Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 11.12.1969

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.05.1992

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Paza si protectie / Militar, Transport / Distributie, Achizitii, Controlul calitatii, Saloane / Clinici frumusete, Service / Reparatii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2012 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: agent de vanzari

Responsabilitati:

- să folosească timpul de muncă exclusiv pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu, în acest sens, nu se ocupă în timpul de muncă de activități care nu sunt cuprinse în atribuțiile și îndatoririle sale ori nu sunt dispuse de șefi ierarhici
- să realizeze documentaţia de ofertare a produselor şi serviciilor(cataloage, pliante, fişe cu descrieri, liste de preţuri)
- să identifice, contacteze clienţi noi, cărora le prezintă produsele şi serviciile firmei
- să prezinte noile produse şi servicii ale firmei clienţilor vechi
- să realizeze targetul lunar de noi clienţi, prezentări,vânzări, Incasări
-să culeagă informaţii despre clienţi din diverse surse (pagini aurii, registru comerţului, ministerul finanţelor, analiza directă etc.)
- să construiască şi să completeze permanent baza de date a clienţilor cu informaţii relevante;
- să culeagă informaţii despre clienţi din diverse surse(pagini aurii, registru comerţului, ministerul finanţelor, analiza directă etc.)
- să stabilească traseul zilnic ȋn funcţie de priorităţile firmei cu gestionarea timpului alocat activităţilor de prezentare a produselor-serviciilor tuturor clienţilor programaţi
- să replanifice clienţii care din anumite motive nu au fost onoraţi
- să acorde consultanţă ȋn perioada de post-achiziţionare ȋn raport cu caracteristicile produsului sau serviciului comercializat şi nevoia clientului
- să identifice pe baza datelor culese potenţiale pieţe sau factori ce afectează cererea pentru un anumit produs sau serviciu
- să identifice şi să analizeze tendinţe de marketing şi vânzări ale produselor proprii şi produselor concurente ȋn zona alocată
- să finalizeze unele activităţi de vânzare prin aplicarea şi respectarea procedurilor privind procedurile legale existente
- să participe activ la mărirea portofoliului de clienţi
- să ofere consultanţă şi să realizeze prezentări/ demonstraţii de produs clienţilor
- să întreţină relaţiile cu clienţii deja existenţi
- să preia comenzile
- să livreze marfa şi documentele aferente
- să realizeze target-urile impuse prin vizite zilnice la clienţi
- să încaseze creanţele de la clienţii cu care colaborează
- să studieze în profunzime orice material (cataloage, site-uri, fise tehnice etc.), astfel încât să îşi însuşească cunoştinţe temeinice în ceea ce priveşte produsele pe care le comercializează
- să întocmească toate rapoartele şi formularele solicitate de companie
- să respecte regulamentele şi politicile companiei
- să prezinte produsele, să preia şi să proceseze comenzile
- să menţină şi să extindă portofoliul de clienţi prin noi vânzări
- să promoveze serviciile şi produsele firmei
- să realizeze planul individual de vânzări
- să încheie contracte specifice activităţii
- să menţină relaţia cu actualii clienţi
- să actualizeze permanent baza de date
- să răspundă de respectarea termenelor de plată
- să întocmească rapoarte privind activitatea desfăşurată (vânzări, încasări etc.)
- să redacteze oferte şi să încheie contracte
- să respecte standardele cu privire la imaginea firmei şi a brandurilor comercializate
- să se preocupe de perfecţionarea pregătirii profesionale
- să se preocupe de planificarea activităţii proprii
- să se preocupe de elaborarea materialului documentar
- să participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
- să fie cinstit, loial și disciplinat, dând dovadă în toate împrejurările de o atitudine civilizată și corectă față de toate persoanele cu care vine în contact;
- să respecte cu stricteţe regulile de protecţie a muncii și P.S.I. din obiectivul unde desfăşoară serviciul;
- să acorde ajutor, atât cât este raţional posibil, oricărui alt salariat, aflat într-o situaţie de pericol;
- să-şi însuşească şi să respecte normele şi instrucţiunile de protecţie a muncii şi măsurile de aplicare a acestora;
- să aducă la cunoştinţă de îndată administratorului accidentele de muncă suferite de propria persoană sau de alţi angajaţi;
- să coopereze cu persoanele cu atribuţii specifice în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, atât timp cât este necesar, pentru realizarea oricărei sarcini sau cerinţe impuse de autoritate competentă pentru prevenirea accidentelor şi bolilor profesionale;
- să refuze întemeiat executarea unei sarcini de muncă dacă aceasta ar pune în pericol de accidentare sau îmbolnăvire profesională persoana sa sau a celorlalţi colegi
- să informeze de îndată administratorul despre orice deficienţă constatată sau eveniment petrecut;
- să execute alte activităţi în legătură cu îndeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.

4. Obligaţii şi Restricţii:
- nu execută nici o sarcină suplimentară legată de activitatea sa decât daca ea vine de la persoanele autorizate şi dacă vine pe cale ierarhică şi se încadrează în prevederile legale;
- să asigure păstrarea secretului profesional privind activităţile ce se desfăşoară în cadrul spaţiului de lucru;
- este strict interzisă consumarea de băuturi alcoolice înainte de intrarea în serviciu sau pe timpul serviciului;


5.Condiţiile de lucru ale postului
- Desfăşurarea activităţii la birou şi pe teren
- Cazurile speciale sunt stabilite cu atenţie în cadrul echipei de lucru;
- Va fi răspunzător şi utilizează: Echipamente; Baze de date
a)Condiţii de formare profesională
Participă la sesiuni de formare și perfecționare

28.04.2010 - 01.12.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef serviciu achizitii publice

Responsabilitati:

ATRIBUTII/RESPONSABILITATI/COMPETENTE
- organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii Serviciului Achizitii Publice;
- raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
- raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul serviciului;
- pe document se va trece in mod obligatoriu numele, prenumele si functia celui care il intocmeste, semneaza si raspunde de realitatea datelor trecute in acestea;
- participa la sustinerea si discutarea lucrarilor elaborate in cadrul serviciului;
- organizeaza teste de evaluare periodice cu personalul serviciului privind cunostintele acumulate in raport cu legislatia in domeniu;
- intocmeste aprecieri asupra activitatii desfasurate de personalul din subordine si propune pentru promovare si stimulare materiala pe cei mai buni;
- sanctioneaza personalul ce nu respecta atributiile din fisa postului si pe cei care gresesc in mod repetat, sau se constata erori repetate in documentele intocmite de acestia;
- raspunde de buna pregatire profesionala a salariatilor din subordine si propune masuri pentru perfectionarea cunostintelor acestora;
- raspunde de respectarea programului de lucru si a disciplinei muncii in cadrul serviciului pe care il conduce;
- verifica si confrunta, in baza referatelor de necesitate, elaborarea Programului Anual al Achizitiilor Publice, cu respectarea legislatiei in vigoare;
- aproba completarea programului anual al achizitiilor publice ori de cate ori este necesar;
- verifica evidenta referatelor de necesitate;
- verifica evidenta, pe coduri CPV, a tuturor produselor si serviciilor achizitionate;
- asigura stabilirea corecta a procedurilor de atribuire pentru produsele si serviciile ce urmeaza a fi achizitionate;
- asigura elaborarea si transmiterea anunturilor de intentie, participare, atribuire si a invitatiilor de participare in SEAP;
- asigura comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, tuturor ofertantilor;
- verifica buna desfasurare a procedurilor de atribuire;
- asigura finalizarea documentatiei de atribuire, intocmirea dosarelor de achizitie si arhivarea acestora conform legislatiei in vigoare;
- verifica intocmirea, incheierea si urmarirea derularii contractelor incheiate in urma procedurilor de achizitie finalizate;
- sesizeaza Oficiul Juridic in vederea rezilierii, rezolutiunii sau anularii contractelor incheiate in situatia nerespectarii clauzelor contractuale sau constatarii nerespectarii dispozitiilor legale la intocmirea contractelor;
- aproba cumpararea produselor si serviciilor prin achizitie directa cu respectarea legislatiei in vigoare;
- asigura cumpararea produselor si serviciilor prin achizitie directa cu respectarea legislatiei in vigoare;
- asigura intocmirea si inaintarea ritmica, catre Biroul Contabilitate a documentelor de plata prevazute de legislatia in vigoare;
- asigura intocmirea si transmiterea rapoartelor si informarilor catre A.N.R.M.A.P. si U.C.A.V.A.P. in conformitate cu cerintele legislatiei in vigoare;
- asigura organizarea si desfasurarea licitatiilor in conformitate cu cerintele legii;
- propune spre aprobare membrii comisiei de evaluare a ofertelor;
- indeplineste orice alte sarcini trasate de conducerea unitatii;
- respecta Regulamentul Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare a Clinicii, respectand legislatia in vigoare.

12.12.2008 - 01.03.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrator firma

Responsabilitati:

SCOPUL POSTULUI

Asigură managementul societăţii, în limita competenţelor stabilite de fişa postului.

RESPONSABILITĂŢI

1) răspunde de evidenţa contabilă,financiară şi de gestiunea din S.C Sherrycu S.R.L. pe baza reglementărilor în vigoare în domeniile financiar, contabil;
2) elaborează fişa postului pentru personalul care va fi angajat, împreună cu şefii compartimentelor;
3) răspunde de arhivarea documentelor şi asigură păstrarea în arhiva proprie, timp de 10 (zece) ani, a tuturor registrelor de contabilitate şi a documentelor justificative ce stau la baza înregistrărilor în contabilitate, cu excepţia statelor de salarii care se păstreaza timp de 50 (cincizeci) de ani;
4) asigură respectarea normelor emise de Ministerul Finanţelor cu privire la întocmirea şi utilizarea documentelor justificative pentru toate operaţiunile patrimoniale şi înregistrarea lor în contabilitate în perioada la care se referă ;
5) semnează documentele contabile de cumpărare de la S.C. Sherrycu S.R.L. (S.A.) în conformitate cu prevederile Legii nr. 82/1991, cu modificările şi completările ulterioare;
6) răspunde de relaţia cu clienţii societăţii, de încasările şi plăţile necesare bunei funcţionări a societăţii, comunicând ori de câte ori i se solicită de către asociaţi , evidenţe legate de situaţii legate de evoluţia strategiei de dezvoltare a firmei;
7) prospectează piaţa căutând să atragă noi clienţi, ţinând cont de oferta concurenţei pe care trebuie permanent să o aducă la cunoştinţa asociaţilor, are drept de semnătură pe documentele justificative şi în bancă;
9) transmite compartimentului de contabilitate, lunar, toate informaţiile necesare stabilirii corecte a drepturilor salariale ale personalului şi completarea corectă în R.G.E.S. potrivit H.G. nr. 290/04.03.2004 şi a art.34 din C.M. şi pentru întocmirea raportărilor lunare;
10) efectuează operaţiuni de încasări şi plăţi (prin caserie sau prin virament), asigură virarea încasărilor în contul şi banca societăţii, iar extrasele lunare se transmit la compartimentul de contabilitate;
11) organizează şi asigură exercitarea controlului financiar preventiv conform prevederilor legale în vigoare;
12) organizează inventarierea patrimoniului conform prevederilor legale în vigoare;
13) răspunde de înregistrarea şi mişcarea mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar, precum şi de casarea acestora cu toate acţiunile conexe (dezmembrare,valorificare etc.);
14) formulează pentru uzul asociaţilor observaţii şi propuneri de natură legislativă, metodologică, procedurală sau organizatorică.
15) examinează legalitatea, regularitatea şi conformitatea operaţiunilor, identifică risipa şi gestiunea defectuoasă şi fraudele, iar pe aceste baze, propune măsuri pentru recuperarea pagubelor şi sancţionarea celor vinovaţi, după caz;
16) respectă normele de protecţia muncii şi de sănătate potrivit reglementărilor în vigoare având grijă ca şi angajaţii societatii să o facă;
17) respectă Regulamentul de Ordine Interioară şi Regulamentul de Funcţionare al societăţii,aducându-l şi la cunoştinţa personalului din subordine;
18) răspunde de întocmirea corectă a sarcinilor conform fişei postului;
19) păstrează confidenţialitatea datelor la care are acces;
20) rezolvă şi alte sarcini care cad în sfera sa de activitate, trasate de asociaţi sau colaboratori angajaţi ai societăţii;
21) reprezintă societatea pe plan local, judetean, în relaţia cu instituţii publice locale şi cu terţi;
22) actualizarea atribuţiilor se va face funcţie de modificările organizatorice legislative care apar;
23) emite decizii cu privire la buna desfăşurare a activităţii din unitate.

01.04.2001 - 01.07.2008

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: strungar cnc; frezor cnc.

Responsabilitati:

Prelucrare subansamble turbosuflante; asamblare turbosuflante pe linia de montaj.

Realizari:

* Prelucrare subansamble, asamblare turbosuflante pe linia de montaj, avnd contracte cu ( mercedes, renault, volkswagen, chrysler, audi ).
* Am lucrat cu scanere in gestiuni cu WMS ( Warehouse Management System ).
* Am experienta pe Strung CNC, Freza CNC.

01.12.1993 - 01.04.2001

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: subofiter

Responsabilitati:

Paza si securitatea obiectivelor de importanta deosebita. Facilitarea accesului de persoane si auto in interiorul obiectivului pe baza legitimatiilor si a permiselor de acces.

01.09.1988 - 01.07.1993

Departament: chimie / biochimie

Titlu Job: mecanic de intretinere

Responsabilitati:

* Asiguram buna functionare a utilajelor de prelucrare a lacurilor si
vopselelor
* Efectuam reparatii de intretinere si r.k.

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Facultate: Relatii internationale si studii europene la UNIVERSITATEA SPIRU HARET din Bucuresti.
2014 - prezent Colegiu / Studii postliceale: Subofiter de politie la Scoala de subofiteri "Vasile Lascar" din Campina.
1984 - 1988 Liceu / Școală profesională: Prelucrator prin aschiere la Liceul Industrial Matei Basarab din Bucuresti.

Premii

Scoala de subofiteri " Vasile Lascar " Campina, 1993 - 1994.
Specializarea: SUBOFITER POLITIE

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close