Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 28.12.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.12.2010

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Caut un mediu stimulator de inalta calitate care sa-mi permita sa imi pun in valoare calitatile mele polivalente in domeniul vanzarilor.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Bonusuri in functie de performanta; Comisioane din vanzari; Masina de serviciu;

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Imobiliare, Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Farmacie, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Inginerie, Petrol / Gaze, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti, STRAINATATE, Targoviste

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2015 - 31.12.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: account manager

Responsabilitati:

Vanzarea prin intermediul telefonului a serviciilor de intermediere a investitiilor pe piata financiara internationala, catre prospecti din Italia, UK, UAE, Africa de Sud, Romania etc. UFX - Companie Broker Piata Bursiera Internationala
Managementul prin intermediul CRM-ului a conturilor internationale si nationale ale clientilor vorbitori de limba italiana, engleza si romana.
Taskuri zilnice:
- analiza, istoric si pattern piata financiara (analiza tehnica si fundamental)
- creare newsletter oportunitati de tranzactionare zilnice (in functie de analiza evenimentelor din piata financiara) pentru clientii gestionati.
- 150 activitati in CRM Software
- intre 200 - 300 minute vorbite (contorizand doar apeluri cu durata mai mare de 1 minut).
- asistenta clientilor in crearea portofoliilor de tranzactionare pe piata financiara.
- asistenta clientilor in crearea proiectelor de investitii de scurta si lunga durata.
- activare conturi noi de la primul contact.
- asistenta clientilor incarcare cont client prin intermediului cardului bancar (VISA, MASTERCARD, MAESTRO etc.)
- fixarea si participarea la intalniri de vanzari pentru prezentarea posibilitatilor de investitii catre eventualii client.

01.10.2014 - 30.06.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

Promovarea in piata a serviciilor grupului Humangest catre clienti tip Key Account: leasing de personal, recrutare, training, evaluare de performante, salarizare si administrare de personal, plasare de forta de munca in strainatate.
Gestionarea si implementarea procedurilor de lucru in CRM-ul companiei
- Realizarea de training-uri pentru angajatii Companiei in vederea utilizarii corecte a CRM-ului
- Detinerea unui rol integrator intre pitchurile pentru proiecte noi si implementarea serviciilor vandute catre clienti.
- Responsabilitate pentru dezvoltarea si atingerea obiectivelor strategice de vanzari pentru canalul de vanzari directe B2B.
- Focus pe cresterea si dezvoltarea clientilor actuali alaturi de on-boadring-ul pentru clientii noi.
- Promovarea tuturor liniilor de business si maximizarea oportunitatilor de vanzare catre clientii tip KA.
- Consultant in relatia cu clientul pentru alegerea celor mai bune solutii pentru afacerea acestuia.
- Crearea si dezvoltarea bazei de date privind clientii si oportunitatile de afaceri, prin prospectarea pietei. - Crearea de oferte si inchiderea de contracte de vanzari, cu urmarirea implementarii proiectelor si pentru oferirea de suport post-vanzare in sistemul CRM al companiei.
- Analiza si controlul permanent al rezultatelor de vanzari pe fiecare Key Account si linie de business in parte. - Analiza trendurilor de piata si dezvoltarea de strategii de vanzari impreuna cu departamentele de Marketing, Operatiuni si Financiar.
- Colaborarea cu echipele de Recrutare si Servicii pentru oferirea celor mai potrivite solutii pentru clientii companiei.

01.08.2014 - 01.10.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: oil & gas engineer - sales and marketing coordinator

Responsabilitati:

- Proiect destinat crearii strategiei de vanzari pentru servicii de design industrial pentru structuri de productie in industriile de petrol si energie, ciment si constructii de cladiri industriale & complexe comerciale.
- Crearea si coordonarea strategiei de rebranding si promovare a serviciilor companiei pe piata internationala.
- Setarea de noi abordari de vanzari si servicii post-vanzare corelate la trendul de piata si nevoile specificie ale clientilor.

01.09.2011 - 31.10.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: sales and marketing manager

Responsabilitati:

Gestionarea unui portofoliu de 2000 de apartamente
Gestionarea unei echipe de 3 agenti
Management-ul echipei si a clientilor prin intermediul Programului de CRM.
Promovarea serviciilor companiei catre clienti.
Gestionarea portofoliului de clienti si marirea acestuia.
Evaluarea apartamentelor clientilor pentru obtinerea celui mai bun raport: calitate - pret.
Obtinerea exclusivitatii contractuale pentru vanzarea/inchirierea apartamentelor.
Procurarea prealabila a tuturor actelor necesare vanzarii apartamentelor.
Promovarea ofertelor in revista companiei si distribuirea acesteia in zona de competenta.
Negocierea si inchiderea contractelor de vanzare-cumparare/inchiriere.
Reprezentarea companiei in fata autoritatilor si a notarului.
Servicii de post-cumparare ( after-sale support ).
Satisfacerea nevoilor clientilor la un nivel foarte ridicat.
Marco Palmieri - Patron Agentie

01.08.2010 - 31.05.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: sales and marketing manager

Responsabilitati:

● Urmarirea activitatii echipei de vanzari
● Stabilirea targetului lunar de vanzari si urmarirea atingerii obiectivelor
● Organizarea participarii la targuri imobiliare
● Promovarea ofertelor de ansambluri rezidentiale impreuna cu departamentul de Marketing
● Implementarea CRM la nivel de companie / divizie vanzari
● Intocmirea ofertelor comerciale, negocierea si semnarea contractelor de vanzare � cumparare / inchiriere
● Prospectarea pietei, follow � up clienti, suport after sales bazat pe aplicatie CRM
● Crearea bazei de date si intocmirea speach-ului de abordare a clientilor prin intermediul call - center
● Urmarirea impactului activitatii de call � center
● Intocmirea rapoartelor zilnice de activitate personale si ale echipei
● Analiza si propunerea strategiei de promovare si vanzari in fata Bordului Director
Creearea si organizarea unei echipe noi de vanzari, implementarea unui nou mod de lucru cu ajutorul unui software C.R.M - ACT, avand astfel o raportare zilnica a tuturor activitatilor desfasurate de echipa de vanzari, cursuri de comunicare si vanzari, cresterea venitului companiei, clienti satisfacuti, implementarea unei bune strategii after-sale stand aproape de nevoile clientilor si cerand intotdeauna referinte.
Sorin Aurel Encutescu - Director Operational
Mona Ardeleanu - Director De Comunicare
Masina; Laptop; Telefon;
Salariu Fix, Comison Propriu + Comision de la Echipa de Vanzari

01.07.2009 - 31.03.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: distribuitor independent - supervisor

Responsabilitati:

● Participarea la traininguri de promovare si vanzare a produselor
● Crearea si implementarea de sondaje privind necesitatile clientilor
● Efectuarea evaluarilor privind obiceiul nutritional al clientilor si propunerea de solutii de imbunatatire a starii generale de sanatate printr-un program eficient de nutritie
● Urmarirea punerii in aplicare a programului recomandat, cu suport aditional si recomandari privind intretinerea bunastarii fizice
● Promovarea activitatii de distribuitor catre clientii existenti si cei potentiali pentru crearea unei retele de tipul MLM (Multilevel Marketing)
● Instruirea noilor distribuitori privind tehnicile de vanzari si promovare ale produselor cat si a tehnicilor de dezvoltare ale retelei proprii
Multi Level Marketing
Maria Lucia De Gaetano - Milionaire Team Member.

01.02.2006 - 30.06.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: agent imobiliar

Responsabilitati:

Cautarea de oferte imobiliare
Achizitionarea de apartamente in exclusivitate in vederea vanzarii acestora
Evaluari de imobile
Atragerea de noi client
Gestionarea portofoliului de client
Acompaniarea clientului de la vizionarea imobilului pana la actul notarial.
Implementare CRM intern si instruirea echipei de vanzari cu privire la utilizare.
Suport after - sales.
Am reusit sa readuc pe linia de plutire o zona in care se factura foarte putin.
Alessandro Candileno-Patronul agentiei unde lucram.
Comision la vanzarea si inchirierea apartamentelor.

01.01.2005 - 01.11.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: agent imobiliar

Responsabilitati:

● Promovarea serviciilor companiei catre potentialii clienti
● Gestionarea relatiei cu clientii si potentialii clienti, prezentarea ofertelor de vanzare / inchiriere imobile
● Promovarea ofertelor prin intermediul site-ului companiei si a portalurilor imobiliare
● Prezentarea ofertelor catre clientii interesati
● Negocierea si semnarea de contracte de vanzare � cumparare / inchiriere, intocmirea actelor necesare, reprezentarea firmei in fata notarului public
Razvan Petrisor - Patron Agentie
Comisioane din vanzarea si inchirierea apartamentelor.

studii

 

Facultati:

2013 - 2014 Scoala Profesionala: Life and Business Coaching la Coaching and Leadership International Inc. – Canada din Bucuresti.
2010 - 2014 Facultate / Colegiu: la din Ploiesti.
2013 - 2013 Scoala Profesionala: Personal Trainer la Scandinavia Fitness School din Bucuresti.
2010 - 2011 Scoala Profesionala: Instructor de Fitness la Federatia Romana De Culturism si Fitness din Bucuresti.
2009 - 2009 Scoala Profesionala: Personal Trainer la ISSA Italia din Milano.
2007 - 2009 Scoala Profesionala: Elita in Vanzari la Scoala de Formare Tecnocasa din Milano.

Premii

Curs instructor de culturism si fitness - Federatia Romana de Culturism si Fitness - 2011
Cursuri vanzari si comunicare in grupul Tecnocasa - Milano
Cursuri vanzari - Herbalife - Milano
Curs Personal Trainer - ISSA Milano

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

italiană(avansat,avansat,avansat)

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close