Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.09.1989

obiectiv

 

Obiectivul profesional urmarit este de a lucra intr-o echipa profesionista, dinamica, cu un bun potential de avansare si afirmare, sa am un rol bine definit , in care sa pot pune in valoare calitatile si aptitudinile pe care le posed.

Salariu: 650,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Achizitii, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2016 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: account payable analyst

Responsabilitati:

Main responsibilities:
Process daily tasks in accordance with the procedures using the Finance tools (SAP, OLYMPIC) ;
Checking the quality of posted T&E and invoices;
Perform the activities for monthly closing;
Alert the management on all risk issues;Answer the questions of senior/supervizor/manager;
Knowledge of AP best practices and group procedure and how to code and validate documents;
Work to resolve routine problems, such as obtaining approvals, finding appropriate codes and cost
centers for new services ;
Listen carefully to client requests and adapt working files and methodes based on their feed-back;
Regulary updates procedures and guidelines to ensure they are kept up to date;
Seek regular feed-back on own performance to continuously improve knowledge of role;
Contributes positively during team meetings by offering ideas and suggesting improvements for
processes and tasks;
Understands role of back-up.

01.06.2013 - 31.10.2015

Departament: altele

Titlu Job: operator introducere date

Responsabilitati:

Postul presupune arhivarea electronica a facturilor in multiple limbi straine pe o platforma online(Docushare). Arhivarea propriu-zisa consta in extragerea anumitor informatii de pe facturile scanate si introducerea acestora(manual) in softul firmei dupa o anumita metodologie de lucru, verificarea datelor extrase din documente pe suport electronic
De asemenea, lucrez si in programul SAP, ce implica aproximativ aceleasi activitati cu singura diferenta ca datele nu se introduc manual, fiind citite in prealabil de OCR(Optical Character Recognition) iar campurile ce trebuies indexate sunt completate partial.

01.10.2011 - 01.03.2013

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operator introducere date

Responsabilitati:

SMIS‐CSNR este un sistem informatic centralizat ce permite monitorizarea proiectelor finanțate din Fondurile Structurale şi de Coeziune (FSC), din momentul depunerii acestora până la rambursarea cheltuielilor către Beneficiari.
Sistemul este folosit de personalul din aceste instituții, care, în funcție de rol  şi de competențe, fie introduce date, fie le validează, fie doar vizualizează  informații  şi generează rapoarte  şi situații (în prezent circa 1300 de utilizatori în toată țara).
Ca parte a acestui proiect, am fost responsabila cu introducerea si validarea daelor, efectuarea de calcule, lucrul cu baza de date Excel.

01.06.2010 - 31.01.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: operator introducere, validare si prelucrare date

Responsabilitati:

Preluarea informatiilor de pe documente in format electronic si introducerea acestora intr-un program specializat si validarea datelor (control calitate) introduse de colegi.
De asemenea, m-am ocupat si de pregatirea documentelor ce urmau a fi scanate, dupa o metodologie de lucru specifica.

studii

 

Facultati:

2013 - prezent Masterat: Managementul Afacerilor in Comert la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Management Turistic si Comercial la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
2004 - 2008 Liceu: Stiinte ale Naturii la Liceul Teoretic Constantin Brancoveanu din Bucuresti.

Premii

atestat la limba franceza

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close