de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.07.1983

Permis conducere:  Cat.B

obiectiv

 

gasirea unui loc de munca care sa ma ajute sa-mi demonstrez calitatile

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Import - export

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2011 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-responsabil resurse umane(revisal,contracte salariati);
-responsabil flota auto;
-responsabil importuri;
-responsabil arhiva;
-responsabil in relatia cu clientii, furnizorii interni si externi;
-responsabil regim special si tipizate;
-responsabil activitati de protocol;
-responsabil plati online si evidenta instrumente de plata;
-responsabil pentru inregistrarea tuturor documentelor intrate si iesite din firma si asigurarea fluxului intern al acestora;
-planificarea si centralizarea micilor achizitii in cadrul departamentului administrativ;
-redactarea corespondentei, adreselor, ofertelor, cererilor de oferta, contractelor de vanzare cumparare si a contractelor de munca;
-coordonarea activitatii de secretariat;
-coordonarea si organizarea agenda de lucru a directorului general;
-verificarea si urmarirea clientilor aflati in insolventa;
-pregatirea dosarelor pentru clientii ce urmeaza a fi dati spre executare si pastrarea legaturii cu avocatul firmei

01.03.2010 - 01.11.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

-promovarea locatiei turistice ,a pachetelor promotionale lansate in sezonul 2009,2010.
-preluarea corespondentei(email,fax,telefonic) si acordarea unui raspuns in timp util
-preluarea şi înregistrarea rezervărilor de la clienţi
-check-in
-furnizarea informatiilor legate de serviciile de agrement oferite clientilor pe perioada sejurului
-facturare-check-out
-stabilirea unor relaţii optime cu clienţii, pentru rezolvarea în timp util şi în bune condiţii a tuturor problemelor ocazionale.
-soluţionarea eficientă a tuturor solicitărilor înregistrate;
-medierea conflictelor şi rezolvarea reclamaţiilor clienţilor.

01.04.2008 - 01.02.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari

Responsabilitati:

-Coordonarea, conducerea si imbunatatirea activitatii echipei de vanzari
-Imbunatatirea imaginii firmei prin schimbarea comportamentului / atitudinii intregii echipe de vanzari prin motivare si dezvoltare profesionala aferenta.
-Gasirea clientilor noi care apar pe piata.
-Monitorizarea vanzarilor si a incasarilor, imbunatatirea calitatii produselor pentru a nu pierde clienti din aceasta cauza.
-Intocmirea la timp a diferitelor rapoarte.
-Selectarea noilor candidati pe diferite posturi din companie.
-Lansarea unor produse noi, in functie de cerintele de pe piata.

01.12.2006 - 01.04.2008

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

-Introducerea datelor de pe facturi
-Efectuarea de facturi
-Listarea stocurilor de marfa
-Ordonarea documentelor, pe categorii, in bibliorafturi si dosare, pe termen
-Alimentarea bazei de date corect cu privire la iesirile si intrarile de marfuri
-traduceri produse de provenienta straina

studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Facultate / Colegiu: LIMBI MODERNE APLICATE la UNIVERSITATEA DIN BUCURESTI- FACULTATEA DE LIMBI SI LITERATURI STRAINE din BUCURESTI.
1998 - 2002 Liceu: LIMBI STRAINE la Liceul Pedagogic din TULCEA.

Premii

Calificari
Oct 2012: Curs inspector(referent) resurse umane - Asociatia "Centrul pentru formare profesionala si dezvoltare regionala" Constanta

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close