de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.04.1993

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.06.2011

obiectiv

 

Vreau sa ma dezvolt din punct de vedere profesional intr-o companie unde pot lucra în echipa si unde pot sa contribui alaturi de colegii mei la indeplinirea obiectivelor pe termen scurt si/sau pe termen lung.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Altele, Grafica / Webdesign / DTP, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Petrol / Gaze, Financiar / Contabilitate, MLM / Vanzari directe, Management

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2018 - 30.11.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: ar accountant and cash allocation analyst

01.06.2017 - 31.10.2017

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: games attendant/ride operator

Responsabilitati:

O parte din sarcinile pe care le aveam in parcul de distractii din Statele Unite ale Americii sunt urmatoarele:
- Primirea vizitatorilor in parcul de distractii;
- Controlul asupra caruselelor si securitatea acestora;
- Organizarea timpului de asteptare si informarea publicului asupra;
- Asistenta vizitatorilor in a se urca in punctele de atractie;
- Verificarea sistemelor de blocare si de siguranta;
- Orientarea vizitatorilor spre iesirea din parc;
- incasarea banilor la standul de jocuri;
- Oferirea de premii pentru clientii castigatori;
- Comunicare continua cu superiorii, raportare zilnica asupra castigurilor.
Pot spune ca acest job a fost unul din cele mai bune si frumoase lucruri pe care un om le poate experimenta, ajutandu-ma atat din punct de vedere al cunostintelor culturale specifice acestei tari/acestui stat,, cat si la vorbirea limbii engleze la un nivel mai ridicat.

01.02.2017 - 30.06.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: accounts receivable

Responsabilitati:

O parte din sarcinile pe care le am ca si Account Receivable la hotel Radisson Blu 5* si Park Inn by Radisson 4* sunt urmatoarele:
-Emiterea și trimiterea zilnic catre clienti a facturilor proforme si fiscale;
- Verificarea zilnica a înregistrărilor efectuate in sistemul de lucru Opera Micros de catre Departamentul Business Centre (partea de Meeting and Events) iși de catre recepția hotelului (partea de cazare, transferuri, extra servicii);
- Crearea documentelor necesare in procesul de rambursare a unei sume din avansuri (la solicitarea clientului) - pregatirea formularului de Refund, verificarea incasarii in conturile bancare, verificarea soldului in Scala, obtinerea aprobarilor.
- verificarea tuturor documentelor care stau la baza emiterii facturilor clienților: notele de plată, contractele, vouchere, alte documente interne;
- responsabilitatea pentru emiterea facturilor proforme necesare pentru plata în avans a evenimentelor, rezervărilor, grupurilor si transferurilor;
- urmarirea contractelor pe termen lung si colectarea avansurilor conform facturilor proforma emise (se aplica in special rezervarilor de tip Long Stay din Hotel Park Inn by Radisson 4*)
- anularea facturilor proforme sau fiscale și eliberarea de facturi noi la solicitarea clientului;
- transmiterea catre clienți a scrisorilor de confirmare periodice privind soldul restant;
- pastrarea legăturilor cu clienții hotelului cu privire la planificarea și plata la timp a facturilor proforme;
- realizarea reconcilierii lunare a conturilor clienților și pregatirea rapoartelor necesare închiderii lunii;
- oferirea, la cerere, a rapoartelor necesare pentru luarea deciziilor manageriale corecte și evaluarea activităților de lucru;
- în timpul verificărilor și auditului, oferirea documentelor solicitate;
- răspunderea la solicitările trimise prin poștă sau telefon de către clienți cu privire la facturile fiscale emise;
- Colaborarea cu departamentele operaționale: Meeting and Events, Sales (Departamentul de vanzari), Reservations (Departamentul de Rezervari), Front Office.

01.04.2016 - 30.11.2016

Departament: imobiliare

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

O parte din sarcinile pe care le aveam ca si asistent manager la compania de evaluari imobiliare DGV Finance Consulting sunt urmatoarele:
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- Preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
- Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
- Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
- Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
- Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
- Actualizarea bazei de date documente;
- Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.
Erau necesare:
- Cunostinte bune operare PC - Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, etc.), navigare internet;
- Limba engleza scris/vorbit nivel mediu;
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
- Capacitate de a respecta termene limita;
- Atentie catre detalii;
- Placere si abilitate de a invata lucruri noi;
- Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate.

01.11.2015 - 30.04.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent turism

Responsabilitati:

O parte din sarcinile pe care le aveam pe postul de agent de turism sunt urmatoarele:
- Rezervarea şi emiterea biletelor de avion in sistemele de rezervări ale agenţiei, precum şi in sistemele low-cost;
- Planificarea, organizarea şi coordonarea programelor turistice externe (excursii, circuite,
programe de week-end pentru grupuri sau turişti individuali);
- Conceperea şi realizarea de oferte promoţionale;
- Vânzarea de pachete turistice în ţara şi străinatate (rezervări şi emiteri bilete de avion pe rute interne şi internaţionale, rezervări în hoteluri din întreaga lume, cazări la preţuri
preferenţiale, rezervări şi emiteri de bilete de odihnă şi tratament pe litoralul românesc şi în staţiunile montane pentru turiştii străini, încasarea şi urmărirea plăţilor);
- Verificarea activităţilor de emitere de asigurări medicale şi cărţi verzi, închirieri maşini, asigurări obligatorii auto;
- Crearea descrierilor de destinatii, hotel, zona si incarcarea acestora pe site;
- Optimizarea relaţiilor cu clienţii şi cu agenţiile din domeniu;
- Participarea la târgurile de turism.

studii

 

Facultati:

2015 - 2017 Masterat: Planificare Teritorială şi Managementul Localităţilor Urbane şi Rurale la Universitatea din Bucureşti din Bucuresti.
2012 - 2015 Facultate: Geografie la Facultatea de Geografie, Universitatea din Bucureşti din Bucuresti.
2008 - 2012 Liceu / Școală profesională: Instructor pentru activităţi extra-şcolare la Colegiul Naţional "Elena Cuza" din Bucuresti.

Premii

Calificari
Jun 2015: Certificat pentru profesia didactica - Nivelul I (pentru invatamantul preuniversitar obligatoriu)

Voluntariat
Apr 2013 - May 2013: ASG (Asociatia Studentilor Geografi)
Ajutor pentru copiii cu dizabilități (au fost oferite haine, alimente, carti pentru copii, jucarii), plantarea de copaci în parcurile din Bucuresti.
Hobby-uri
fotografiat, citit, vizionare filme si documentare, studierea unor fenomene geografice, plimbarile in aer liber



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close