Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 07.10.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.06.2011

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2021 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: accounts payable analyst

Responsabilitati:

Ensure timely and accurate processing vendor invoices.
Research and resolve invoice discrepancies with appropriate internal and external resources.
Maintain vendor statements and communicate with vendors when necessary.
Answer vendor and internal customers AP related queries.
Prepare original documents for imaging/filing as instructed.
Process payment information in accordance with the Company’s payment terms requirements.
Review balance sheet accounts and prepare reconciliation.
Work with related parties (procurement and finance) to ensure the clearing of Accounts Payable balances.
Comply with applicable company policies and procedures.
Performs a variety of AP tasks and projects as necessary.
Participate in process improvement projects as requested.
Prepare reporting schedules and resolve audit issues identified by auditors.
Ensure strict compliance with SOX.
Maintain accurate and current documentation, understanding each Financial Hub supported country’s legal requirements for document storage.
Fulfill any task assigned by the direct supervisor in accordance with the professional experience and area of expertise.

01.03.2019 - 31.12.2020

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: billing specialist

Responsabilitati:

- verificarea documentelor de transport
- introducerea facturilor si documentelor in baza de date
- emiterea facturilor cnf contract
- verificare contracte subcontractori
- diverse rapoarte
- urmarirea platilor (collection)














01.03.2018 - 28.02.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: platform assistant

Responsabilitati:

- evidenta stocurilor scriptice la produsele aprovizionate din cadrul gestiunilor si inregistreaza toate miscarile de bunuri in sistemul informatic SAP ;
- prelucrea la timp si cronologic tuturor documentelor de intrare si iesire aferente receptiei marfii,in sistemul SAP ;
-Detalierea costurilor administrative
-Raspuns solicitari parteneri
-Mentinerea legaturii cu furnizorii
-solicitarea facturilor lipsa
-organizarea evenimentelor de marketing sau de alta natura, conform cu cerintele
de PR
-Negocierea si incheierea contractelor cu furnizorii de servicii
-Consolidarea informatiilor pentru sedintele operationale










01.04.2016 - 31.03.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: junior accountant

Responsabilitati:

Inregistrarea documentelor primare in sistemul informatic
contabilizarea facturilor de furnizori si clienti, interni si externi,
Emiterea facturilor conform perioadelor de billing contractuale
Refacturarea costurilor catre grup
Detalierea costurilor
Raspuns solicitari parteneri
Pregatirea dosarelor contabile
Acrrual
Inregistrarea contractelor administrative/wholesale/retail in baza de date
Mentinerea legaturii cu clientii si furnizorii









01.07.2015 - 31.03.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

01.05.2010 - 01.05.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-Facturare, ordine de plata
-pregatirea documentelor pentru departamentul contabil,
-preluarea si redirectionarea telefoanelor/emailurilor,
-organizarea programului de lucru al angajatilor
-evidenta orelor suplimentare
-emiterea adeveintelor catre angajati
-selectia aplicantilor pentru interviuri
-evidenta dosarelor de angajati/ contractelor de lucru/colaborare
-arhivarea si indosarierea documentelor
-mentinerea relatiei cu furnizorii / partenerii
-situatii lucrari
-Capacitate de organizare pe prioritati
-cunostinte MS Office


01.02.2008 - 01.01.2010

Departament: marketing

Titlu Job: lucrator comercial

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Facultate: Marketing la Facultatea de Stiinte Economice Spiru Haret din Bucuresti.
2015 - 2016 Colegiu / Studii postliceale: contabilitate la Absolute School din Bucuresti.
2008 - 2010 Facultate: drept la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemi din Bucuresti.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Matematica la Liceul Teoretic Ion Barbu din Pitesti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close