Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.06.1985

obiectiv

 

Obiectivul meu in acest moment este de a detine un post care sa imi aduca satisfactii atat morale, dar si materiale,un post care sa imi ofere posibilitatea unei promovari si de a-mi forma o cariera.

Salariu: nespecificat

Beneficii: bonuri de masa, servicii medicale,training

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2014 - 31.10.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: assistent manager

19.10.2011 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: assistant manager ceo

Responsabilitati:

Organizarea agendei directorului general;
Organizarea si gestionarea documentelor incredintate de directorul general;
Programarea audientelor la directorul general;
Copierea/redactarea/tehnoredactarea diferitelor materiale;
Primirea / transmiterea e-mail-urilor, memo-urilor, fax-urilor;
Asigura tehnoredactarea diferitelor materiale si redactarea corespondentei zilnice;
Sortarea si inregistrarea corespondentei primite in registrul intrari-iesiri;
Preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
Primirea persoanelor din afara ( candidati, clienti, parteneri de afaceri etc. ) ;
Asigura protocolul;
Alte activitati de secretariat,
Implicarea in proiectul YAZAKI si anume realizarea de carduri de acces si pontaj pentru angajatii acestei companii.

23.09.2010 - 23.09.2011

Departament: marketing

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

-mentinerea relatiei cu partenerii City Garden, prin preluarea sesizarilor acestora si transmiterea catre Directorii Filialele si Inginerii Vanzari , in vederea solutionarii lor;
-mentinerea unei bune relatii cu partenerii City Garden in vederea satisfacerii cerintelor clientilor care utilizeaza produse City Garden;
-colaborarea cu Directorul General in vederea efectuarii unor studii de satisfactie a clientilor prin intermediul Call Centerului.
-efectuarea lunara a unor studii de satisfactie clienti, in baza unui scenariu transmis de catre Responsabil Asigurare Calitate;
-inregistrarea rezultatelor obtinute in urma studiilor pe satisfactia clientilor si le transmite Responsabilului Asigurare Calitate si Managerilor City Garden;
-primirea zilnica si inregistrarea in baza de date nationala, clientii noi, cu contactele transmise de catre Directorii de Filiale si Ingineri de Vanzari;
-transmiterea periodica (saptamanala) si de cate ori este cazul la sugestia Director Aprovizionare, informari privind eventuale promotii, sau informari despre aparitia unor produse noi catre clientii City Garden;
-primirea zilnica si centralizarea formularele completate in fiecare magazin;
-preluarea comenzilor lansate de pe site si transmiterea spre rezolvare personalului de vanzare aferent locatiei din care a fost emisa solicitarea si se asigua ca au fost rezolvate corespunzator;
-raspunderea in ceea ce priveste preluarea sesizarilor, alocarea acestora pe Filiale City Garden si urmarirea incheierii sesizarilor preluate;
raspunderea de mentinere a unei relatii eficiente cu partenerii City Garden si actualizeaza permanent datele acestora in sistemul informatic;
-sesizarea Directorului General in caz de nerespectare a conditiilor si termenelor contractuale stabilite cu partenerii City Garden, precum si la aparitia oricaror situatii speciale care nu sunt prevazute in procedurile curente de lucru;
-raspunderea privind corectitudinea informatiilor inscrise in sistemul informatic cu privire la preluarea sesizarilor si realizarea rezolvarilor;
-raspunderea privind inregistrarea in program a tuturor sugestiilor / reclamatiilor preluate de la clienti in intervalul orar stabilit, de transmiterea lor catre departamentele corespunzatoare in vederea rezolvarii acestora si de inchiderea tuturor sugestiilor / reclamatiilor rezolvate;
-raspunderea in cee ace priveste respectarea conditiilor stabilite de Directorul General sau alte departamente City Garden, cu privire la efectuarea studiilor de satisfactie a clientului sau a altor proiecte care se desfasoara prin Call Center;
-administrator site www.citygarden.ro
-realizarea de vanzari on-line;
-colaborarea cu firma de curierat rapid pentru expedierea produselor;

Realizari:

Pot considera ca si realizare personala realizarea unei vanzari considerabile on-line, cu toate ca nu am experienta in acest domeniu.

06.03.2009 - 22.09.2010

Departament: banci

Titlu Job: secretary

Responsabilitati:

Responsabilitatile mele potrivit fisei postului sunt urmatoarele:
- preluare -redirectionare apeluri telefonice;
- gestionare parc auto si evidenta acordarii autoturismelor , pentru identificarea persoanelor care primesc amenzi auto;
- inregistrarea diferitelor documente ( acordare numere intrare/iesire);
- detasare-inlocuire in centrul de procesare;
- asgurarea necesarului de papetarie si a tot ceea ce ajuta in desfasurarea activitatilor specifice de secretariat;
- asigurarea corespondentei prin firma de curierat , folosind progrmul de curierat rapid DelisPrint ;
- asigurarea fluxului de documente in interiorul bancii precum si intre banca si sucursale;
- informarea clientilor interesati in diferite probleme si directionarea acestora catre cei abilitati sa le rezolve problemele;
- intampinarea candidatilor si repartizarea acestora in salile de protocol ;
- realizarea rezervarilor salilor de protocol
- realizarea rezervarilor de bilete de avion nationale precum si cazare atat nationala cat si internationala;
- obtinere de semnaturi pentru diverse contracte de la conducere;
- arhivarea diverselor documente,
- trimiterea diverselor rapoarte de la depart. Raportari catre BNR, CNVM, Spalarea Banilor.

Realizari:

Postul meu nu imi ofera posibilitatea de a avea realizari impresionante in cadrul bancii, dar prin ceea ce fac ajut toate departamentele sa isi duca la bun sfarsit sarcinile.

22.09.2008 - 18.02.2009

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: front desk officer

Responsabilitati:

responsabilitati:
-preluarea si realizarea legaturii telefonice client/ angajat
- realizarea rezervarilor pt avion rute interne, precum si asigurarea cazarii celor aflati in deplasare;
- trimitere faxuri
- asigurarea biroului cu necesarul de birotica , papetarie
- indosariere documente
- asigurarea trimiterii/ primirii colete posta rapida
- inregistrarea si oferirea de nr de intrare/ iesire pt diferite documente
- oferirea de suport diferitor departamente la solicitarea acestora
- realizarea unor minute in urma sedintelor sustinute de directorul general
- responsabila cu asigurarea necesarului pt protocol si intampinarea clientilor
- acordarea de informatii utile clientilor.

Realizari:

postul de front desk officer nu imi ofera posibilitatea de realizare a unor obiective importante, tocmai prinnatura postului, dar in urma indeplinirii sarcinilor am ajutat ca liant intre diferitii clienti/ furnizori si angajatii IMPACT.

22.12.2004 - 08.07.2007

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asisstant manager

Responsabilitati:

realizarea unui raport managerial saptamanal de cuantificare a vanzarilor , rezolvarea problemelor in ceea ce priveste rezilierea colaboratorilor, precum si reactivarea acestora, motivarea colaboratorilor telefonic si informarea acestora asupra diferitelor probleme aparute in legatura cu contractele acestora, trimiterea faxurilor, raspundere la telefon, arhivarea tuturor noutatilor, rapoartelor,preluarea corespondentei si trimitere de acte in teritoriu, gestionarea facturilor, participarea la diferitele sedinte regionale si raspunderea cu informarea managerilor .

Realizari:

postul pe care l-am detinut nu imi permitea realizarea unor obiective grandioase, in schimb am dat dovada de multa eficienta si responsabilitate in rezolvarea problemelor de diferite tipuri.

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate / Colegiu: Management la Academia de Studii Economice din Bucuresti.

Activitati extracurriculare

diplome in domeniul artelor plastice.

Premii

Curs - Communication & PR skills for the Assistant Manager
Curs - Time Management
Curs - Excel 2007

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close