 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
F 09.05.1984 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:07.05.2009
|
|
obiectiv | |
|
Tip job: Full time Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Administrativ / Logistica, Functii publice, Telecomunicatii, Protectia muncii, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.04.2011 - 31.07.2011 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: arhivar Responsabilitati: Listarea si verificarea din programul de contabilitate Winmentor a urmatoarelor documente:
• Lista intrarilor;
• Lista iesirilor;
• Registru de Casa;
• Raportul de Gestiune;
• Bonurile de Consum;
• Jurnal banca;
• Regularizare parteneri – compensari;
• Balanta stocuri;
• Obligatii de plata la furnizori;
• Datoriile clientilor;
• Jurnal cumparari;
• Jurnal vanzari;
• Note contabile;
• Registru Jurnal;
• Balanta de verificare
Ridicarea extraselor de cont de la Administratia Financiara si banca.
Ridicarea fisei platitorului.
Depunerea declaratilor (100,112,300,390,200,etc) si a bilanturilor la Administratia Financiara Ploiesti si Brazi pentru firmele mici si mijlocii si verificarea declaratiilor 112 daca sunt validate.
Intoducerea salariatiilor in programul WINMENTOR si a tichetelor de masa.
|
|
01.03.2010 - 31.05.2010 Departament: vanzari Titlu Job: functionar informatii clienti Responsabilitati: • Furnizeză la cererea clientului informaţii cu privire la: tipul de produse din magazin, amplasamentul şi preţul acestora;
• Furnizeză clienţilor certificatele de garanţie, certificatele de conformitate sau orice alte documente insoţitoare pentru marfa livrată;
• Emite facturi, la cererea clientului;
• Aprobă comenzile clienţilor trimise de catre raioane (verifică existenţa produselor n stoc), stabileşte mpreuna cu clientul termenii de livrare, operează n sistemul informatic blocarea produselor comandate de client şi ncasează avansul pentru produsele cumpărate de client;
• Anunţarea clienţilor cu privire la livrarea mărfurilor comandate, face reprogramări pentru comenzile nelivrate (controlează zilnic dimineaţa, n sistemul informatic comenzile retrograde) sună clienţii şi mpreună cu aceştia face o nouă reprogramare pentru livrarea produselor;
• Solicită clienţilor feedback legat de tarnsport şi solicită clienţiilor completarea chestionarului de feedback;
• Primeşte retururile de la clienti, face plata acestor retururi, informeză clienţii despre produsele similare şi amplasarea acestora n magazin;
• Primeşte produsele defecte n custodie şi face demersurile necesare de trimitere către service-ul autorizat.ntocmeşte comanda de reparaţie;
• ntocmirea proceselor verbale pentru service şi tarnsport, retur marfa;
• Asigurarea permanenţei specimenelor de garanţie şi a certificatelor de conformitate şi calitate;
• Menţinerea dosarelor de conformitate şi calitate pentru produsele fără garanţie;
• ntocmirea avizelor de livrare , facturilor de retur, facturilor finale, urmate de predarea centralizatorului către recepţia mărfii.
|
|
01.08.2007 - 31.03.2009 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: economist Responsabilitati: • Introducerea gestiuni n programul Ciel Contabilitate de Gestiune , urmărirea şi inventarierea lunară a stocurilor.
• Contabilitate primară:
- nregistrarea facturilor;
- calcularea borderourilor pentru facturile de vnzare;
- ntocmirea ordinelor de plată.
• Depunerea declaraţiilor la Institutul Naţional de Statistică prin programul Intrastat.
|
| studii | |
|
Facultati in straiatate nu Activitati extracurriculare • Spiritul de echipă;
• Capacitate de adaptare la noi cerinţe;
• O bună capacitate de comunicare;
• Perseverenţă;
• Punctualitate, seriozitate, hotărre.
Premii CURS DE LIMBA ENGLEZA
Perioada: 10/2008 - 12/2008
•Calificarea/diploma obţinută: Certificat de absolvire in comunicare in limba engleza, nivel II
•Numele şi tipul instituţiei de nvăţămnt/furnizorului de formare: Camera de Comert si Industrie Ploiesti Prahova
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|