de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.03.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.08.2000

obiectiv

 

Perfectionare continua Munca in echipa Dezvoltare profesionala

Salariu: nespecificat

Beneficii: SERVICII MEDICALE BONURI DE MASA TRAINING

Tip job: Part time, Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Cluj-Napoca, Oradea, Timisoara

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: 01.09.2015

experienta profesionala

 

01.03.2016 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: accounting analyst

Responsabilitati:

Analiza si reconcilierea conturilor de banca conform tranzatiilor zilnice.
Postarea notelor contabile in programul SAP.
Intocmirea situatiilor financiare specifice si pregatirea operatiunilor de inchidere de luna/trimestru.
Reconcilierea finala conform situatiilor financiare si inregistrarilor contabile lunare.

01.04.2015 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent operatiuni

Responsabilitati:

Prelucrarea, inregistrarea si verificarea operatiunilor specifice de import si export;
Alocarea si inregistrarea veniturilor conform distributiei nationale;
Facturarea operatiunilor de import si export ;
Operatiuni de colectare conform facturilor emise;
Urmarirea operatiunilor de distributie nationala / locala secundara;
Calculul, inregistrarea si urmarirea facturilor emise catre operatorii secundari de distributie nationala in functie de costurile si veniturile generate;
Operatiuni administrative;

01.02.2014 - 30.04.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Prelucrarea zilnica a incasarilor si platilor conform extraselor de cont bancare.Descarcarea facturilor conform incasarilor si platilor efectuate.
Verificarea zilnica a documentelor primare, receptii marfa, receptii diverse, receptii custodie, Jurnal de vanzari ( Facturi definitive si Facturi de Avans), Registru de casa.
Actualizarea Cash Flow-ului.
Intocmirea documentatiei specifice de scontare si emitere Acreditiv.
Pregatirea si efectuarea inventarierii.
Urmarirea si monitorizarea licitatiilor publice publicate in SEAP si pe site-ul propriu al regiilor autonome, institutiilor publice, conform codurilor CPV aprobate si in conformitate cu obiectul licitatiei / contractului de achizitii publice.
Intocmirea, transmiterea si urmarirea clarificarilor aferente anunturilor de participare, respectiv cererilor de oferta pentru care s-a stabilit participarea.
Mentinerea si dezvoltarea de noi relatii profesionale cu furnizorii de produse si servicii.
Pregatirea documentatiei de licitatie prin identificarea criteriilor de calificare si a corespondentei cu obiectul principal de activitate al companiei.
Expedierea documentatiei de licitatie conform precizarilor publicate de autoritatea contractanta.
Urmarirea si implementarea ofertelor conform contractelor de achizitii publice atribuite.
Calculul si analiza rentabilitatii contractelor de achizitii publice incheiate, atat cu autoritatea contractanta, cat si cu furnizorii de produse.
Urmarirea si monitorizarea contractelor de achizitii publice incheiate atat in ceea ce priveste furnizarea de produse, cat de executie lucrari.
Administrarea instrumentelor de plata (CEC-uri , Bilete la ordin, acreditive si scrisori de garantie bancara)
Urmarirea, aprofundarea si actualizarea cunostintelor in materie de legislatie aplicabila in domeniul achizitiilor publice.
Asigurarea relatiei dintre departamentul de vanzari si managementul firmei in vederea luarii deciziilor zilnice in ceea ce priveste aprovizionarea si vanzarea ulterioara.
Centralizarea si transmiterea comenzilor zilnice catre furnizori.
Urmarirea si plasarea corespondentei zilnice.

01.08.2011 - 31.05.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: coordonator vanzari

Responsabilitati:

Preluarea şi verificarea documentaţiei necesare obţinerii certificatului de semnătură digitală;
Consilierea şi îndrumarea ulterioară obţinerii kit-ului de semnătură digitală în vederea utilizării şi reînnoirii acestuia;
Cunoasterea si aprofundarea informatiilor din domeniul procesarii on-line a declaratiilor fiscale.
Aceasta activitate a fost una conexa celei bancare avand in vedere regulamentul intern al bancii.

01.09.2005 - 31.05.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: administrator bancar operatiuni

Responsabilitati:

Administrarea şi controlul operaţiunilor zilei prin ordine de plată, bilete la ordin şi CEC-uri;
Transmiterea electronică a CEC-urilor şi biletelor la ordin;
Deschiderea de conturi curente persoane juridice;
Actualizarea şi monitorizarea conturilor deschise ale persoanelor fizice şi juridice;
Gestiunea popririlor persoanelor fizice şi juridice, intocmirea adreselor de raspuns aferente organelor care au dispus poprirea/indisponibilizarea sumelor din conturile curente;
Urmărirea instrumentelor de debit la plată;
Consilirea prealabilă a persoanelor juridice privind creditarea;
Introducere balanţe de verificare, calcul indicatori în vederea creditării;
Analiza situatiilor financiare conform indicatorilor agreati in vederea creditarii;
evidenta si urmarirea situatiilor financiare ( balanta de verificare lunara, bilant contabil semestrial, anual) ale persoanelor juridice care au beneficiat de credit;
Administrarea şi gestiunea poliţelor de asigurare pentru creditele persoanelor juridice acordate;
Închiderea de zi, verificarea tranzacţiilor zilei operatiuni contabile şi de reconciliere;
Pontaj si administrare personal la nivel de sucursală;
Atribuţii de IT privind sistemul informatic;
Atribuţii logistice;
Operaţiuni casierie;
Controlul operaţiunilor zilei prin selfcontrol;
Atributii privind securitatea bancară;
Administrarea şi gestiunea documentelor şi instructajelor privind protecţia muncii;
Administrare corespondenţă;
Administrarea, programarea si coordonarea activitatilor de practica ( internship) in cadrul sucursalei in baza conventiilor incheiate intre banca si Universitati;
Credite persoane fizice;
Deschidere cont/ servicii ataşate pentru persoane fizice;

01.03.2005 - 30.09.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Evidenta si administrarea tipizatelor specifice activitatii de asigurare.
Procesare in sistem a politelor de asigurare emise.
Intocmirea rapoartelor si situatiilor specifice inchiderii de luna.
Calculul indicatorilor specifici.

01.01.2003 - 31.07.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: expert contabil stagiar

Responsabilitati:

Intocmirea si actualizarea situatiilor financiare conform planului de expertizare/ audit.
Evidenta contabila a mai multor societati comerciale avand diverse obiecte de activitate, de la contabilitate primara pana la intocmirea declaratiilor lunare/trimestriale/semestriale, intocmirea bilantului semestrial si anual.
Sub indrumarea expertului contabil, intocmirea rapoartelor specifice de expertiza contabila, audit si cenzorat conform reglementarilor legale in vigoare.
Implementarea reglementărilor privind registrul general al salariatilor.

01.09.2001 - 28.02.2005

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Contabilitatea filialei, intocmirea declaratiilor lunare, intocmirea Balantei de verificarea lunare, a Bilanţului contabil semestrial si anual.
Intocmirea si supunerea spre aprobare a bugetului anual de venituri si cheltuieli.
Evidenta practicienilor in reorganizare si lichidare la nivelul judetului Bihor si Satu Mare.
Evidenta dosarelor de lichidare si reorganizare inaintate in instanta.
Activitati specifice de pregatire a examenului pentru dobandirea calitatii de practician in reorganizare si lichidare la nivel de filiala.

studii

 

Facultati:

2003 - 2005 Masterat: Gestiune financiara la Universitatea Oradea/Facultatea de Stiinte economice din Oradea. Gestiunea intreprinderilor patrimoniale
1997 - 2001 Facultate: Contabilitate si Informatica de gestiune la Universitatea Oradea/Facultatea de Stiinte Economice din Oradea. Contabilitatea si Informatica de gestiune
1993 - 1997 Liceu / Școală profesională: Finante Contabilitate la Liceul Economic "Partenie Cosma" din Oradea. Finante-Contabilitate

Premii

Voluntariat
Sep 2016: Habitat pentru umanitate
Voluntariat in cadrul programului Habitat pentru umanitate
Certificari
Jun 2013: Competente sociale si civice
Curs de pregatire si formare profesionala
Jun 2013: Managementul stresului
Curs de pregatire si formare profesionala
Jun 2013: Motivarea financiara si non-financiara
Curs de pregatire si formare profesionala
Jun 2013: Eficientizarea muncii
Curs de pregatire si formare profesionala
Jun 2013: Comunicare
Curs de pregatire si formare profesionala
Jun 2013: Managementul schimbarii si tranzitiei
Curs de pregatire si formare profesionala
Jun 2007 - Jul 2007: Expert contabil
Expert contabil in urma absolvirii examenului de aptitudini.
Oct 2005: Putting people first
Curs de formare profesionala
Apr 2002 - Jun 2007: Expert contabil stagiar
Expert contabil stagiar
Jun 1997: Contabil statistician
Certificat de contabil statistician

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,avansat)

germană(incepator,incepator,incepator)

maghiară(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close