Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.05.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:07.05.2009

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Administrativ / Logistica, Functii publice, Telecomunicatii, Protectia muncii, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2011 - 31.07.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: arhivar

Responsabilitati:

Listarea si verificarea din programul de contabilitate Winmentor a urmatoarelor documente:
• Lista intrarilor;
• Lista iesirilor;
• Registru de Casa;
• Raportul de Gestiune;
• Bonurile de Consum;
• Jurnal banca;
• Regularizare parteneri – compensari;
• Balanta stocuri;
• Obligatii de plata la furnizori;
• Datoriile clientilor;
• Jurnal cumparari;
• Jurnal vanzari;
• Note contabile;
• Registru Jurnal;
• Balanta de verificare

Ridicarea extraselor de cont de la Administratia Financiara si banca.
Ridicarea fisei platitorului.
Depunerea declaratilor (100,112,300,390,200,etc) si a bilanturilor la Administratia Financiara Ploiesti si Brazi pentru firmele mici si mijlocii si verificarea declaratiilor 112 daca sunt validate.
Intoducerea salariatiilor in programul WINMENTOR si a tichetelor de masa.

01.03.2010 - 31.05.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: functionar informatii clienti

Responsabilitati:

• Furnizeză la cererea clientului informaţii cu privire la: tipul de produse din magazin, amplasamentul şi preţul acestora;
• Furnizeză clienţilor certificatele de garanţie, certificatele de conformitate sau orice alte documente insoţitoare pentru marfa livrată;
• Emite facturi, la cererea clientului;
• Aprobă comenzile clienţilor trimise de catre raioane (verifică existenţa produselor n stoc), stabileşte mpreuna cu clientul termenii de livrare, operează n sistemul informatic blocarea produselor comandate de client şi ncasează avansul pentru produsele cumpărate de client;
• Anunţarea clienţilor cu privire la livrarea mărfurilor comandate, face reprogramări pentru comenzile nelivrate (controlează zilnic dimineaţa, n sistemul informatic comenzile retrograde) sună clienţii şi mpreună cu aceştia face o nouă reprogramare pentru livrarea produselor;
• Solicită clienţilor feedback legat de tarnsport şi solicită clienţiilor completarea chestionarului de feedback;
• Primeşte retururile de la clienti, face plata acestor retururi, informeză clienţii despre produsele similare şi amplasarea acestora n magazin;
• Primeşte produsele defecte n custodie şi face demersurile necesare de trimitere către service-ul autorizat.ntocmeşte comanda de reparaţie;
• ntocmirea proceselor verbale pentru service şi tarnsport, retur marfa;
• Asigurarea permanenţei specimenelor de garanţie şi a certificatelor de conformitate şi calitate;
• Menţinerea dosarelor de conformitate şi calitate pentru produsele fără garanţie;
• ntocmirea avizelor de livrare , facturilor de retur, facturilor finale, urmate de predarea centralizatorului către recepţia mărfii.

01.08.2007 - 31.03.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

• Introducerea gestiuni n programul Ciel Contabilitate de Gestiune , urmărirea şi inventarierea lunară a stocurilor.
• Contabilitate primară:
- nregistrarea facturilor;
- calcularea borderourilor pentru facturile de vnzare;
- ntocmirea ordinelor de plată.
• Depunerea declaraţiilor la Institutul Naţional de Statistică prin programul Intrastat.

studii

 

Facultati in straiatate

nu

Activitati extracurriculare

• Spiritul de echipă;
• Capacitate de adaptare la noi cerinţe;
• O bună capacitate de comunicare;
• Perseverenţă;
• Punctualitate, seriozitate, hotărre.

Premii

CURS DE LIMBA ENGLEZA
Perioada: 10/2008 - 12/2008
•Calificarea/diploma obţinută: Certificat de absolvire in comunicare in limba engleza, nivel II
•Numele şi tipul instituţiei de nvăţămnt/furnizorului de formare: Camera de Comert si Industrie Ploiesti Prahova

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close