Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.09.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.06.2009

obiectiv

 

Crearea unei cariere de succes intr-o companie internationala.

Beneficii: Asigurare medicala

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Grafica / Webdesign / DTP, Educatie / Training / Arte, Functii publice, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 01.08.2009

experienta profesionala

 

10.08.2009 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: account manager pentru proiecte de externalizare

01.10.2008 - 01.05.2009

Departament: altele

Titlu Job: director general

Responsabilitati:

Management complet al firmei.
Dezvoltarea activitatilor.
Relatia cu clientii si furnizorii.
Reprezentarea firmei in fata autoritatilor.
Creatie grafica.

Realizari:

Dezvoltarea portofoliului de clienti si a operatiunilor din firma.

01.06.2006 - 14.09.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: account manager, telesales

Responsabilitati:

-Vanzari de servicii si produse Vodafone.
-Realizarea target-ului lunar de vanzari
-Editarea ofertelor personalizate pentru cotracte noi si contracte de fidelitate;
-Prospectarea de noi clienti;
-"Hunting" clienti de la alte firme concurente;
-Negocierea si propunerea de oferte personalizate;
-Respectarea normelor si conduitei impuse de firma Vodafone prin profesionalism si rigurozitate;
-Inregistrarea diverselor operatiuni in bazele de date; utilizarea programelor informatice interne cu responsabilitate;
-Manipularea unei baze de clienti confidentiale
etc

Realizari:

Realizari:
Mai multe luni de zile am fost campioana intr-o echipa de specialisti ai vanzarilor, tineri si ambitiosi.

01.08.2005 - 01.06.2006

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: reprezentant relatii cu clientii, back office

Responsabilitati:

-crearea, editarea si procesarea ofertelor de loialitate adresate clientilor;
-activari servicii Vodafone(activari 3G, abonamente si extraoptiuni, schimbari de numar de telefon etc);
-modificari in conturile clientilor;
-raspunderea la solicitarile clientilor externi indirect, prin mail, fax si sms, si direct, telefonic si prin e-mail;
-raspunderea la solicitarile clientilor interni telefonic si prin e-mail ;
-up-sell pentru serviciile Vodafone;
etc

Realizari:

Imbunatatirea diverselor procese si metodologii din cadrul departamentului (cum ar fi metodologia de trimitere a ofertelor de loializare prin puncte de loialitate)

01.04.2004 - 01.08.2005

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: reprezentant relatii cu clientii

Responsabilitati:

Responsabilitati:
-reprezentant al firmei Vodafone in relatia cu clientii si cu dealerii: raspunderea la solicitarile clientilor intr-o maniera profesionista desavarsita;
-cunoasterea serviciilor Vodafone(3G, abonamente si extraoptiuni etc);
-modificari in conturile clientilor;
-up-sell pentru serviciile Vodafone;
-utilizarea diverselor programe informatice interne in scopul informarii clientilor, inregistrarii solicitarilor acestora in programele CRM
-manipularea bazei de clienti confidentiale;
-respectarea procedurilor si aplicarea acestora in avantajul clientilor Vodafone;
etc

Realizari:

-prima in clasament pe tot departamentul la loializarea clientilor in retea si la "retinerea" acestora;
-scaderea riscului de reziliere;
-feed-back-uri excelente de la clienti si de la echipa de management.

01.06.2003 - 31.08.2003

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent ticketing

Responsabilitati:

~Ticketing-in sistemul de rezervari Worldspan;emitere de bilete de avion;asigurari de calatorie;incasare bani.
~Contabilitate primara;facturi;chitante;borderou
~Mentinerea contactului cu clientii;acordare de informatii cu privire la oferta firmei;comunicare(directa, prin telefon, prin e-mail);
~Activitati de Resurse Umane si de secretariat.

Realizari:

Vanzarea de bilete de avion catre destinatii scumpe.

01.11.2002 - 27.02.2003

Departament: marketing

Titlu Job: consultant marketing

Responsabilitati:

Consultanta marketing;proiecte in Excel, Word si Publisher.

01.10.2001 - 27.02.2002

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: practica in cadrul departamentului de resurse umane

Responsabilitati:

-mentinerea la zi a bazei de date a angajatilor HILTON si a colaboratorilor ;
-mentinerea in ordine a actelor din dosarele angajatilor si a colaboratorilor ;
-asigurarea materialelor de training;
-participare la organizarea petrecerilor interne pentru angajati;
-diverse actiuni interne alocate angajatilor: distribuire Regulament de Ordine Interioara, asigurarea name-tag-urilor pentru fiecare angajat etc

studii

 

Facultati:

2000 - 2004 Academia de Studii Economice din Bucuresti,
Facultatea de Comert , Specializarea Comert, Cursuri de zi;
Diploma de Licenta in Economia Turismului, Serviciilor si Comertului

Facultati in straiatate

Oct 2007 - Iulie 2008 "Master in Advanced European and International Studies";
L'Institut Europen des Hautes tudes Internationales (IEHEI)- Nice, Franta

Studii la :
Istanbul (Baheşehir Universitesi)
Nice (IEHEI)
Berlin (Institut fr Europische Politik )
Poznań (Polonia, Universitatea ”Adam Mickievicz”

Activitati extracurriculare

Alte aptitudini:
# Persoana energica si proactiva, cu capacitati de organizare, initiativa, analiza si sinteza ;
# Spirit de echipa ; abilitatea de a ajuta, coordona si de a motiva membrii echipei ; toleranta;
# Excelente abilitatati de comunicare in romana -nativ-, engleza si franceza; notiuni de limba turca;
# Obisnuita cu situatii limita si termene scurte, rezistenta la stres si capacitate de adaptare la situatii noi
# Obisnuita cu medii multiculturale si diverse.
# Experienta de management al unei firme, project management, vanzari, negociere, relatii business cu partenerii de afaceri, clientii si furnizorii, etc.


HOBBY: Turism/Excursii, Creatia grafica
Am calatorit in urmatoarele tari : Serbia, Cipru, Ungaria, Turcia, Franta, Belgia, Elvetia, Germania, Polonia, Austria

Blog personal pe tema calatoriilor: do-ins.blogspot.com

Premii

• Atestat de ajutor analist-programator in limbajele Borland Pascal si FoxPro obtinuta prin concurs cu ocazia absolvirii Liceului Teoretic "Mihai Viteazu" din Slobozia, sectia matematica-informatica, Iunie 2000.

• VOLUNTARIAT
- Ghid la Festivalul Studentesc de Regie Teatru, Slobozia, noiembrie 1998

-2002-2005 Membru activ AEGEE-Association des Etats Generaux des Etudiants de l'Europe ASOCIATIA STUDENTILOR EUROPENI, filiala Bucuresti.

Proiecte in care m-am implicat:
ORGANIZATOR:
-Spring Agora 2003, Adunarea Generala a AEGEE - participanti 1000 de studenti din Europa;
-BBB Exchange Bucuresti, organizat de AEGEE pe tema integrarii europene, Martie 2004.

PARTICIPANT:
BBB Exchange etapa BELGRAD, Serbia, 3-7 decembrie 2003.

• CURSURI
-Curs de dezvoltare antreprenoriala si de initiere/perfectionare in afaceri - organizat de CERPECO in colaborare cu Camera de Comert si Industrie Bucuresti - 26-27 iulie 2003

- "Time & Project Management" -Trainer Andreea Beutel, Recruiting Manager la P&G; 8 martie 2004
Training : Managementul proiectelor -AEGEE Bucuresti, aprilie 2004

- Training: "Be a double bagger" - curs de relationare si comunicare interpersonala, Connex, iulie 2004 (curs sustinut de TMI)

- Training: "Up-sell" - curs de vanzari si negociere, Connex-Vodafone, martie 2005

• VIZITE de STUDIU in STRAINATATE
-Decembrie 2003 - Conferinta cu Ambasadorul Romaniei la Belgrad

-Februarie 2008 - Excursie de studiu (organizata de Centre International de Formation Europeene) la Institutiile Uniunii Europene, Natiunile Unite si NATO - la Bruxelles, Strasbourg si Geneva.

Conferinte si intalniri cu reprezentantii urmatoarelor institutii:

BRUXELLES:
Cosmisia Europeana;
Consiliul Uniuniii Europene;
Comitetul Regiunilor;
NATO;

STRASBOURG:
Consiliul Europei;
Parlamentul Europei;

GENEVA:
Palatul Natiunilor Unite;
Comitetul pentru Refugiati si Drepturile Omului;
Delegatia Cosmisiei Europene pe langa Natiunile Unite;

VARSOVIA
Guvernul Poloniei;
Ministerul de Externe - Biroul de Relatii cu Uniunea Europeana.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close