 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 01.07.1985 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:11.01.2017
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.03.2021 - prezent Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: economist in management si administrator |
|
01.07.2019 - 31.07.2020 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: accounts payable officer Responsabilitati: - generarea extraselor bancare si prezentarea soldurilor pentru conturile curente ale societatii, explicarea deviatiilor dintre totalul acestora si cash flow-ul previzionat;
- pregatirea zilnica a tuturor platilor, construirea fisierelor de import in aplicatiile bancare (furnizori, avansuri, deconturi, transferuri intracompany, plati catre bugetul statului, taxe, restituiri catre clienti, transferuri catre Grup, salarii, drepturi de autor);
- mentinerea relatiei cu bancile partenere, emiterea, alimentarea, inchiderea cardurilor de business ale societatii;
- pregatirea si transmiterea unor rapoarte specifice in Polonia;
- responsabil HK (Hoshin Kanri) - pregatirea rapoartelor pentru sedinta HK privind activitatea de Trezorerie si actualizarea graficelor cu rezultatele lunii anterioare;
- Emiterea facturilor fiscale pentru societatile membre ale Grupului si pentru departamentele Servicing si Corporate;
- Responsabil pentru implementarea unei automatizari, a unui proces intern, prin RPA (Robotic Process Automation). |
|
01.03.2019 - 30.06.2019 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: payment reconciliation analyst Responsabilitati: •Identificarea platilor din extrasele bancare si alocarea sumelor in sistemul de operare la nivel de caz;
•Refacturarea costurilor intre companiile membre ale Grupului;
•Analiza situatiei centralizate cu sumele de realocat de pe un caz pe altul si operarea modificarilor in sistemul de operare;
•Optimizarea procesului de identificare a platilor;
•Mentinerea legaturii cu departamentele operationale si alocarea, la nivel de platitor, a sumelor identificate de catre departamentele operationale;
•Realizarea rapoartelor zilnice specifice si trimiterea acestora catre managementul din Polonia si Romania;
•Monitorizarea platilor neidentificate in baza indicatiilor de la departamentele operationale si raportarea zilnica a situatiei acestora. |
|
01.02.2010 - 31.05.2011 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: agent servicii client Responsabilitati: - efectuarea de apeluri si gestionarea conform procedurilor specifice - OutBound
- preluarea apelurilor InBound /Customer Care
- indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu (Telemarketing, Telesales, Satisfaction Surveys) |
|
01.11.2008 - 31.03.2019 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: economist Responsabilitati: - inregistrarea cronologica in contabilitate si arhivarea monetarelor, chitantelor pos, facturilor fiscale emise catre clienti, registrelor de casa, foilor de varsamant, dispozitiilor de plata/incasare, pentru magazinele fizice si magazinul online;
- inregistrarea in contabilitate a descarcarii de gestiune pentru punctele de lucru din portofoliu;
- inregistrarea avansurile de trezorerie si urmarirea inchiderii acestora conform deconturilor;
- inregistrarea si arhivarea facturilor de achizitii de bunuri si prestari de servicii (obiecte de inventar,mijloace fixe, protocol, consumabile, cheltuieli inregistrate in avans, servicii, ordine de compensare client/furnizor si extrase de banca;
- intocmirea situatiei cash-flow pentru planificarea platilor;
- efectuarea platilor din platformele online ale bancilor;
- pregatirea fisierelor pentru Declaratia 394;
- completarea formularelor privind Cifra de Afaceri si transmiterea catre furnizorii de spatii comerciale in vederea calcularii chiriei aditionale;
- intocmirea rapoartelor de vanzari zilnice pentru managementul companiei;
- participarea activa la furnizarea in timp util a documentelor si a informatiilor solicitate de auditor;
- repartizarea veniturile si cheltuielile pe centre de cost;
- mentinerea permanenta a relatiei cu magazinele pentru intocmirea corecta si la timp a documentelor contabile primare. |
|
01.11.2007 - 30.11.2008 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: operator intrare validare date Responsabilitati: - inregistrarea documentelor in programele de gestiune si contabilitate si arhivarea lor. |
|
01.03.2007 - 30.11.2007 Departament: vanzari Titlu Job: sef raion Responsabilitati: -completarea documentele zilnice: monetar, registrul de casa, raport de gestiune, registrul de metale pretioase;
- participarea la traininguri de vanzari organizate de societate si de partenerii externi;
- aprovizionarea magazinului cu marfa din depozite;
- participarea la inventariere. |
|
01.11.2005 - 31.03.2007 Departament: vanzari Titlu Job: lucrator gestionar |
| studii | |
|
Facultati: 2014 - prezent Masterat: Studii postuniversitare - Stagiu CAFR / ASPAAS la CAFR / ASPAAS din Bucuresti. Am finalizat stagiul la Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR). Datorita schimbarilor legislative, atributiile acestei institutii au fost preluate de Autoritatea pentru Supravegherea Publica a Activitatii de Audit Statutar (ASPAAS), drept urmare, voi sustine examenul pentru atribuirea calitatii de auditor financiar organizat de aceasta institutie, in acest an.
2010 - 2012 Masterat: CONTABILITATE, CONTROL SI EXPERTIZA la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Program de masterat in cadrul Facultatii de Contabilitate si Informatica de Gestiune/examen de disertatie sustinut si promovat in sesiunea IUNIE 2012
2004 - 2008 Facultate: FINANTE - BANCI SI CONTABILITATE la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti. Licentiat in stiinte economice.
Premii Traininguri
Feb 2010 - Apr 2010: "Project Management"-curs de perfectionare in cadrul S.C VALORIS CENTER S.R.L
Feb 2010 - Apr 2010: "Comunicare, Orientare catre client si role play"
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|