Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.05.1992

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:02.09.2010

obiectiv

 

Sunt Andreea Ciora, un project manager încrezător și hotărât care are experiența de a fi implicat într-o gama largă de proiecte de organizare, dezvoltare și implementare a campaniilor publicitare și evenimente. În prezent caut un loc unde imi pot dezvolta abilitățile și a lucra împreuna cu o echipa creativă. Sa dobandesc cat mai multa experienta si cat mai multe skill-uri.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Publicitate, ONG / Voluntariat, Inginerie, Protectia mediului, Controlul calitatii, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2018 - prezent

Departament: publicitate

Titlu Job: account executive

Responsabilitati:

Coordonare de proiect;
Concept creativ și strategie de marketing pentru branduri precum Coca Cola (Coca Cola,Fanta, Sprite, Fuze Tea, AdeZ, Lavazza), Nestle (Nescafe), Oriflame, Alexandrion,și multe altele;
New business;
Crearea prezentarilor și bugetelor;
Participare la pitchuri;
Negocierea cu clienți si personalul agenției despredetaliile campaniilor;
Coordonator în relațiile cu primăriile;
Implementarea și supravegherea evenimentelor;
Achiziții de produs;
Menținerea relațiilor cu clienții;
Întocmirea documentelor (avize, contracte, awb-uri, rapoarte, facturi)
Abordare proactivă și organizată, abilitatea de a motiva, de a convinge și de a aborda o arie vastă de oameni.

01.05.2016 - 30.11.2017

Departament: publicitate

Titlu Job: project manager&marketing btl

Responsabilitati:

Planificare, execuție și controlul activărilor de brand și campanii publicitare având termene stricte și limite de buget;
Estimarea resurselor și a personalului necesar pentru a atinge scopul proiectului;
Recrutarea, formarea și instruirea echipelor de promoteri, brand ambasadori, hostess și reprezentanți de vanzari pentru proiecte din București precum și implemetarea lor la nivel local și național;
Planificarea și programarea termenelor precum și etapele proiectului folosind mijloace adecvate;
Dezvoltarea și actualizarea periodică a bazei de date a agenției;
Urmărirea obiectivelor și rezultatele proiectului;
Definirea obiectivelor proiectului și supravegherea acestuia;
Elaborare și furnizare de rapoarte, propuneri si documentații privind cerințele clientuluiș
Responsabilități precum analiza tendințelor, cercetarea pieței și monitorizarea acesteia;
Gestionarea unei bune comunicări între toate departamentele;
Dezvoltarea și implementarea unei strategii de marketing: stabilirea preturilor, strategii de branding,

01.01.2016 - prezent

Departament: publicitate

Titlu Job: managing partner

Responsabilitati:

”BUCHAREST IN ART” ESTE UN CONCEPT CREAT PENTRU PROMOVAREA ARTIȘTILOR DIN BUCUREȘTI ȘI DIN TOATÂ ROMÂNIA. PRIN EVENIMENTELE NOASTRE ADUCEM ÎMPREUNÂ ARTIȘTII ȘI IUBITORII DE ARTÂ.

EVENTS:
PRE-OWNED MARKET
PRE-OWNED MARKET SUMMER #2

-CREAREA CONCEPTULUI "BUCHAREST IN ART";
-CREAREA DE CONȚINUT SOCIAL MEDIA;
-DEZVOLTAREA ȘI ACTUALIZAREA PERIODICĂ A BAZEI DE DATE;
-CREAREA CONCEPTULUI CREATIV AL EVENIMENTELOR;
-CREAREA EVENIMENTELOR – SOCIAL MEDIA;
-NETWORKING;
-ORGANIZAREA EVENIMENTELOR ȘI IMPLEMENTAREA LOR

01.06.2014 - 31.10.2014

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operator introducere, validare si prelucrare date

Responsabilitati:

A fost un job in back-office-ul Volksbank, având următoarele sarcini de indeplinit:
- introducerea și validarea datelor pe suport electronic;
- prelucrarea datelor;
- verificarea datelor introduse astfel incât acestea sa fie conforme cu documentele primare;
- procesarea fișierelor și informațiilor : sortarea, printarea, scanarea și arhivarea documentelor;
- introducerea datelor/ corespondenței în sistemul informatic al companiei;
- organizarea și gestionarea celulei de arhivare documentelor.

studii

 

Facultati:

2015 - 2017 Masterat: Ingineria și protecția mediului la Universitatea de Știinte Agronomice și Medicină Veterinară din București. In acest ciclu de studiu am aprofundat cunostintelor studiate in ciclul anterior de studiu.
LUCRARE DE DISERTAȚIE - ”DETERMINAREA METALELOR GRELE DIN ALIMENTE PROVENITE DIN SUPERMARKET-URI”
2011 - 2015 Facultate: Ingineria și protecția mediului la Universitatea de Știinte Agronomice și Medicină Veterinară din București. Absolventă a facultății de Îmbunătățiri Funciare, specializarea Ingineria și protecția mediului, am studiat și deprins abilități de-a lungul a celor patru ani de studiu cu privire la monitorizarea calității apei, solului și apei, am lucrat proiecte în programul Autocad, de-asemenea am studiat managementul proiectelor de mediu, am realizat proiecte de Audit si Bilant de mediu, precum proiecte de Imbunatatiri funciare. Realizarea hărților geomorfologice folosind tehnicile GIS.
Cunoștințe de bază în programul Java.
LUCRARE DE DIPLOMĂ - ”EVALUAREA STĂRII ECOLOGICE A LACULUI VĂCĂREȘTI PE BAZA INDICATORILOR FIZICO-CHIMICI ȘI BIOLOGICI”
2007 - 2011 Liceu / Școală profesională: Arhitectură și Desen Plastic la Liceul de Muzică și Arte Plastice ”Constantin Brăiloiu” din Târgu-Jiu.

Premii

Traininguri
Apr 2018 - Apr 2018: "Vanzator sau invins"

Mar 2018 - Mar 2018: Planificarea si Organizarea Evenimentelor

Nov 2015 - Nov 2015: FOREX TRAINING AND HOW TO TRADE CURRENCIES ONLINE
- informații finainciare din domeniul tranzacționării pe piața Forex,
- minimizarea riscurilor pe care le implică tranzacționarea de bunuri pe piața forex, adică a forma un
plan de management al riscului,
- folosirea unor instrumente ajutatoare existente pe platforma de schimburi,
- vanzare prin telefon și cum să îți stăpânești emoțiile atunci când ești în legătură cu un client,
- comunicare corecta a informațiilor pe care le deții către posibili clienți.
Conferinte
Mar 2016 - Mar 2016: Roadmap to succes
Construirea unei cariere de succes.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close