Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.02.1985

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, ONG / Voluntariat

Oras de lucru: Focsani

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2014 - 31.12.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

Identificarea potentialilor clienti
- Prezentarea ofertei existente
- Oferirea de consultanta in alegerea celui mai bun produs
 Implementarea strategiilor de dezvoltare si a politicii firmei
 Identificarea de noi oportunitati pe piata si consolidarea imaginii firmei
 Intocmirea de rapoarte de activitate zilnice
– Vanzare si incasare
–Identificarea potentialilor clienti si extinderea portofoliului de clienti
- Realizeaza planul zilnic de vanzari.
- Prezinta si promoveaza direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti.
- Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor / serviciilor in zona in care actioneaza.
- Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora.
- Intocmeste rapoarte privind situatia vanzarilor, concurenta, noile trenduri pe piata, potentialii clienti.
- Urmareste incasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amanari de plata pentru clientii fideli.
- Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.

01.09.2014 - 30.11.2014

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: avizare/facturare

Responsabilitati:

- Rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor;
- Avizare/Facturare;
- Emiterea de bonuri de consum;
- Urmarirea procesului de livrare al marfii, programarea livrarilor la platformele specializate;
- Intocmirea evidentei exacte a lipsurilor sau deteriorarilor- evenimente ce pot surveni in cadrul transportului catre client;
- Pregatirea si arhivarea documentelor emise;
- Introducerea facturilor in platforma;
- Evidenta clara a documentelor;
- Mentinerea unei comunicari eficiente si precise cu depozitul;
- Urmarirea contractelor de colaborare si verificarea valabilitatii;
- Indeplinirea tuturor sarcinilor pe care i le solicita managerul general.

01.12.2006 - 30.06.2014

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- efectueaza activitati administrative de rutină în scopul eficientizării timpului de lucru al directorului;
-primirea, ţinerea evidenţei si repartizarea corespondenţei în cadrul firmei;
-efectuarea unor lucrări de specialitate: organizarea şi actualizarea unor situaţii, redactareaunor materiale de corespondenţă, păstrarea şi operarea în diverse registre de evidenţă;
-asigurarea legăturilor telefonice în interiorul şi exteriorul organizaţiei
.-furnizarea de informaţii clienţilor în legătură cu activitatea si programul organizaţiei;
-pastrarea evidenţei numelor, adreselor si numerelor telefonice ale persoanelor şi instituţiilor cu care angajaţii au relaţii de serviciu;
-înregistrarea hotărârilor şi deciziilor luate de conducere, aplicarea ştampilei şi repartizarea acestora la compartimentele firmei;
-tehnoredactarea documentelor, clasarea şi ţinerea evidenţei stricte a acestora;
-identificarea, selectarea, clasificarea şi păstrarea unor surse şi materiale de informare;
-participarea la şedinţele generale ale firmei şi departamentului şi asigurarea protocolului;

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Stiinte Economice- Managementul Sectorului Public la Universitatea Petrol Gaze Ploiesti din Ploiesti.
2005 - 2008 Facultate: Stiinte Economice la Universitatea Gheorghe Cristea din Bucuresti.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Filologie la Liceul Teoretic Duiuliu Zamfirescu din Odobesti.

Premii

Certificari
Jun 2012 - Jul 2012: Curs Mediator Social



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close