era pe operare locala);
- coordonarea si supravegherea activitatii personalului din subordine (asistenti comerciali, lucratori comerciali si agenti de paza);
- coordonarea si supravegherea activitatii de HUB (depozit pentru alte magazine apartinand aceleasi companii);
- operarea si intocmirea documentelor aferente activitatii de HUB (transferul si vanzarea de marfa catre alte magazine apartinand aceleasi companii);
- intocmirea documentelor specifice activitatii de vanzare si operarea lor in sistem;
- intocmirea documentelor de contabilitate primara (NIR-uri, facturi fiscale, registre de casa, centralizatoare incasari, bonuri de consum, formulare cu regim special etc.);
- intocmirea documentelor specifice returilor sau transferurilor de marfa si operarea lor in sistem;
- intocmirea documentelor specifice vanzarii de marfa catre magazine si operarea lor in sistem;
- intocmirea documentelor legate de personal (contracte de munca, demisii, concedii de odihna etc.);
- intocmirea pontajului;
- intocmirea si transmiterea comenzilor de aprovizionare atat catre furnizorii directi cat si catre depozitul central;
- verificarea pliantului si schimbarea de preturi;
- participarea la inventare;
- operarea inventarelor in sistem;
- receptie marfa;
- operarea in programul Socrate (Socrate Pos, Socrate Trezor, Socrate Comercial, Position 6.0);
- vanzare;
- interactionarea si comunicarea cu clientii;
- coordonarea si supravegherea modului de plasare a produselor pe rafturi.

29.01.2011 - 01.07.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: sef magazin

Responsabilitati:

- asigurarea desfasurarii corecte si in bune conditii a activitatii magazinului;
- gestionarea si administrarea magazinului;
- coordonarea si supravegherea activitatii personalului din subordine (asistenti comerciali, lucratori comerciali si agenti de paza);
- intocmirea documentelor specifice activitatii de vanzare;
- intocmirea documentelor de contabilitate primara (NIR-uri, facturi fiscale, registre de casa, centralizatoare incasari, bonuri de consum, formulare cu regim special etc.);
- intocmirea documentelor specifice returilor sau transferurilor de marfa;
- intocmirea documentelor legate de personal (contracte de munca, demisii, concedii de odihna etc.);
- intocmirea pontajului;
- intocmirea si transmiterea comenzilor de aprovizionare atat catre furnizorii directi cat si catre depozitul central;
- verificarea pliantului si schimbarea de preturi;
- participarea la inventare;
- receptie marfa;
- operarea in programul Socrate (Socrate Pos, Socrate Trezor, Position 6.0);
- vanzare;
- interactionarea si comunicarea cu clientii;
- coordonarea si supravegherea modului de plasare a produselor pe rafturi.

25.06.2008 - 04.01.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

- vanzarea de produse vestimentare;
- oferirea de consultanta vestimentara;
- comunicarea si interactionarea cu clientii;
- intocmirea fiselor de vanzare;
- participarea la inventarele organizate de companie;
- operarea in programul Charisma.

studii

 

Facultati:

2007 - 2012 Facultate: Finanțe si Banci la Universitatea Babeș Bolyai, Facultatea de Știinte Economice si Gestiunea Afacerilor din Cluj-Napoca.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Filologie la Colegiul Național "Simion Barnutiu" din Simleu Silvaniei.

Premii

Conferinte
Apr 2015 - Apr 2015: Finante personale cu Bogdan Maioreanu

Apr 2015 - Apr 2015: Cele 8 decizii pentru bunastare cu Eusebiu Burcas
Cateva aspecte interesante discutate acolo:

- pentru constructia bunastarii este vital sa avem mai multe surse de venit
- salveaza lunar 10% din castigurile tale pe care apoi le vei investi
- valoarea casei pe care ne-o putem permite este de 2,5 ori mai mare decat venitul anual al nostru (sau al familiei)
- valoarea masinii noastre trebuie sa fie de maxim 6 ori mai mare decat venitul nostru lunar
- cand vrem sa ne retragem ar trebui sa avem un portofoliu de investitii de 15 ori mai mare decat cheltuielile anuale.
Traininguri
Mar 2015 - Mar 2015: Seminar "Secretul care iti aduce constanta si volum in vanzari" cu Lorand Soares Szasz
Am vorbit despre:

- o tehnica avansata prin care poti sa vinzi mult si constant
- care sunt elementele acestei tehnici de vanzari, cu exemple practice si verificate
- peste 15 trucuri concrete, cu rezultate dovedite, ca sa iti cresti numarul de prospecti si procentul de conversie catre contracte semnate
- 2 exercitii de imaginatie constructiva in vanzari
- provocari si solutii pentru fiecare etapa a vanzarii
Mar 2015 - Mar 2015: Seminar "Notiuni Contabile si Fiscale"

Nov 2014 - Nov 2014: Seminar "Essence Foundation" cu Menis Yousry

Jun 2014 - Dec 2014: Training Customer Care cu Mircea Cojocaru



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close