Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.09.1979

obiectiv

 

Sunt o persoana energica, ambitioasa, care a dezvoltat o abordare matura si responsabila cu privire la orice sarcina primita sau situatie cu care ma confrunt. In rolul meu anterior, am demonstrat capacitatea de a lucra sub presiune intensa, de a gestiona reclamatiile clientilor si de a rezolva situatii problematice in momentul in care au aparut.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Tirgu-Mures, Reghin, Sighisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2019 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: accounts receivable officer

Responsabilitati:

• Proceseaza si reconciliaza platile bancare primite;
• Se asigură ca toate veniturile si depozitele sunt alocate in programul de vanzari;
• Reconcilierea conturilor debitorilor;
• Asista in procesul de evaluarea a verificarilor de credit ale potentialilor noi clienti;
• Emiterea si prelucrarea tuturor facturilor de vanzare, chitantelor, extraselor si notelor de credit non-comerciale, care includ chiria si marketingul atat extern, cat si intre companii;
• Crearea si configurarea conturilor noi de debitori si intretinerea bazei de date existente;
• Actualizeaza toate limitele de credit aferente clientilor pe baza politicilor de control intern;
• Monitorizarea vechimii tuturor conturilor, inclusiv pregatirea rapoartelor privind vechimea debitorilor;
• Face propuneri referitoare la provizionarea clientilor rau platnici;
• Asigurarea respectarii tuturor directivelor date de controlorul financiar, inclusiv, dar fara a se limita la crearea si codificarea tuturor tipurilor de facturi, alocari de chitante, TVA , datorii neperformante si rapoarte privind vechimea conturilor;
• Generarea de rapoarte lunare, trimestriale sau anuale si rapoarte cu detalii privind facturile platite si neincasate si alte activitati de creare a conturilor;
• Cerceteaza diferentele de sold ale clientilor si sumele restante cu asistenta managerilor de cont si a altor angajati ai firmei;
• Furnizarea de raspunsuri in timp util la toate intrebarile ridicate de clienti;
• Urmarirea tuturor conturilor cu datorii;
• Redacteaza corespondenta pentru toate conturile cu probleme, identifica si contacteaza clientii rau platnici pentru a solicita plata facturilor restante;
• Intocmeste jurnalele de sfarsit de luna aferente debitorilor, dar si revizuirea sarcinilor, asa cum au fost alocate;
• Alocarea corecta a tuturor chitantelor la facturile restante;
• Respecta termenele limita aferente situatiilor de sfarsit de luna;
• Tine legatura cu partea financiara si cu ceilalti colegi in vederea indeplinirii sarcinilor de servciu;
• Arhivarea documentele specifice;
• Furnizarea de informatii pentru auditul intern si extern, in functie de cerinte;
• Sarcini ad-hoc, conform ceritelor celorlalti membri ai echipei, care pot include munca in alte divizii.

01.06.2018 - 31.03.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: bank reconciliation officer

Responsabilitati:

• Inregistreaza si reconcilieaza toate platile si incasariile primite in banca, atat prin virament cat si sub forma de cec in programul de contabilitate;
• Inregistreaza si reconcilieaza incasarile zilnice de pe platformelor tertilor;
• Pregatirea si inregistrarea tuturor note contabile in sistemul de contabiliate al firmei;
• Monitorizarea tuturor rapoartelor sistemice obisnuite pentru a asigura corectitudinea reconcilierilor. Acestea includ:
- interogari de plata (neidentificate)
- plati in asteptare
- cecuri returnate;
• Ofera toate informatile necesare pentru pregatirea situatie de controlul a bugetelor;
• Pregatirea reconcilierii bancare la sfarsitul lunii si analiza profit si pierdere pentru toate conturile bancare;
• Investigarea si rezolvarea erorilor de sistem care pot aparea atunci cand datele sunt transferate din programul de vanzari in cel contabil;
• Furnizarea de informatii pentru auditul intern si extern, in functie de cerinte;
• Sarcini ad-hoc, conform ceritelor celorlalti membri ai echipei, care pot include munca in alte divizii.

01.04.2016 - 30.04.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

• asigurarea repartizarii informatiilor dinspre management catre toate departamentele firmei, precum si in sens invers;
• sorteaza si inregistreaza corespondenta primita in registrul de intrari-iesiri;
• primeste si transmite e-mail-uri si memo-uri;
• pregateste lunar pontajul tuturor angajatilor;
• gestionează concediile de odihna/medicale și medicina muncii;
• inregistreaza operatiuni de contabilitate primara;
• tine caseria unitatii si deconteaza cheltuielile firmei pe baza de documente justificative;
• verifica ordinele de deplasare si banii incasati de catre soferii firmei de pe rutele saptamanale;
• executa diverse operatiuni cu banca;
• intocmeste si pregateste documetele necesare exportului de marfuri al firmei (CMR, facturi, avize, etc);
• centralizeaza datele necesare intocmirii declaratiei privind obligatiile la Fondul pentru mediu;
• intocmeste si transmite lunar, declaratia privind obligatiile la Fondul pentru mediu;
• alte sarcini trasate de conducerea firmei;
• reprezinta firma in relatiile cu banca, diferite instututii ale statului, etc.

01.11.2011 - 30.04.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

• operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca sau casa, urmarirea circuitului documentelor, conform procedurilor de lucru ale unitatii;
• operarea si analiza documentelor de intrare-iesire in/din societate;
• asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar-contabile (decontare cu furnizorii si beneficiarii, inregistrare facturi, reglare balante de stocuri, analiza lunara a conturilor,etc.)
• realizare centralizatoare, rapoarte de activitate specifice postului;
• realizare centralizatoare, rapoarte de activitate specifice domeniului de activitate al firmei;
• intocmire note contabile, registre contabile, documente centralizatoare;
• urmarirea si operarea documentelor de incasari si plati prin banca;
• operarea documentelor de intrare-iesire in gestiuni si urmarirea custodiilor;
• inregistrarea in evidenta contabila a facturilor de la furnizori si clienti;
• urmarirea documentelor cu regim special;
• asigurarea evidentei cantitative si valorice a patrimoniului societatii si inventarirea acestuia;
• asigurarea desfasurarii ritmice a operatiunilor de decontare cu furnizorii si beneficiarii;
• urmarirea circuitului documentelor si respectarea procedurilor de lucru ale unitatii.
• intocmirea situatiilor financiare, conform legislatiei in vigoare;
• intocmirea scadentarului;
• intocmirea situatiillor saptamanale si lunare in limba engleza catre asociatii danezi;
• intocmire Declaratie Intrastat;
• program de contabilitate folosit WinMentor.

01.09.2010 - 30.09.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

01.06.2002 - 31.12.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

• centralizarea tuturor datelor de la punctele de lucru -pregatire si obtinere de rapoarte financiare si contabile periodice si legale (balanta de verificare lunara);
• inregistrarea platilor, incasarilor si a platilor verbale de compensare, respectiv intocmirea notelor contabile;
• contabilizarea si inregistrarea facturile de furnizorilor si clienti;
• probleme de casierie ori de cate ori este nevoie;
• componente ale soldurilor conturilor de furnizori, clienti si altele;
• analiza situatie creantelor si datoriilor,
• intocmire dosare la verificarea si corectarea jurnalul de cumparari ;
• verificarea si corectarea jurnalul de vanzari;
• intocmirea lunar a decontului de TVA pe baza jurnalelor;
• urmarirea,evidenta si contabilizarea stocurilor de materiale si combustibili.

01.02.2001 - 30.06.2002

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: functionar economic

studii

 

Facultati:

1998 - 2002 Facultate: managmentul firmei la Universitatea din Targu-Mures. diploma economist

Activitati extracurriculare

-spirit de echipa;
-capacitate de adaptare la medii multiculturale;
-o buna capacitate de comunicare;
-gandire pozitiva;
-spirit organizatoric;
-capacitate de gestionare corectă a timpului de realizare a unei sarcini;
-abilitate in manipularea aparaturii de birou moderne.

Premii

Certificari
Oct 2011 - Oct 2011: Inspector (Referent) Resurse Umane

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close