Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

00.00.0000

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Transport / Distributie, Relatii clienti / Call center, Traduceri, Management, Specialisti / Tehnicieni

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2018 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: account management and support renewal specialist

Responsabilitati:

* Team Leader responsabilities

* Account Management for one of the top accounts


* Responsible for timely renewals for customers in assigned territory. Educate customers on business practices and any associated contractual implications. Ensure customer awareness and understanding of applicable elements of Oracle’s portofolio.

01.01.2017 - 31.07.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: partner business consultant

Responsabilitati:

Increase partner loyalty and lifetime value: responsible to convince partners to renew the fee- generating Oracle Partner Network membership as well as Distribution and Support/Additional Support agreements.

01.10.2015 - 31.12.2016

Departament: specialisti / tehnicieni

Titlu Job: onboarding specialist

Responsabilitati:

Coordination with multiple teams from Vendor company to provide the best resolution on incident management and access requests - SLA driven
Maintaining a database and a large network of stakeholders in order to better adapt to the business requirements

01.08.2014 - 30.06.2015

Departament: specialisti / tehnicieni

Titlu Job: client technical support sr associate

Responsabilitati:

Responsible for providing phone-based technical support for Dell Client products.
Provides technical support by performing installation, repair, and preventative maintenance of personal computer and related software/hardware.

01.05.2012 - 31.07.2014

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: customer support representative

Responsabilitati:

Maintain the highest standard of quality and quantity of responses on all Customer related topics and aspects of the role – i.e. general account queries, game play, payment and withdrawal queries, Responsible Gaming and Regulatory Compliance as applicable.

studii

 

Facultati:

2011 - 2015 Facultate: la din Bucharest.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close