Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.10.1987

obiectiv

 

-munca intr-un domeniu de actualitate si de perspectiva,la un nivel corespunzator -dobindirea de noi cunostinte si optima lor conjugare cu aptitudinile personale

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Farmacie, Cercetare - dezvoltare, Statistica / Matematica, Protectia mediului, Saloane / Clinici frumusete, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2014 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: analist financiar

Responsabilitati:

- identificarea oportunitatilor de finantare nerambursabila;
- evaluarea eligibilitatii potentialilor beneficiari;
- intocmire documentatie pentru obtinere avize;
- intocmire documentatii specifice obtinerii finantarii nerambursabile precum: plan de afaceri, cereri de finantare, studii de fezabilitate, analiza cost-beneficiu, alte documente prevazute de ghidul solicitantului;
- intocmirea si verificarea cererilor de clarificari
- intocmirea documentatiilor pentru procedurile de achizitie (beneficiari publici si beneficiari privati)
- intocmirea rapoartelor de progres ale proiectelor in derulare

15.02.2013 - 01.03.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

Receptionarea marfurilor conform facturilor si sesizarea in scris a neregulilor constatate.
Aranjarea produselor pe rafturi, fara deteriorarea acestora.
Verificarea periodica a stocurilor din magazin
Conoasterea tuturor produselor si utilitatea acestora, fiind in stare sa informez clientul despre toate produsele.
Impachetarea produselor vandute clientilor.
Prezintarea promtiilor firmei la potentialii clienti
Vinderea produselor firmei atat clientilor existenti cat si la posibilii noi clienti.
Eliberarea tuturor clientilor bonuri de casa.
Repectarea programului de lucru

01.09.2011 - 01.12.2012

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Consultanta pentru realizarea de proiecte finantabile din diverse programe de finantare
Organizarea agendei directorului, planificarea deplasarilor;
Organizarea sedinetelor sau a altor tipuri de intalniri oficiale;
Secretariat (inregistrare facturi, corespondenta, redirectionare e-mail-uri/telefoane, fax-uri, aprovizionarea cu consumabile);
Pregatirea diverselor rapoarte la cererea directorului;
Preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
Actualizarea bazei de date documente;
Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management.

Realizari:

CREAREA UNEI NUMEROASE BAZE DE DATE SI PROIECTE APROBATE.

01.06.2011 - 31.12.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

Consiliere clienti si identificarea nevoilor acestora, oferind recomandari personalizate;
Activitati administrative

15.02.2010 - 31.03.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: beauty adviser

Responsabilitati:

-verificarea livrarii de marfa
-plasarea corespunzatoare a marfii pe raft
-informarea clientilor cu privire la produsele noi
-vanzarea produselor respectand standardele de calitate si termenele de valabilitate
-consiliere clienti si identificarea nevoilor acestora, oferind recomandari personalizate
-activitati administrative

25.07.2009 - 01.02.2010

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: colaborator

studii

 

Activitati extracurriculare

Abilitate de a invata repede,gandire logica,
Abilitate de a identifica si de a rezolva probleme,
Abilitate de a planifica,organiza si de a facilita diferite evenimente si de a stabili prioritati,
Abilitate de adaptare in diferite situatii neasteptate si conditii de munca variabile,
Abilitate de a lucra sub presiune si de a termina sarcinile la timp.

Premii

• Atestat operator PC;

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(mediu,mediu,mediu)

spaniolă(incepator,mediu,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close