Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.12.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.07.2011

obiectiv

 

Aboslventa la FEAA, cu experienta de peste 8 ani in domeniul Servicii/BPO (call center Inbound si Outbound) 1 an si 6 luni in Accounting/Finance, doresc o evoluare continua prin implicarea mea in noi procese si activitati in domeniul Accounting si prin experienta dobandita pana acum, sa contribui la cresterea calitatii si a valorii echipei si Companiei. Atenta la detalii, orientata catre calitatea rezultatelor, aptitudini de coordonare,o buna relationare cu clientii, initiativa, comunicare si Teamwork, cunostinte in Microsoft Office, SAP,cu foarte bune rezultate la Satisfaction Survey, Customer Support, QA International Report si Collection.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Functii publice, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2019 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: accounts payable senior process associate

Responsabilitati:

-Rezolvarea cazurilor deschise de furnizori solicitate prin e-mail, ticket sau telefon;
-Trimiterea cazurilor care necesita rezolvate catre persoanele de contact agreate de la client in vederea procesarii lor;
-Comunicarea si clarificarea cu furnizorii a diferitelor probleme care pot aparea in legatura cu o plata;
-Trimiterea de extrase de cont si situatii de pe conturile furnizorilor;
-Efectuarea controalelor aferente procesului de contabilitatea furnizorilor stabilite prin politica interna de control (SOX);
-Activitati complexe: analiza sold debitor a furnizorilor, plati in avans, plati intoarse, facturi blocate;
-Verificarea fluxului unei facturi de la inserirea acesteia in SAP si pana la finalizarea platii, intervenind la deblocarea ei prin deschiderea de ticket-uri in functie de natura problemei.

01.11.2018 - 31.05.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: accounts receivable senior process associate

Responsabilitati:

-Trimiterea cererilor si avizelor de plata.
-Verificarea, identificarea si investigarea platilor primite si trimiterea catre cash pentru alocarea acestora si inchiderea facturilor.
-Comunicarea continua cu clientii atat prin e-mail cat si telefonic pentru o buna colectare si evitarea intarzierilor de plata.
-Raportarea periodica catre manager pentru imbunatatirea procesului de activitate.
-Efectuarea de reconcilieri lunare si trimetriale pe conturile clientilor.

01.10.2017 - 31.10.2018

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: referent financiar contabil

Responsabilitati:

-Furnizarea de suport operational prin procesarea tranzactiilor dintre Unicredit si celelalte banci, respectand particularitatile fiecarei tari cu strictete.
-Procesarea presupune o serie de activitati: introducerea de date, controlul si verificarea datelor, investigatii asupra datelor.
-Comunicarea prin email si prin telefon cu sediile bancare din acelasi grup pentru cererea de informatii suplimentare ce pot evita fraude sau alte erori operative care pot genera costuri.

01.12.2014 - 30.09.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii client

Responsabilitati:

-Inbound - Booking- Royal Caribbean International.
-Rezervari, Promovarea brandului,Timp minim pentru gestionarea apelului.
-Customer Service.
-Finance (rambursari, avize, solicitari de plata, emiterea de documente),
-Back office.

01.03.2010 - 31.07.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: responsabil call center

Responsabilitati:

-Instruirea si formarea noilor angajati, contribuirea la cresterea si dezvoltarea profesionala a operatorilor, suport operational in sala;
-Implicarea in activitatea de back office: recall, trimiterea si primirea contractelor semnate prin fax/mail, inregistrarea datelor in sistem pentru activare.
-Gestionarea agentilor de vanzari: planificarea intalnirilor pentru semnarea contractelor si arhivarea lor.
-Intocmirea de rapoarte periodice avand ca scop imbunatatirea calitatii si cresterea volumului de vanzari.
-Participarea periodica la trainingurle de perfectionare.

studii

 

Facultati:

2005 - 2008 Colegiu / Studii postliceale: la din Iasi.

Premii

Calificari
Dec 2014: RECEPTIONER HOTEL

Certificari
Oct 2014 - Dec 2014: Certificat de absolvire a limbii germane A1

Hobby-uri
Calatoriile, Lectura, Inotul, Pasionata de drumetii



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close