 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 01.12.1983 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:15.07.2011
|
|
obiectiv | |
|
Aboslventa la FEAA, cu experienta de peste 8 ani in domeniul Servicii/BPO (call center Inbound si
Outbound) 1 an si 6 luni in Accounting/Finance, doresc o evoluare continua prin implicarea mea in noi procese si activitati in domeniul Accounting si prin experienta dobandita pana acum, sa contribui la cresterea calitatii si a valorii echipei si Companiei. Atenta la detalii, orientata catre calitatea rezultatelor, aptitudini de coordonare,o buna relationare cu clientii, initiativa, comunicare si Teamwork, cunostinte in Microsoft Office, SAP,cu foarte bune rezultate la Satisfaction Survey, Customer Support, QA International Report si Collection.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Office / Back-office / Secretariat, Functii publice, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Management Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.05.2019 - prezent Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: accounts payable senior process associate Responsabilitati: -Rezolvarea cazurilor deschise de furnizori solicitate prin e-mail, ticket sau telefon;
-Trimiterea cazurilor care necesita rezolvate catre persoanele de contact agreate de la client in vederea procesarii lor;
-Comunicarea si clarificarea cu furnizorii a diferitelor probleme care pot aparea in legatura cu o plata;
-Trimiterea de extrase de cont si situatii de pe conturile furnizorilor;
-Efectuarea controalelor aferente procesului de contabilitatea furnizorilor stabilite prin politica interna de control (SOX);
-Activitati complexe: analiza sold debitor a furnizorilor, plati in avans, plati intoarse, facturi blocate;
-Verificarea fluxului unei facturi de la inserirea acesteia in SAP si pana la finalizarea platii, intervenind la deblocarea ei prin deschiderea de ticket-uri in functie de natura problemei. |
|
01.11.2018 - 31.05.2019 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: accounts receivable senior process associate Responsabilitati: -Trimiterea cererilor si avizelor de plata.
-Verificarea, identificarea si investigarea platilor primite si trimiterea catre cash pentru alocarea acestora si inchiderea facturilor.
-Comunicarea continua cu clientii atat prin e-mail cat si telefonic pentru o buna colectare si evitarea intarzierilor de plata.
-Raportarea periodica catre manager pentru imbunatatirea procesului de activitate.
-Efectuarea de reconcilieri lunare si trimetriale pe conturile clientilor. |
|
01.10.2017 - 31.10.2018 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: referent financiar contabil Responsabilitati: -Furnizarea de suport operational prin procesarea tranzactiilor dintre Unicredit si celelalte banci, respectand particularitatile fiecarei tari cu strictete.
-Procesarea presupune o serie de activitati: introducerea de date, controlul si verificarea datelor, investigatii asupra datelor.
-Comunicarea prin email si prin telefon cu sediile bancare din acelasi grup pentru cererea de informatii suplimentare ce pot evita fraude sau alte erori operative care pot genera costuri. |
|
01.12.2014 - 30.09.2017 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: agent servicii client Responsabilitati: -Inbound - Booking- Royal Caribbean International.
-Rezervari, Promovarea brandului,Timp minim pentru gestionarea apelului.
-Customer Service.
-Finance (rambursari, avize, solicitari de plata, emiterea de documente),
-Back office. |
|
01.03.2010 - 31.07.2014 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: responsabil call center Responsabilitati: -Instruirea si formarea noilor angajati, contribuirea la cresterea si dezvoltarea profesionala a operatorilor, suport operational in sala;
-Implicarea in activitatea de back office: recall, trimiterea si primirea contractelor semnate prin fax/mail, inregistrarea datelor in sistem pentru activare.
-Gestionarea agentilor de vanzari: planificarea intalnirilor pentru semnarea contractelor si arhivarea lor.
-Intocmirea de rapoarte periodice avand ca scop imbunatatirea calitatii si cresterea volumului de vanzari.
-Participarea periodica la trainingurle de perfectionare. |
| studii | |
|
Facultati: 2005 - 2008 Colegiu / Studii postliceale: la din Iasi.
Premii Calificari
Dec 2014: RECEPTIONER HOTEL
Certificari
Oct 2014 - Dec 2014: Certificat de absolvire a limbii germane A1
Hobby-uri
Calatoriile, Lectura, Inotul, Pasionata de drumetii
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|