Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.05.1987

obiectiv

 

Dezvoltarea profesionala intr-un mediu competitiv.

Salariu: nespecificat

Beneficii: salariu fix

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Functii publice, Relatii clienti / Call center, Protectia muncii, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2013 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: account manager

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Asigura asistenta operationala clientilor, privind operatiunile si tranzactiile pe care acestia le deruleaza in banca.
- Ofera informatii clientilor privind parametrii/ functionalitatile/ completarea documentatiei pentru produsele si serviciile de interes si faciliteaza accesul clientilor la serviciile respective; este principala persoana de contact la implementarea si pe toata durata de viata a acestor categorii de produse.
- Administreaza fluxul de semnare a documentatiei de credit, si urmareste livrarea acesteia in timp util de catre client, precum si directionarea catre departamentele relevante.
- Pregateste documentele contractuale specifice pentru produsele bancare, altele decat cele de tip credit, in conformitate cu fluxurile agreate.
- Este responsabil pentru indeplinirea operatiunilor curente ale clientilor care cad in sarcina FO, escaladeaza si urmareste solutionarea solicitarilor clientilor catre departamentele de suport sau BO.
- Intocmeste scrisori de referinta bancara (scrisori de bonitate, scrisori de intentie).
- Asigura suport Biroului Administrarea Creditelor in managementul garantiilor, reinnoirea politelor de asigurare.
- Urmareste monitorizarea clauzei de rulaj din contractele de credit ale clientilor din gestiunea proprie, precum si aplicarea penalitatilor in cazul in care clientii nu isi indeplinesc clauza de rulaj.
- Semneaza contractele de ipoteca aferente creditelor si verifica corectitudinea inregistrarii lor.
- Impreuna cu managerul de relatii corporate (senior), monitorizeaza calitatea portofoliului de credite (inclusiv garantiilor) si identifica evolutiile negative si riscurile care pot aparea in privinta pietei sau a clientilor, propunand masurile adecvate.
- Promoveaza activ pachetele de beneficii salariale clientilor corporate din portofoliu, precum si alte produse non credit conform nevoilor identificate ale clientilor.
- Asista managerii de relatii in desfasurarea unor activitati specifice (raportari, bugetari, pricing, wallet sizing, etc).

- Opereaza schimburile valutare pentru clientii care nu detin acorduri telefonice si negociaza dobanzi pentru depozite si instrumente financiare derivate pe cursul de schimb, pentru clientii care detin contracte-cadru.
- Pregateste si transmite documentele pentru transferul clientilor catre alte entitati din banca sau din Grupul BCR.
- Impreuna cu managerul de relatii corporate (senior), contacteaza clientul pentru recuperarea sumelor restante.
- Asigura calitatea informatiilor despre clientii existenti si potentiali alocati din sistemele si bazele de date ale bancii.
- Implementeaza KYC checks, precum si identificarea clientilor in bazele de date specifice (CRB,CIP, RICOS, etc); identifica grupurile de clienti si pregateste fisele de identificare ale grupurilor de debitori unici.
- Gestioneaza si arhiveaza conform normelor in vigoare documentatia aferenta clientilor in administrare

01.02.2013 - 31.08.2013

Departament: banci

Titlu Job: specialist middle office

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Realizarea monitorizarii activitatii de creditare a clientilor corporate si elaborarea documentatiei de credit destinata clientilor corporate, asigurand livrarea la termenele stabilite a intregii documentatii de credit.
- Redactarea documentatiei de credit cu acuratete maxima respectand conditiile de aprobare a creditelor (tip produs, suma, valuta, durata, dobanzi si comisioane, garantii solicitate, conditii de aprobare)
- Mentinerea permanent a legaturii cu personalul din FO in cazul aparitiei situatiei de negociere a termenilor contractuali;
- Inregistrarea la timp si corect, termenii si conditiile contractuale, monitorizarea indeplinirii conditiilor precedente utilizarii creditului cat si a obligatiilor financiare si operationale.
- Transmiterea regulat a rapoartelor de monitorizare destinate informarii si alertarii entitatilor implicate in procesul de creditare, cu referire la nerespectarea obligatiilor contractuale, a datelor de expirare a contractului de credit si garantie, a rapoartelor de evaluare ce urmeaza sa expire, a gradului insuficient de acoperire cu garantii, a schimbarilor ce au loc in structura organizationala a companiei (e.g. actionariat, tip de activitate, etc).;
- Intreprinderea imediat a masurile care se impun in cazul nerespectarii obligatiilor contractuale monitorizate;
- Executarea oricaror sarcini primite in legatura cu activitatea sa, incredintate de superiorul ierarhic si care nu contravin prevderilor legale in vigoare;

01.01.2010 - 28.02.2013

Departament: banci

Titlu Job: administrator operatiuni corporate

Responsabilitati:

Postul implica:
- primirea, analizarea si procesarea instructiunilor de lucru primite de la entitatile corporate: deschiderea.reactivarea.inchiderea conturilor produselor tip credit, introducerea.schimbarea in sistem a datelor aferente conturilor de credit, inregistrarea si incasarea comisioanelor.dobanzi aferente conturilor de credit, inchiderea scrisorilor de garantie bancara;
- deschiderea.inchiderea conturilor de depozite colaterale pentru garantarea produselor tip credit, inregistrarea.modificarea si plata dobanzilor acestora, deschiderea de conturi interne.interne cu dezvoltare pe client la cererea altor directii
- arhivarea documentelor procesate in cadrul departamentului;
- efectuarea a diverse operatiuni in baza conventiilor incheiate cu Fondurile de Garantare: verificarea datelor si intocmirea raportarii pentru entitatile corporate, verificarea si achitarea facturilor pentru comisionul de garantare anual;
- efectuarea a diverse operatiuni: incasari, plati, deschideri si inchideri de acreditive, in baza Raportului BankTrade.

01.06.2009 - 31.01.2010

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: coordonator proiecte

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- coordonarea a diferite tipuri de studii de marketing ce presupun testare de reclame, concepte, produse; asigurarea bazei de operatori de interviu ce activeaza in cadrul diferitelor tipuri de studii, formarea si training-ul operatorilor dar si a altor persoane ce au contact cu studiul, alocarea anumitor locatii pe acest studiu, dezvoltarea lucrului in echipa.

01.06.2008 - 31.12.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: controlor de gestiune

Responsabilitati:

Responsabilitati:
-emiterea, primirea si inregistrarea facturilor fiscale;
-inregistrarea documentelor contabile in soft-ul de contabilitate specific dupa modelul francez;
-planificarea si efectuarea la timp a platilor;
-realizarea diferitelor situatii contabile specifice;
-raportari si analize periodice pentru superiorul ierarhic din Romania si pentru sediul central din Franta;

01.07.2005 - 31.12.2005

Departament: banci

Titlu Job: consultant financiar

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- consilierea clientilor in vederea gasirii solutiilor de finantare optime;
- dezvoltarea si mentinerea portofoliului de clienti; promovarea produselor companiei in aria geografica repartizata; atragerea de noi colaboratori.

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Specializare Economia Ecologica la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE din Bucuresti.
2006 - 2009 Facultate: Specializare Economia Agroalimentara si a Mediului la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE din Bucuresti.

Premii

Certificat de competente profesionale in activitati comerciale si financiare
Premiul 2 la consursul interjudetean "Virgil Madgearu" Galati-limba franceza

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close