Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.08.1982

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: Asigurare medicala, telefon de serviciu, traininguri de perfectionare

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2019 - 30.11.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent director sales & operations

Responsabilitati:

Gestionarea agendei Directorului de Vanzari;
Realizarea bonusurilor lunare / trimestriale pentru personalul din farmacii;
Mentinerea permanenta a legaturii cu Area Sales Managerii si cu Regional Sales Managerii;
Realizarea diferitelor rapoarte solicitate de seful direct;
Realizarea minutelei sedintelor saptamanale;
Relatia cu agentiile de turism pentru rezervari;
Plasarea de comenzi pentru consumabile / rechizite;
Realizarea deconturilor de cheltuieli;
Actualizarea permanenta a bazei de date (adresa, program, contact farmacii);
Alte atributii de secretariat, etc.

01.04.2018 - 30.06.2019

Departament: management

Titlu Job: asistent director general

Responsabilitati:

Mara Business Solutions este o companie al carui domeniu de activitate este distributia de presa si logistica. In cadrul societatii am avut urmatoarele atributii:
1. PRESA
a. Punerea in ordine a tuturor contractelor – sa fie in vigoare, sa existe, sa fie scanate / arhivate;
b. Realizarea procedurilor de lucru impreuna cu colaboratorul pe HR, urmarirea si implementarea lor de catre colegi;
c. Verificarea facturilor de la furnizori inainte de a fi date catre contabilitate, in conformitate cu softul de gestiune presa

2. TRANSPORT – urmarirea solutionarii reclamatiilor din partea clientilor ( = neconformitati);
a. Raport de consum carburant si urmarirea abaterilor de consum si trasee;
b. Urmarire situatii pe GPS;
c. Urmarirea incasarii facturilor de transport sau a efectuarii compensarilor (Adevarul, Ringier, Mediafax etc)

3. HR
a. Relatia cu furnizorul de servicii medicale, protectia muncii, fise de post actualizate;
b. Identificarea si implementarea programelor de training adecvate pentru fiecare coleg;
c. Situatia concediilor – planificare si urmarire realizare;
d. Arhivarea pontajelor.

4. ALTELE notiuni de contabilitate primara (verificare, introducere facturi si deconturi, fise, etc)

01.12.2015 - 30.04.2018

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: director resurse umane

Responsabilitati:

Angajarea, formarea şi perfectionarea personalului firmei;
Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului;
Inregistrarea si transmiterea datelor in REVISAL.

01.05.2014 - 31.12.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent director general

Responsabilitati:

Realizarea diferitelor rapoarte solicitate de Directorul General;
Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
Participarea la sedintele de lucru si redactarea minutei intalnirilor;
Asigurarea logisticii de calatorie pentru conducerea firmei (rezervari hotel transport);
Relatia cu furnizorii si cu beneficiarii (redactarea contractelor, facturarea, etc);
Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului;
Inregistrarea si transmiterea a datelor in REVISAL;
Intocmirea si depunerea diferitelor dosare la ANAF, Registrul Comertului, banci si obtinerea certificatelor, avizelor etc.

01.03.2011 - 31.05.2014

Departament: altele

Titlu Job: coordonator corespondenȚi teritoriu

Responsabilitati:

Coordonarea retelei de corespondenti formată din 37 de echipe (reporteri si operatori);
Monitorizarea tuturor stirilor realizate de corespondenti si difuzate pe post;
Realizarea situatiilor salariale;
Recrutarea reporterilor si operatorilor pentru reteaua nationala B1 TV Channel;
Editarea crawl-ului;
Comunicarea cu autoritatile competente in cazurile extreme (evenimente gen: avion prabusit, accidente cu multe victime, explozii, inundatii).

01.06.2009 - 31.03.2011

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: asistent director general

Responsabilitati:

Centralizarea rapoartelor de activitate a tuturor firmelor din grup;
Monitorizarea anunțurilor postate pe www.e-licitatie.ro;
Verificarea finala a ofertelor;
Realizarea rapoartelor de HR.

01.06.2008 - 31.10.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent comercial

Responsabilitati:

Intocmirea situatiei soldurilor pentru beneficiari;
Recuperarea sumelor restante de la conturile speciale;
Realizarea promotiilor si transmiterea acestora tuturor reprezentantelor;
Monitorizarea preturilor produselor concurente existente pe piata;
Transmiterea ofertelor de pret conturilor speciale, negocierea si implementarea rezultatelor negocierii;
Realizarea diverselor situatii si analize la solicitarea sefului direct;
Asistarea Responsabilului de aprovizionare in procesul de gasire a noilor furnizori, la negocierea contractelor, urmarind comenzile si realizand situatia stocurilor.

01.10.2006 - 30.06.2008

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent director general

Responsabilitati:

Asistarea Directorului General la intalnirile interne si externe si realizarea minutelor;
Asigurarea suportului necesar activitatii Directorului General (rapoarte, prezentari, agenda zilnica);
Planificarea sedintelor;
Asigurarea bunei comunicari intre departamente aceasta implicand sprijin permanent in organizarea evenimentelor de marketing si publicitate;
Inlocuirea temporara a directorilor aflati in concedii sau deplasari;
Verificarea tuturor documentelor inainte de semnatura Directorului General (contracte, deconturi).

01.07.2005 - 31.10.2006

Departament: grafica / webdesign / dtp

Titlu Job: asistent director executiv

Responsabilitati:

Realizarea agendei zilnice a directorului executiv;
Participarea la sedinte și întâlniri;
Verificarea tuturor documentelor propuse spre aprobare și evidențierea eventualelor situații necorespunzătoare.
Intocmirea situatiei centralizate a concediilor si transmiterea raportului catre departamentul de resurse umane;
In perioada noiembrie 2005 - august 2006 am asigurat si indeplinit atributiile Directorului de Productie (responsabil cu negocierea si verificarea contractelor de tipar).

01.12.2004 - 30.06.2005

Departament: publicitate

Titlu Job: asistent publicitate

Responsabilitati:

Monitorizarea permanenta a machetelor publicitare aparute in principalele publicatii concurente;
Evidentierea noilor si potentialilor clienti;
Mentinerea si imbunatatirea relatiilor cu agentiile de publicitate partenere.

studii

 

Facultati:

2005-2008: Academia de Studii Economice, Facultatea de Merceologie și Managementul Calității
2001-2004: Colegiul Universitar Economic București, Sectia Comerț Turism
1997-2001: Liceul Teoretic Dante Aligheri, Clasa Chimie Biologie

Premii

19-22 mai 2008: Pregatire în domeniul Managementului Strategic, training susținut de CBS Romania.
28 mai 2009-28 noiembrie 2009: Curs Inspector Resurse Umane, Manager Resurse Umane organizat de Centrul de Formare Profesionala Eurodeal.
04-07 noiembrie 2010: Curs Expert Achiziții Publice organizat de Development Training Consulting.
25 aprilie 2009-15 martie 2011: Cursuri British Council - nivelul 4 b.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close