Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.02.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.06.2015

obiectiv

 

Angajarea in cadrul unei companii, unde sa pot pune in practica abilitatile personale si cunostintele acumulate; in cadrul careia sa reusesc sa-mi completez cunostintele in tehnologii cât mai noi.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Altele, Administrativ / Logistica, Functii publice, Turism / Hotel staff, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2017 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: accounts receivable analyst

Responsabilitati:

Preluarea proiectului din Canada intr-o perioada scurta, de opt saptamani;
Pozitia ocupata fiind cea de billing, ceea ce presupune:
- introducerea in SAP a credit note si debit note, utilizand diferite T-code-uri;
- generarea unor rapoarte din SAP si prelucrarea acestora;
- analizarea diverselor rapoarte;
- crearea unor rapoarte in excel pe baza documentelor primite, identificarea erorilor si gasirea unor metode de solutionarea a acestora;
- raportarea catre team lead a activitatii zilnice si statusul task-urilor;

01.05.2014 - 30.11.2015

Departament: altele

Titlu Job: inspector de teren

Responsabilitati:

- identificare agenților economici care difuzează prestații artistice făra autorizare CREDIDAM;
-acordarea de suport privind obținerea autorizației CREDIDAM;
-întocmirea referatelor cu cele constatae în teren;
-întocmirea sesizărilor către poliție privind agenții economice ce refuza obțină autorizație;
-încasarea remunerației datorate;
-informare asupra debitului în cazul agenților cu restanțe.

01.10.2012 - 31.03.2017

Departament: altele

Titlu Job: oprator introducere, prelucrare si validare date

Responsabilitati:

- introducerea in baza de date a declaratiilor trimise de utilizatori
-emiterea facturilor pentru utilizatori
-introducerea incasarilor si emiterea facturilor aferente acestora
-emiterea licentelor utilizatorilor
-notificarea debitorilor
-contactarea telefonica a debitorilor in vederea stabilirii termenului si conditiilor de plata
-pregatirea dosarelor utilizatorilor care refuza sa achite debitul, pentru predarea la departamentul juridic
-predarea dosarelor catre departamentul juridic
-raspuns la e-mail-uri, preluarea apelurilor telefonice de la utilizatori si solutionarea problemelor acestora
-trimiterea corespondentei
-arhivarea documentelor

04.11.2011 - 06.11.2012

Departament: altele

Titlu Job: operator telemarketing

Responsabilitati:

- contactarea telefonica a potentialilor cursanti in urma aplicarii acestora pe site
- prezentarea ofertelor
- preluarea inscrierilor
- suport in clarificarea nelamuririlor, problemelor persoanelor contactate

studii

 

Facultati:

2009 - 2012 Facultate: Economie la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
2005 - 2009 Liceu / Școală profesională: Stiinte sociale la Colegiul National Vladimir Streinu din Gaesti.

Premii

Proiecte
Jun 2017 - Aug 2017: OTC - Knowledge Transfer, Canada
Fiind la inceput compania actuala a preluat procesul de la o companie de outsourcing, rolul pe care a trebuit sa il preiau a fost cel de billing.
Pentru a prelua activitatea am fost trimisa in Canada, o perioada de aproximativ 2 luni unde am participat la diverse sedinte si traingu-uri. A fost o experienta interesanta care m-a ajutat sa imi imbunatatesc abilititatile de comunicare.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close