Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.04.1976

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.01.2000

obiectiv

 

Afirmarea si evidentierea in cadrul unui domeniu prosper si atractiv cum ar fi: administrativ, servicii, vanzari, banci, turism.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Stabilitate a locului de munca pe perioada indelungata precum si sansa de a invata si a avansa in cadrul organizatiei.

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Turism / Hotel staff, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Management

Oras de lucru: Cluj-Napoca, Tirgu-Mures

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2015 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: analist relaȚii clienti

Responsabilitati:

Furnizarea de date pentru planificarea vânzărilor.
Întocmirea rapoartelor către structurile manageriale,dep de vânzări, alți clienți interni.
Culegere informații și prelucrarea datelor. Gestionarea relației cu clienții externi și soluționarea cererilor acestora.

01.04.2011 - 31.10.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: coordonator evenimente

Responsabilitati:

- Coordonarea activitatilor zilnice si eficientizarea serviciilor specifice.
- Asigurarea desfasurarii in conditii optime a diferitelor evenimente (conferinte, teambuilding-uri, nunti, workshop-uri).
- Organizarea personalului din subordine (orar saptamanal, concedii, training-uri periodice).
- Relationarea permanenta cu superiorii.
- Realizare target vanzari.
- Mentinerea relatiei cu furnizorii de produse specifice.
- Gestiunea stocului de marfa.
- Gestiunea personalului leasing.

01.07.2008 - 31.03.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

- Relationarea cu clientii, identificarea si rezolvarea nevoilor acestora.
- Comercializarea produselor si serviciilor companiei.
- Realizarea target-ului in termenele si conditiile stabilite.

15.02.2008 - 15.06.2008

Departament: marketing

Titlu Job: operator pc - contract determinat

Responsabilitati:

Primirea datelor specifice, analiza acestora si efectuarea rapoartelor solicitate de superiori.

01.11.2007 - 10.05.2008

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager (part-time)

Responsabilitati:

- Efectuarea activitatilor de Front Office.
- Relationarea cu clientii si indrumarea acestora spre serviciile firmei.
- Efectuarea si mentinerea evidentei de contabiliate primara.

01.05.2005 - 31.10.2007

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: coordonator evenimente

Responsabilitati:

- Coordonarea activitatilor zilnice si eficientizarea serviciilor specifice
- Asigurarea desfasurarii in conditii optime a diferitelor evenimente (conferinte, teambuilding-uri, nunti, workshop-uri).
- Organizarea personalului din subordine (orar saptamanal, concedii, training-uri periodice).
- Relationarea permanenta cu superiorii.
- Realizare target vanzari.
- Mentinerea relatiei cu furnizorii de produse specifice.
- Gestiunea stocului de marfa.

01.10.2004 - 01.05.2005

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: ajutor contabil

Responsabilitati:

- Tinerea evidentei primare, efectuarea platilor si gestiunea incasarilor.
- Evidentierea colaboratorilor ce prezentau scadente la plata serviciilor.

20.05.1998 - 01.04.2004

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: coordonator departament bar

Responsabilitati:

- Asigurarea desfasurarii in conditii optime a diferitelor evenimente (conferinte, teambuilding-uri, nunti, workshop-uri).
- Relationarea permanenta cu superiorii.
- Realizare target vanzari.

30.04.1996 - 01.05.1998

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Efectuarea activitatilor de Front Office, relationarea cu clientii si indrumarea acestora catre serviciile companiei.

studii

 

Facultati:

2008 - 2009 Masterat: Management Performant la Universitatea Babes-Bolyai, Facultatea de Studii Europene din Cluj-Napoca.
2004 - 2008 Facultate: Stiinte Politice si Administrative la Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca.
1990 - 1994 Liceu / Școală profesională: Administratie Publica la Liceul Economic Cluj Napoca din Cluj Napoca.

Premii

Certificari
Oct 2012 - Jul 2013: Institutul Postliceal Phoenix
Curs initiere grafic-design si programare web.
Apr 2009 - Jun 2009: Universitatea Babes-Bolyai
1. Diploma de absolvire a cursului de Psihologie a comunicarii si tehnica vanzarii - dl. Fausto de Maria.
2. Absolvirea cursurilor d-lui. Antonio Michelone - experet in comunicare, autor al diverselor publicatii de specialitate,organizator de cursuri in domeniul comunicarii, vanzarii creative, gestiunea resurselor umane.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

italiană(avansat,avansat,avansat)

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close