Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.07.1985

obiectiv

 

Doresc sa imi maresc aria de cunostinte si sa ma dezvolt profesional pentru a imi construi o cariera de succes.

Salariu: 3.800,00 USD / luna

Beneficii: Mediu de lucru placut,salariu atractiv,posibilitatea de avansare.

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Juridic, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Functii publice, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Banci, Saloane / Clinici frumusete

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani), Fara experienta, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2018 - 31.08.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: accounting operations

Responsabilitati:

Facturare soft EDEA,
Intocmire note justificative, ordine de deplasare, deconturi de cheltuieli
Intocmire facturi fiscale, facturi avans, facturi decont
Activitati de casierie: Plati numerar si online, emitere chitante, avansuri spre decontare, deconturi de cheltuieli,

Evidenta in excel a rapoartelor de interogare clienti la ONRC.
Adaugare rate orare si a diverselor informatii in softul companiei.
Clasificarea, arhivarea si securitatea corecta a documentelor,
Intocmire documente primare.
Analizare si verificare doumente primare colectate,
Sorteaza si arhiveaza documentatia,
Intocmeste ,pastreaza si completeaza baza de date a clientilor
Verifica onarriile facturare clientilor conform contractelor

01.01.2018 - 31.05.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: receptionist /asistent administrativ

Responsabilitati:

Receptionist/Asistent administrativ pentru o companie multinațională,cu aproximativ 500 de angajati în România, în sediul central, intr o cladire de birouri aflate pe 3 nivele.


-Înregistrare vizitatori, candidați testări și interviuri
-Rezervare săli pentru meeting uri, call uri, training uri, testări și interviuri
-Asigurare protocol
-Administrare ( comanda-centralizare-activare-dezactivare-predare) carduri pentru acces clădire, birouri (3 etaje), food discount, parcare, personalizate, vizitatori, tichete cadou
-Administrare (comanda-centralizare) birotica, papetărie, consumabile
-Inventar lunar consumabile, birotica, papetarie
-Verificare si centralizare facturi utilități, consumabile, papetărie, birotica, protocol, închiriere autovehicule, corespondență
-Verificare P.O și Cam ID uri
-Verificare, sortare corespondenta pe diferite departamente
-Întocmire diverse documente ( anexe, procese verbale, scrisori, invitații etc.)
-Întocmire etichete birouri





01.12.2016 - 31.12.2017

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: economist în management

Responsabilitati:

Economist in management in cadrul unei societati cu domeniu de activitate in confectii metalice industriale si speciale.
Intocmirea si demararea dosarelor ptr obtinerea avizelor necesare, autorizari si diverse controale ale organelor statului.
Intocmirea si demararea dosarelor pentru proiecte finantate din fonduri europene.
Intocmirea pontajelor, comanda tichetelor de masa,
achizitionare birotica-papetarie si tot ce este necesar intr-o companie.
Contabilitate primara-intocmire facturi, plati online si cash, cashflow, evidenta si intocmirea biletelor la ordin, intocmirea deconturilor si verificarea acestora, verificarea jurnalelor de cumparari si vanzari.
Raportari lunare către Institutul Național de Statistica.
Mentinerea relatiei cu administratorii, furnizorii, subcontractanti, cu departamentul RH, contabilitate, managementul, marketing, cu institutii guvernamentale si non guvernamentale.
Administrarea corespondenţei emise şi primită, efectuarea diferitelor alte sarcini administrative.
Intocmirea rapoarte, devize şi procese-verbale şi a altor documente de specialitate.
Intocmirea contractelor,urmarirea perioadei contractuala,intocmirea actelor aditionale, declaratii, rezilierea contractelor.
Pregatirea dosarului pentru SEAP.
Estimari ale costurilor si materialelor.
Oferte de preț către posibili clienți.
Devize tehnice pentru facturile emise.
Necesarul materialelor după desenele și schițele tehnice.
Corespondenta, arhivare documente, protocol.
Intocmire diverse documente pentru certificari ISO, autorizari, imputerniciri, adrese, notificari.

01.08.2016 - 31.12.2016

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Asistent manager in cadrul unei societati cu domeniu de activitate in confectii metalice industriale si speciale.
Intocmirea si demararea dosarelor ptr obtinerea avizelor necesare, autorizari si diverse controale ale organelor statului.
Intocmirea si demararea dosarelor pentru proiecte finantate din fonduri europene.
Intocmirea pontajelor, comanda tichetelor de masa,Achizitionare birotica-papetarie si tot ce este necesar intr-o companie.
Contabilitate primara-intocmire facturi, plati online si numerar, cashflow, intocmirea deconturilor si verificarea acestora.
Mentinerea relatiei cu administratorii, furnizorii, subcontractanti, cu departamentul RH, contabilitate, managementul, marketing, cu institutii guvernamentale si non guvernamentale.
Administrarea corespondenţei emise şi primită, efectuarea diferitelor alte sarcini administrative.
Intocmirea rapoarte, devize şi procese-verbale şi a altor documente de specialitate.
Intocmirea contractelor,urmarirea perioadei contractuala,intocmirea actelor aditionale, declaratii, rezilierea contractelor.
Estimari ale costurilor si materialelor. Intocmire oferte de pret.
Corespondenta, arhivare documente, protocol.
Intocmire diverse documente pentru certificari ISO, autorizari, imputerniciri, adrese, notificari etc.

01.10.2015 - 31.08.2016

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: asistent administrativ

Responsabilitati:

Intocmire pontaj, corespondenta, diverse situatii, primire si introducerea in baza de date a biletelor la ordin
Mentinerea relatiei cu clientii, cu toate departamentele din cadrul grupului de societatii- respectiv contabilitate, resurse umane, management, vanzari, marketing, juridic, administrație;
Inregistrarea documentelor si a vizitatorilor, emitere tichete de masa, emitere,verificare, modificare carduri rompetrol,
Intocmirea si demararea dosarelor ptr obtinerea avizelor necesare.
Intocmirea si demararea dosarelor pentru proiecte finantate din fonduri europene.
Intocmirea pontajelor, comanda tichetelor de masa,
Achizitionare birotica-papetarie si tot ce este necesar intr-o companie.
Contabilitate primara-intocmire facturi, plati online si cash,cashflow, intocmirea deconturilor si verificarea acestora.
Mentinerea relatiei cu administratorii, furnizorii, subcontractanti, cu departamentul RH, contabilitate, managementul, marketing, cu institutii guvernamentale si non guvernamentale.
Administrarea corespondenţei emise şi primită, efectuarea diferitelor alte sarcini administrative.
Intocmirea rapoarte, devize şi procese-verbale şi a altor documente de specialitate.
Intocmirea contractelor,urmarirea perioadei contractuala,intocmirea actelor aditionale, declaratii, rezilierea contractelor.
Estimari ale costurilor si materialelor.
Corespondenta, arhivare documente, protocol.
Intocmire diverse documente pentru certificari ISO, autorizari, imputerniciri, adrese, notificari

01.02.2015 - 31.10.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Front office secretary ptr un grup de societatii, respectiv SODIMED, SODINAL, SOPRES, VINITOR, UNIC AGROBITECH, DOMENIILE VITICOLE RASOVA, AVEX, DZ FUNDENI PARTENRS, DZ CONSTRUCTIONS, DZ HOLDING.
Intocmire pontaj, corespondenta, diverse situatii, primire si introducerea in baza de date a biletelor la ordin
Mentinerea relatiei cu clientii, cu toate departamentele din cadrul grupului de societatii- respectiv contabilitate, resurse umane, management, vanzari, marketing, juridic, administrație;
Inregistrarea documentelor si a vizitatorilor, emitere tichete de masa, emitere,verificare, modificare carduri rompetrol,
Participare la Simpozionul Sodinal 2015 in Bulgaria.

01.01.2014 - 28.02.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara-voluntariat

Responsabilitati:

Dactilografierea de scrisori, diverse materiale,

Multiplicarea materialelor
Preluarea mesajelor
Editare texte pe computer
Redactarea corespondentei simple
Expedierea corespondentei

01.05.2011 - 31.08.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vanzari

Responsabilitati:

-vanzare asistata si specializata de electrocasnice
- efectuarea de receptie
-operare casa de marcat
- inventare periodice asupra stocurilor magazinului
-asigurarea unui raion prezentabil si atractiv pentru clienti
-rezolvarea problemelor de service-banc de probe.
- facturare si incasare produse
- rezolvarea problemelor de service in ceea ce priveste produsele returnate de client si aflate in garantie pastrand norma legala de 15 zile calendaristice intre data preluarii bunurilor pentru reparatie si data predarii catre client a acestora
- targhet individual de vanzari indeplinit in fiecare luna
- saptamanal mi-am adus contributia in mod determinant la o pozitionare cat mai atractiva pentru clienti a articolelor promotionale afisate in catalogul Carrefour - exista un rulaj continuu al dispunerii produselor in functie de gradul lor de vandabilitate.

O realizare individuala pana in acest moment consider ca e faptul ca am reusit sa ma familiarizez usor cu termenii tehnici specifici profilului magazinului, astfel incat pot satisface intr-un mod profesionist si specializat nevoile tuturor tipurilor de clienti. O alta realizare o reprezinta diversificarea gamei de produse si implicit a obiectului vanzarii prin asimilarea tehnicilor de vanzare

01.05.2008 - 01.01.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

-primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul firmei
- tehnoredactare de documente
-preia si directioneaza apelurile telefonice, iar daca persoana solicitata este ocupata / lipseste, preia eventualele mesaje si le transmite ulterior sau directioneaza apelul catre persoanele care ar putea sa cunoasca problema.
-programeaza interviurile si audientele
-copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite material
-activitati de protocol
-efectuare receptie clienti si hardware

studii

 

Facultati:

2013 - 2016 Facultate: Management la Facultatea de Stiinte Economice Bucuresti Spiru Haret din Bucuresti. Licentiata in Stiinte Economice
2003 - 2006 Liceu / Școală profesională: Electrotehnica la Colegiul Tehnic Energetic din Bucuresti. Diploma obtinuta: Tehnician mecanic ptr intretinere si reparatii.
2000 - 2003 Liceu / Școală profesională: Electrotehnica la Colegiul Tehnic Energetic din Bucuresti. Diploma obtinuta: Electrician protectii prin relee,automatizari si masuratori in
instalatii energetice.

Premii

Certificari
Apr 2018 - Apr 2018: ePacs

Calificari
Jul 2016: Inspector Resurse Umane

May 2016: Lucrator in cultura plantelor

Voluntariat
Apr 2014: Re-editare ''By Fax to Alice Springs '' - Simon Mundy si ''Alexander Glazunov: Russia's great musical conciliator '' - de Simon Mundy

Hobby-uri
Pictura in ulei, Plimbari in natura, Pc-ul, Muzica, Sport



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close