Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 04.10.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:28.10.2008

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Gasirea unui job intr-o companie care sa ma ajute sa ma dezvolt personal si profesional.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time, Practică / Voluntariat

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Constructii / Instalatii, Educatie / Training / Arte, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Inginerie, Petrol / Gaze, Naval / Aeronautic

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2015 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: account manager

Responsabilitati:

• Asigurarea dezvoltării celor mai bune soluții pentru clienți prin gestionarea eficientă a resurselor interne;
• Construirea de relații puternice cu clienții în vederea vânzării produselor Vodafone și a creșterii satisfacției clientului;
• Anticiparea și identificarea obstacolelor legate de noii clienți în vederea maximizării portofoliului de clienți;
• Îmbunătățirea cotei de piață în regiunea alocată în vederea dezvoltării afacerii;
• Cunoașterea și întelegerea nevoilor de business și a celor personale, și de afaceri ale clienților;
• Cunoașterea excelentă a produselor și serviciilor companiei, business management, propunerilor financiare, produselor, serviciilor și portofoliilor competitorilor direcți;
• Abilitatea de a dezvolta un caz solid contra competitorilor bazat pe produsele / serviciile, pe valoarea serviciilor, politica de preț și diferențiatorii comparativ cu competiția;
• Consolidarea unei poziții personale în fața clienților și reprezentarea unei imagini high-tech și inovatoare a companiei;
• Crearea unui plan de business pentru fiecare cont/client;
• Dezvoltarea de planuri de business pentru achiziția și pentru generarea de venit suplimentar.

01.04.2010 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: supervisor

Responsabilitati:

• Cunoaşterea în detaliu a procedurilor și instrucțiunilor de lucru;
• Efectuarea rapoartelor zilnice, saptamanale și lunare cu privire la activitatea departamentului;
• Implementarea de noi strategii pentru îmbunătățirea performanțelor departamentului;
• Atingerea obiectivelor saptămânale și lunare, impuse de superiori;
• Supravegherea și coordonarea echipei/departamentului;
• Evaluarea performanțelor, motivarea angajaților și menținerea gradului de coeziune între membrii departamentului;
• Training și refreshment pentru angajații vechi;
• Elaborarea/corectarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru, pentru departamentul Customer Services;
• Soluționarea/urgentarea sesizărilor pentru clienții dificili;
• Efectuarea de activităţi administrative conexe (concediilor de odihnă etc).

01.10.2008 - 30.04.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: suport tehnic

Responsabilitati:

• Oferirea sprijinului tehnic și comercial, pentru operatorii Call Center;
• Relaționarea cu alte departamente pentru urgentarea și solutionarea sesizărilor;
• Raportarea zilnică a eficientei departamentului, catre superiorii directi;
• Cunoaşterea în detaliu a procedurilor si instructiunilor de lucru interne;
• Raportarea alarmelor naționale privind nefunctionalitatea serviciilor de telecomunicații transmise;
• Rezolvarea solicitărilor clienților dificili;
• Efectuare prezența zilnică pentru departament.

01.08.2007 - 31.10.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

• Oferirea sprijinului tehnic si comercial tehnic pentru abonaţii care solicitau legatura cu
departamentul Customer Service;
• Cunoasterea si respectarea procedurilor și a instrucţiunilor de lucru;
• Tratarea si rezolvarea situatiilor, într-un mod profesionist;
• Anunțarea problemelor tehnice, către suport tehnic;
• Înregistrarea și asignarea sesizărilor solicitate telefonic de abonaţi;

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Masterat: Consilierea si orientarea in cariera in domeniul profesional si tehnic la Universitatea Politehnica din Bucuresti din Bucuresti. Diploma GCDF, recunoscuta international
2005 - 2010 Facultate: Energetica Industriala la Universitatea Politehnica din Bucuresti din Bucuresti. Inginer diplomat
2002 - 2005 Facultate: Transportul si distributia energiei electrice la Universitatea Politehnica din Bucuresti din Bucuresti. Inginer colegiu
1998 - 2002 Liceu / Școală profesională: Electronist telecomunicatii la Liceul industrial Ion Mincu din Tirgu Jiu. Atestat electronist in telecomunicatii

Premii

Certificari
Apr 2015: Diploma Formator ANC

Oct 2014 - May 2015: Certificare GCDF
Programul de training GCDF acoperă douăsprezece arii de competenţă:
1. Teorii şi modele ale dezvoltării în carieră
2. Abilităţi de sprijin în consiliere
3. Diversitatea în consiliere
4. Evaluarea în consilierea în carieră
5. Tehnologia în consiliere
6. Informare în piaţa muncii
7. Abilităţi de căutare a unui loc de muncă şi plasament
8. Training
9. Dezvoltare / implementare de programe de carieră
10. Promovare şi relaţii publice
11. Aspecte etice şi legale in consiliere
12. Consultanță
Premii si Distinctii
May 2013: Best Support Center Team Manager - Contact Center Awards

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(incepator,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close