Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.05.1991

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: Acumularea experientei in domeniul resurselor umane

Tip job: Part time, Full time, Internship / Voluntariat

Departament: Vanzari, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Paza si protectie / Militar, Internet / e-Commerce, Inginerie, Prelucrarea lemnului / PVC, Controlul calitatii

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov, Buftea

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2016 - prezent

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: account executive

Responsabilitati:

Responsabilități:
• Administrare portofoliu Key Account Manager in conformitate cu standardele companiei
• Implicare directa in procesul de promovare, vanzare si post vanzare a produselor din oferta
• Realizare oferte conform solicitarilor clientilor
• Negociere conditii comerciale si gestionare a platilor la termen ale clientilor
• Preluarea atributiilor din partea Key Accountului Senior

01.06.2014 - 31.01.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: online sales executive

Responsabilitati:

Responsabilități:
• Furnizarea de informaţii despre produsele şi echipamentele disponibile, precum şi despre ofertele promoţionale;
• Preluarea solicitarilor agentilor call center, preluarea si finalizarea comenzilor inregistrate online si telefonic;
•Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client;
• Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati;
• Acordarea de suport clienţilor în finalizarea comenzilor on-line;
• Funcţia implică o responsabilitate mare faţă de client/colaborator şi modul în care sunt efectuate plaţile;
• Training-uri cu noi recruţi.

01.10.2013 - 30.06.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care representative

Responsabilitati:

Responsabilități:
• Furnizarea de informaţii despre produsele şi echipamentele disponibile, precum şi despre ofertele promoţionale;
• Preluarea şi introducerea în sistem a comenzilor telefonice;
• Acordarea de suport clienţilor în finalizarea comenzilor on-line;
• Contact cu departamentele superioare (sesizări, vânzări online, vânzări corporate, achiziţii)
• Training-uri cu noi recruţi.

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Facultate: Antropologie / Sociologie la Universitatea din Bucuresti din Bucuresti.
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Contabilitate la Liceul Economic din Buzau.

Premii

Certificari
Jun 2013 - Jun 2013: Cursuri de certificare pentru funcţia didactică - modul psihopedagogic nivel I

Jun 2010 - Jun 2010: Atestat Tehnician în activităţi economice



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close