Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.06.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.09.2007

obiectiv

 

Asumarea unui rol esențial ȋn succesul și funcționarea unei organizații ȋn cadrul cǎreia atȃt diversitatea planului meu de activitǎți, experiența precum și devotamentul meu sǎ poatǎ fi utilizate ȋn avantajul companiei și a clientului ȋntr-un mod cȃt mai eficient.

Salariu: nespecificat

Beneficii: - bonuri de masa - training de specialitate

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Constructii / Instalatii, Transport / Distributie, Achizitii, Inginerie

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2011 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

- Ȋndeplinirea activitǎților zilnice de secretariat și administrative
- Realizarea corespondenței telefonice cu partenerii din țarǎ și din strǎinǎtate atȃt ȋn limba romȃnǎ cȃt și englezǎ
- Organizarea protocolului corespunzǎtor mediului business
- Gestionarea documentelor poştale/fax/e-mail primite şi transmise
- Preluarea, îndosarierea şi arhivarea documentelor zilnice rezultate din activitatea firmei
- Administrarea logisticǎ lunară a foilor de parcurs auto și asigurarea suportului logistic suplimentar la depozit/punct de lucru, în situaţiile speciale
- Administrarea pontajelor de la angajaţi precum și repartizarea lunară a tichetelor de masǎ
- Redactarea și gestionarea documentelor manageriale zilnice
- Participarea directǎ ȋn cadrul activitǎților privind recepţia, depozitarea, livrarea de produse
- Emiterea de facturi fiscale, avize, realizarea de încasări pe bazǎ de chitanţe, registru de casa, precum şi îndosarierea acestor acte, gestiunea materialelor

01.08.2008 - 01.12.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: inginer constructor

Responsabilitati:

Responsabilităţi principale:

- Întocmirea documentelor de calificare sau eligibilitate şi elaborarea ofertei tehnice şi financiare, realizarea memoriului tehnic conform fişei de date şi a caietelor de sarcini puse la dispoziţie de către autoritatea contractantă
- Identificarea experţilor solicitaţi (asociaţi sau subcontractori) în cadrul documentaţiilor de atribuire şi pregătirea documentaţiei necesare pentru dovedirea îndeplinirii tuturor cerinţelor.
- Monitorizarea şi urmărirea oportunităţilor de licitaţii prin accesare SEAP precum şi statusul licitaţilor pe rol (clarificări, contestaţii, amânări, anulări, etc.)
- Realizarea decontărilor pe etape, a lucrărilor efectuate sau pentru lucrările în desfăşurare prin operarea devizelor în programele de ofertare (DocLIB)
- Monitorizarea continuă a modificărilor în legislaţia privind achiziţile publice şi actualizarea bazei de date de licitaţii
- Participarea la şedinţele de deschidere a ofertelor şi la toate negocierile ce vizează susţinerea ofertei tehnice şi a cotaţiilor de preţ din oferta întocmită şi predată beneficiarului
- Răspunderea la solicitările de clarificări din partea comisiilor de evaluare şi realizarea demersurilor necesare semnării contractelor de execuţie.

• Realizǎri:
- Controlul costurilor, analiza preţurilor şi elaborarea documentelor de licitaţie pentru contractul “Lucrǎri suplimentare la contractual de lucrǎri Modernizare strada 2, L=1,4 km ȋn localitatea Zǎbrani, comuna Zǎbrani”, devize, negocierea condiţilor tehnice şi comerciale cu clientul, licitație cȃștigatǎ.
- Asistenţa tehnică în cadrul licitației de implementare a proiectului “Servicii privind activitatea de deszǎpezire – curǎțare și transport a zǎpezii de pe cǎile publice și menținerea ȋn funcțiune a acestora pe timp de polei sau de ȋngheț pentru zonele și cartierele situate ȋn municipiul Timișoara, la SUD de canalul Bega”, licitație cȃștigatǎ

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Infrastructuri pentru Transporturi la Universitatea "Politehnica" Timişoara - Facultatea de Constructii din Timisoara.
2003 - 2008 Facultate / Colegiu: Inginerie Economica la Universitatea "Politehnica" Timişoara - Facultatea de Management in Productie si Transporturi din Timisoara.
1999 - 2003 Liceu: Matematica-Informatica la Liceul "Domnul Tudor" din Drobeta Turnu-Severin.

Premii

Proiecte
Sep 2011: Green Touches for green world
program European ''Youth in Action'' in Turcia
Certificari
Jan 2011: Manager de Proiecte pe Fonduri Europene - Timisoara

Jul 2003: Atestat Profesional Informatica - Drobeta Turnu- Severin

Traininguri
Jan 2010 - Jul 2010: Manager de Proiecte pe Fonduri Europene

Hobby-uri
sportul,pictura,calatoriile



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20