Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.04.1977

obiectiv

 

Doresc sa-mi perfectionez cunostiintele acumulate din experienta practica si studiile urmate in orice domenii care ma fac sa ma dezvolt din punct de vedere profesional si care sa ma propulseze pe o treapta ierarhica supeioara a unei societati.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Financiar / Contabilitate, Management

Oras de lucru: Tirgu-Mures, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2016 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: aprovizionare

Responsabilitati:

Cu responsabilitati in:

• Obiectivul aprovizionarii il constituie asigurarea disponibilitatii asupra factorilor de productie in cantitatile necesare, la calitatea stabilita, la termenele sau perioadele oportune si la cele mai mici preturi, astfel incat prin productie si vanzare sa se asigure o pozitie buna pe piata, dezvoltarea si profitul scontat. Obiectivul de baza – consta in asigurarea (acoperirea) completa si complexa a cererilor de consum ale firmei cu resurse materiale de calitate, ritmic si la timp.
• Identificarea si cuantificarea nevoilor proprii si a cererii clientilor, evaluarea volumului si structurii productiei, considerarea stocului existent, stabilirea sortimentului, cantitatilor, termenelor, preturilor si conditiilor de cumparare.
• Identificarea surselor de aprovizionare: prospectarea pietelor produselor si serviciilor, lansarea cererilor de oferta, primirea si analiza ofertelor.
• Contractarea si lansarea comenzilor: alegerea furnizorilor pentru fiecare produs, transmiterea comenzilor.
• Primirea si receptia marfurilor: urmarirea livrarilor, controlul respectarii termenelor, receptia bunurilor si serviciilor, verificarea facturilor, evidenta intrarilor, adoptarea masurilor corective si realizarea interventiilor necesare.

01.06.2015 - 31.03.2016

Departament: banci

Titlu Job: administrator cont cash &non cash

Responsabilitati:

• Asigura interfata dintre banca si client prin preluarea documentelor de-a lungul circuitului bancar si asigura asistenta in vanzarea produselor si serviciilor bancare;
• Ofera informatii si consiliere clientilor in ce priveste produse si servicii bancare complexe ;
• Procesare operatiuni bancare diverse (plati, transferuri, deschideri de cont, mentenanta clienti, constituire/prelungire/lichidare depozite persoane fizice si juridice etc).
• Identifica nevoile clientilor si oportunitatile de a vinde produsele si serviciile bancii prin vanzari incrucisate si participa activ la indeplinirea obiectivelor individuale si a unitatii.

01.09.2011 - 30.06.2015

Departament: management

Titlu Job: administrator societate comerciala

Responsabilitati:

La firma:SC B& B SUPER IMPORT SRL(import – export si distributie a produselor de patisserie/cofetarie), cu responsabilitati in:
• Reprezentant comercial si distribuitor exclusiv pentru Romania si Ungaria pentru intreaga gama de produse din import Usa, Anglia si Italia: Wilton, Pme si Silikomart;
• Dezvoltare clientela, prezentari comerciale cu diverse ocazii;
• Sustinerea de seminarii si consultanta de specialitate pentru client;
• Contabilitate primara si gestiune de stocuri; livrari de marfa, facturare si colectarea de numerar;
• Administrare societate cu drept de semnatura si reprezentare, inclusiv in relatiile cu banca, cu firma de contabilitate si fata de autoritat, reprezentarea societatii in relatiile cu diverse institutii ale statului: ANAF, ITM, DSVSA, Registrului Comertului;
• Incheierea de contracte cu diverse firme in vederea prestarilor de servicii (inchirieri spatii, medicina muncii, SSM, mutari, etc)
• Asigurarea suportului administrativ pentru serviciile operationale (organizare lucrari de amenajare, aprovizionare, urmarirea derularii contractelor de intretinere, raportari prelucrari grafice, administrarea platformei de comert online www.bbsuperimport.ro, introducerea fiselor de produs, stabilire preturi, campanii publicitare folosind google adwords, asistenta administrativa angajatilor),
• Crearea si mentinerea portofoliului de clienti, contractare, vanzare si intocmire comenzi, stocuri, rapoarte de gestiune, alte situatii solicitate. Realizari: cresterea numarului de clienti, plus cresterea calitatii serviciului acordat acestora si in final a vanzarilor firmei.

01.09.2009 - 31.08.2011

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: controlor tehnic de calitate

Responsabilitati:

Cu responsabilitati in:
• realizarea controlului calitatii materiilor prime si a produselor;
• urmarirea executarii produselor conform documentatiei tehnice si din punct de vedere al Caietelor de Sarcini
• validarea executarii produselor la diferite stadii ale procesului de productie

01.08.2000 - 31.08.2009

Departament: prelucrarea lemnului / pvc

Titlu Job: responsabil de atelier/maistru/sef echipa in atelierele presa transfer - uzinaj - finisaj produse lacuite, din mdf

Responsabilitati:

Cu responsabilitati in:
• Conducerea si organizarea activitatii de productie in cadrul atelierelor sectiei de uzinaj-finisaj;
• motivarea personalului din subordine pentru respectarea sarciniilor prevazute a fii realizate din punct de vedere cantitativ si calitativ;
• colaborarea cu restul echipei de management la nivel de sectoare de productie pentru realizarea obiectivelor in ceea ce priveste Cifra de afaceri,Comenzi,Calitate;
• dezvoltarea unor relatii de munca intre subordonati pentru a imbunatatii spiritul de echipa, obligatoriu necesar realizarii in bune conditii a obiectivelor trasate de catre conducere.;
• asigurarea materiilor prime si consumabilelor necesare pentru buna desfasurare a activitatiilor de productie.

01.09.1997 - 31.07.2000

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesoara, suplinitoare de matematica –fizica

Responsabilitati:

Cu responsabilitati in:
• educarea, formarea si aprofundarea cunostiintelor de catre elevi in domeniul matematicii –fizicii si pregatirea continua a acestora in vederea participarii la olimpiade de nivel judetean/national, conform metodelor pedagogice existente in acea perioada in invatamant.

01.08.1995 - 31.08.1997

Departament: vanzari

Titlu Job: vanzator –gestionar

Responsabilitati:

Cu responsabilitati in:
• satisfacerea clientiilor in ceea ce priveste raportul pret-calitate;
• gestionarea stocurilor existente la nivel de intrari-iesiricalcularea stocului minim necesar pentru evitarea lipsurilor produselor vandabile;
• colaborarea cu conducerea societatii in ceea ce priveste aprovizionarea acelor produse, care sa duca la satisfacerea clientiilor;
• buna desfasurarea a inventarului lunar obligatoriu;
• gestionarea corecta a banilor proveniti din vanzarile zilnice;
• delimitarea si luarea unori decizii pentru stabilirea acelor segmente de produse care sa corespunda exigentelor clientilor.

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate: FACULTATEA de MANAGEMENT FINANCIAR CONTABIL, Specializarea CONTABILITATE SI INFORMATICA DE GESTIUNE la UNIVERSITATEA "SPIRU HARET" DIN BUCURESTI din BRASOV. Dobandind, astfel titlul de LICENTIAT IN STIINTE ECONOMICE .
2008 - 2011 Facultate: STUDII PSIHOPEDAGOGICE, in vedera certificarii pentru profesia didactica la UNIVERSITATEA "SPIRU HARET" DIN BUCURESTI din BRASOV. Departamentul pentru pregatirea personalului didactic
2003 - 2003 Colegiu / Studii postliceale: CONTABILITATE ASISTATA PE CALCULATOR -6 luni la FUNDATIA HUMAN REFORM din Odorheiu-Secuiesc.
1991 - 1995 Liceu / Școală profesională: Profil REAL:MATEMATICA –FIZICA la LICEULUI :TEORETIC TARNAVENI din TARNAVENI.

Premii

Traininguri
Jun 2015 - Jul 2015: Diploma de certificare a participarii la cursul: Produse si Servicii in Front Office



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close