Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.07.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.08.2009

obiectiv

 

Ma aflu in cautarea unui job care sa imi ofere sansa de a castiga experienta ca membru al unei echipe si sa imi ofere provocarile necesare pentru a-mi pune in practica experienta profesionala.

Salariu: nespecificat

Beneficii: telefon

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Productie, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, Import - export, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Botosani

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2015 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Responsabilitati
- inregistrarea facturilor in programele de Contabilitate
- cash-flow
- operatiuni bancare (plati furnizori, salariati)
- intocmirea situatiei de plata cu furnizorii si informarea conducerii privind situatia platilor;
- intocmirea documentelor necesare pentru evidenta gestiunii
(note de receptie, bonuri de consum, fise de magazie, avize de expeditie) intocmirea rapoartelor referitoare la stocuri.
- inregistrarea si gestionarea deconturilor de cheltuieli;
- evidenta contractelor cu furnizorii de materiale si servicii, urmarirea termenelor de plata, si cu persoanele fizice privind bunurile mobile, imobile, terenuri inchiriate de la acestia;
- elaborarea diverselor rapoarte si analize pe baza datelor contabile pentru uzul conducerii companiei.
- detinerea si gestionarea casei de santier
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea beneficiarului,partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redactarea corespondentei
- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor
- asigurarea protocolului
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date
- alte sarcini administrative
- intocmire rapoarte si situatii diverse
- traducerea documentelor
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
- gestionarea si ordonarea documentelor de calitate pentru elaborarea cartii constructiei
- realizarea unui suport digital, a documentatiei aferente proiectului.

01.05.2012 - 31.05.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- cash-flow
- intocmirea situatiei de plata cu furnizorii si informarea conducerii privind situatia platilor;
- intocmirea documentelor necesare pentru evidenta gestiunii
(note de receptie, bonuri de consum, fise de magazie, avize de expeditie) intocmirea rapoartelor referitoare la stocuri.
- inregistrarea si gestionarea deconturilor de cheltuieli;
- evidenta contractelor cu furnizorii de materiale si servicii, urmarirea termenelor de plata, si cu persoanele fizice privind bunurile mobile, imobile, terenuri inchiriate de la acestia;
- elaborarea diverselor rapoarte si analize pe baza datelor contabile pentru uzul conducerii companiei.
- detinerea si gestionarea casei de santier
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate,indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea beneficiarului,partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redactarea corespondentei
- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor
- asigurarea protocolului
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- alte sarcini administrative
- intocmire rapoarte
- traducerea documentelor
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
- gestionarea si ordonarea documentelor de calitate pentru elaborarea cartii constructiei
-Realizarea unui suport digital, a documentatiei aferente proiectului.
1. Manuel Domínguez Lara (Project manager).Tel 0034955737007 / manueldolara@hotmail.com
2. Ignacio Rodríguez Vera (Site manager).Telf.: 0034647635764 / nachopresi@hotmail.com
3. Adrian Ciubotaru (Diriginte de santier)- consultancia Louis Berger. Tel: 0745204204
4. Fabian Ignatescu (Diriginte de santier)- consultancia Louis Berger. Tel: 0730999065
5. Pedro Gil Bueno (Manager de calitate). Telf.: 0034651677520 / yrtyrtrt979@hotmail.com
6. Jose Ivanoff (Director financiar Dytras Romania) - 0756108806
7. Alejandro Gomez (Ingenier de proces-Tedagua) – 0724041591
8. Edurado Mejias (Inginer de punere in functiune-Tedagua) – 0725546957
Telefon,laptop

02.08.2010 - 28.04.2012

Departament: productie

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- traducerea documentelor
- evidenta contractelor cu furnizorii de materiale si servicii, urmarirea termenelor de plata, si cu persoanele fizice privind bunurile mobile, imobile, terenuri inchiriate de la acestia;
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
- detinerea si gestionarea casei de santier
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea beneficiarului,partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redactarea corespondentei
- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor
- asigurarea protocolului
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- rezervari hotel parteneri externi, etc.
- alte sarcini administrative
- intocmirea de diverse situatii si rapoarte
- elaborarea cartii constructiei,sub indrumarea unui specialist

Realizari:

- elaborarea cartii constructiei, sub indrumarea unui specialist
- realizarea unui suport digital, a documentatiei aferente proiectului.

10.12.2009 - 31.08.2010

Departament: asigurari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

Vanzare produse financiare

15.02.2001 - 30.08.2004

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretariat,gestiune si contabilitate primara

Responsabilitati:

aprovizionare,facturari,iventariere si alte activitati de secretariat si contabilitate primara

studii

 

Facultati:

2005 - 2006 Colegiu / Studii postliceale: Informatica la Curs de Informatica: TUINFOR S. L. din Valencia. Office (Word,Acces, Excel, Internet)
2000 - 2004 Facultate: Contabilitate si Informática de Gestiune la Facultatea de Stiinte Economice Babes-Bolyai din Cluj Napoca.
1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: Informatica la Grupul Scolar Darabani – Botosani din Darabani. Atestat Profesional de ajutor Programator

Premii

Atestat profesional de programator ajutor;
Certificat de competenta lingvistica in engleza in afaceri;
Certificatde absolvire Curs de Informatica in limba spaniola, Valencia-Spania

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close