Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.02.1987

obiectiv

 

Dezvoltare profesionala, personala si atingerea tuturor obiectivelor din cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Educatie / Training / Arte, Internet / e-Commerce, Traduceri, IT Software, Management

Oras de lucru: Sibiu

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2017 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: ams support consultant

01.10.2015 - 30.11.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent de turism

Responsabilitati:

• Planificarea, organizarea și coordonarea pachetelor turistice interne și externe (excursii și circuite culturale) pentru grupuri sau turiști individuali
• Negocierea și calcularea prețurilor pentru pachetele concepute
• Contractarea tuturor serviciilor necesare turului (cazare, transferuri, inchirieri autobuze, mese organizate, ghiduri turistice); pregătirea și actualizarea programului de acțiuni
• Menținerea și actualizarea constantă a tarifelor și condițiilor privind toate contractele
• Menținerea în cele mai bune condiții a relației cu clienții și furnizorii, dovedind răbdare și profesionalismul
• Promovarea vânzărilor prin intermediul agenției sau al altor colaboratori
• Răspunderea la noile cereri primite prin poștă, telefon, fax în cel mai scurt timp
• Conceperea și trimiterea newsletterului lunar
• Responsabil cu actualizarea și întreținerea constantă a bazei de date
• Scrierea textelor pentru mediul online și offline: broșuri și flyere
• Actualizarea permanentă a: site-ului oficial, a paginii Facebook și a contului Instagram
• Eliberarea facturilor pentru grupuri, transferuri sau alte servicii oferite de agenție

01.08.2014 - 30.09.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: it career consultant

Responsabilitati:

• Postarea anunturilor de joburi pe platformele de recrutare
• Căutarea candidaților pe platforme de recrutare
• Crearea short list si long list a candidatilor potriviti
• Efectuarea de interviuri telefonice și de screening apeluri
• Stabilirea și coordonarea interviurilor cu clientul si candidatul
• Contactarea candidaților de interes, calificare și pregătirea lor prin apeluri telefonice pentru interviul final cu clientul
• Actualizarea bazei de date a candidaților și a clientului
• Proiecte și pozițiile pentru care am lucrat: .NET Developer, Java Developer,
Oracle Developer, Embedded C.

01.11.2013 - 01.08.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: it service desk technician

Responsabilitati:

Asigurarea suportului First Level si partial Second Level pentru o companie germana cu privire la Departamentul de Helpdesk IT.

• Instalarea software-ului specific (SAP, Saperion Client, Microsoft Office, Outlook, Dialit, CRM, Astaro Client Secure, Microsoft Access Applications, Citrix Client, Adobe Acrobat Reader, gotomaxx PDFmailer, SQL Applications, MS Visio, MS Project)
• Depanare aparate de imprimantă
• Depanare hardware, software și problemele legate de rețea (Internet Explorer Proxy, probleme VPN, OWA, Adobe Flash Player, plugin Java, Saperion Office Integration)
• Toate etapele erau efectuate prin Remote Desktop Connection
• Asigurarea acțiuni de restabilire sau de întreținere pentru a rezolva problemele utilizatorilor finali
• Am asistat cu definirea și documentarea articolelor din baza de cunoștințe/date (OneNote)
• Transferul problemelor la urmatorul nivel de suport atunci când era necesar
• Atingerea în mod constant sau să depășirea criteriilor de performanță stabilite prin proiect

01.10.2012 - 30.11.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: it service desk technician

Responsabilitati:

Pozitia de Helpdesk Technician este primul punct de contact pentru toate incidentele IT din cadrul unei firme și cereri din partea clientului, care trebuiesc logate in diferite sisteme de tichetare. Gasirea solutiei optime intr-o multitudine de situatii prin documentarea dintr-o baza de date de peste 2000 de aplicatii.

• Depanare hardware, software si probleme legate de rețea, oferind
acțiuni de restaurare sau întreținere la cerere
• Instalarea de programe noi
• Actualizarea aplicaților
• Suport pentru diferite sisteme de operare, cum ar fi Microsoft Windows XP, Microsoft Windows 7 și Microsoft Windows Vista.
• Suport tehnic pentru Microsoft Office 2003, 2007, 2010 (MS Office Access, MS Office Excel, MS Office Outlook, MS Office Word) cunoștințe avansate: utilizare, instalare, configurare, depanare, depanare.
• configurare si service de depanare pentru clientii de mesagerie utilizând Outlook și IBM Lotus Notes.
• Instalarea și configurarea imprimante, faxuri
• Supravegherea de chat și e-mail Support, asigurând ca toate SLA și obiectivele sa fie îndeplinite, oferind, de asemenea, rapoarte zilnice la sfârșitul programului de munca
• Audit limbaj pe e-mailurile trimise de agenții utilizatorilor, în scopul de a verifica dacă procedură a fost urmată, în cazul în care comunicarea este folosita în mod corespunzător (în engleză și limba germană: gramatica, ortografie, înțelegere, comunicare, aspect / formatare); acțiuni corective (template-uri de e-mail)

01.11.2011 - 01.07.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service representative

Responsabilitati:

Jobul implica relatiile cu clientii, gasirea solutiilor optime pentru probleme lor, indiferent de situatie. In scurt timp am ajuns cel mai productiv agent din cadrul echipei din Romania.

• Verificarea facturilor și cerintele clienților
• Rezolvarea plângerilor, efectuare a diferite schimbari referitoare la cont, produse, comenzi
• Urmărirea comenzilor și oferirea de feedback pozitiv cu privire la produsele existente
• Furnizarea de informații utile pentru clienții cu privire la conturile și comenzile lor
• Rezolvarea problemelor clientilor cu facturi prin e-mail, telefon și chat

01.10.2010 - 01.11.2011

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: instructor programe educationale complementare pentru prescolari

Responsabilitati:

Instructor Centrul FasTracKids, pregatirea materialelor, pregatirea orei, buna desfasurare a orelor, comunicare cu copii si cu parintii.

• Lecții de predare specifice programului, atât în limba engleză și germană
• Pregătirea materialelor pentru cursuri
• Desfasurarea bună a orelor de curs
• Comunicarea cu copiii și părinții lor
• Observarea comportamentului și dezvoltarea copiilor pe tot parcursul programului

01.06.2008 - 01.07.2010

Departament: marketing

Titlu Job: operator call center, agent seo

Responsabilitati:

Responsabilitatea mea pe primul proiect era de a promova un site, nemtesc pentru meseriasi din Germania si Austria, apoi am lucrat pentru Scout24(jobscout24) care apartine de Deutsche Telekom din Germania. Ultimul proiect fiind pentru o firma care se ocupa de panouri solare din Elvetia.
Ultimul proiect a fost cel mai benefic, am crescut vanzarile in firma si am avut performanta cea mai mare in ceea ce priveste serviciile si responsabilitatile mele.

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Comert la Academia de Studii Economice din București din Bucuresti. Master Management si Marketing in Turism
2006 - 2009 Facultate: Economie la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti. Economia Turismului intern si international
2001 - 2006 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica intensiv la Liceul Teoretic St.L.Roth din Medias. Sectie cu predare in limba germana.

Activitati extracurriculare

Sociabila, comunicativa, fexibila, spirit de echipa, am lucrat si ca traducator/interpret ocazional, ma adaptez usor in orice situatie.
Am predat in particular ore de limba germana pentru copii incepand cu varsta de 4 ani si pentru adulti la un nivel mai avansat. am facut traduceri pentru diferite produse cosmetice naturale.
Sunt ordonata si serioasa, imi respect munca pentru ca ma respect pe mine ca persoana.

Premii

Proiecte
Apr 2013 - Apr 2013: Traducere engleza-germana
Am lucrat ocazional ca translator și m-am adaptat cu ușurință la orice situatie. Am avut o colaborare cu SHL BDCE Talent de masura soluție, http://shl.ro/, care desfășoară o traducere în ceea ce privește Teste de Assesment Center (cărți și exerciții) cu un volum mare și termen limită pentru traducere.
Mar 2013 - Mar 2013: Traducere engleza-germana
Un alt proiect cu privire la traduceri din engleză în germană este meniul și site-ul de la restaurant indian Bollywood, care se va deschide în curând în Cisnadioara.
Jul 2012: Traducere engleza-germana
Traduc texte și articole cu privire la problemele de sănătate și de nutriție, informare și dieta.
Oct 2010 - Oct 2012: Educatie
Am predat germana în clase particulare pentru copii de 4 ani, si adulti la un nivel mai avansat.
Certificari
Jun 2006 - Jun 2006: PC Programming and Operating Certificate

Oct 2005 - May 2006: Sprachdiplom II Stuffe

Hobby-uri
schi,citit,pictatura,carti,muzica,plimbari,fotografie,calatorii,technologie,educatie

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close