Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 13.12.1973

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.09.1993

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Dorinţa de a lucra într o companie bine organizată, motivat de provocarea de a lucra într o echipă de profesionalişti .

Salariu: nespecificat

Beneficii: telefon

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Auto / Echipamente, Proiectare civila / industriala

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2014 - 01.10.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

• Reprezinta firma fata de clienti, furnizori, autoritatile locale, precum si fata de alte persoane cu care intra in contact in interes de serviciu.
• Centralizeaza necesarul de mjloace fixe si consumabile
• Asigura fluxul de documente necesare perfectarii contractelor
• Urmareste derularea contractelor cu furnizorii de servicii
• Asigura remedierea situatiilor neprevazute
• Asigura buna functionare a mijloacelor fixe de uz comun
• Asigura un mediu de lucru sigur si conditii bune de lucru
• Asigura fluxul de documente justificative si le arhiveaza
• Distribuirea materialelor si a rechizitelor conform bugetelor si a normelor interne
• Raportarea la timp a abaterilor sesizate
• Transmiterea integrala si in timp util a informatiilor catre destinatarul corespunzator
• Utilizarea si pastrarea in bune conditii a documentelor cu regim special
• Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale si mijlloace fixe puse la dispozitie de firma
• Se implica in vederea solutionarii situatiilor de criza care afecteaza firma
• Semneaza documentele justificative pentru facturile de intretinere
• Semneaza corespondenta specifica domeniului de activitate

01.03.2012 - 01.11.2012

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: tehnician proiectant

Responsabilitati:

• Supervizarea si indrumarea echipei pentru realizarea obiectivelor
• Coordonarea lucrarilor de instalatii si echipare
• Actioneaza pentru conformitatea solutiilor tehnice in proiectare compatibile cu tehnologiile de executie
• Coordonarea activitatii de instalatii din santier
• Verificarea etapelor de lucrari si a calitatii lucrarilor impreuna cu dirigintele de santier
• Mentinerea legaturii cu subcontractorii
• Intocmirea documentatiilor pentru instalatiile interioare de utilizare gaze
• Antemasuratoare, schema izometrica, necesarul de material
• Negocierea, incheierea si monitorizarea contractelor de lucrari
• Supervizarea si participarea la activitatile de montare instalatii gaze
• Urmarirea si coordonarea lucrarilor de mentenanta
• Intocmire de specificatii tehnice pentru echipamente.

01.08.2010 - 01.03.2012

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: tehnician proiectant

Responsabilitati:

Coordonarea echipelor de Instalatori si verificarea executiei conf planuri.
67 vile
10 blocuri cu 4 nivele
experienta in domeniu instalatiilor

01.12.2005 - 01.08.2010

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: senior administrative officer

Responsabilitati:

Asigura serviciile de transport pentru angajatii companiei care se deplaseaza in interesul serviciului, pe durata programului de lucru.
Asigura intretinerea parcului auto / revizii / ITP
Asigura predarea / preluarea auto catre si de la angajati;
Tine evidenta foilor de parcurs si ale consumurilor de benzina;
Intocmeste distributia cheltuielilor de transport pe fiecare departament / persoana
Rezolva eventuale probleme ale angajatilor legate de auto.
Rezolva situatiile de accident
Verfifica, monitorizeaza si organizeaza activitatea personalului de curatenie, arhivare, receptie, curieri
La solicitare, asigura abonamentele necesare la: Ziare, reviste, publicatii
Asigura intretinerea sediilor
Tine evidenta comenzilor de papetarie
Asigura diverse necesitati administrative pe santiere
Asigura mobilierul pentru noii angajati
Monitorizeaza permanent calitatea serviciilor oferite de catre furnizorii de servicii si de consumabile.
Actioneaza pentru mentinerea / imbunatatirea continua a calitatii serviciilor catre angajatii.
Se asigura ca personalul din subordine ofera servicii de calitate clientilor interni si externi.
Intocmeste lunar situatia parcului auto si il prezinta DRU si Directorului general
Cauta permanent noi furnizori pentru servicii pentru a imbunatati calitatea, diversifica oferta si pentru a aduce economii de cheltuieli companiei.
Vine cu idei pentru imbunatatirea serviciilor administrative

Realizari:

Coordonarea eficienta a departamentului Administrativ, avand in subordine 12 angajati.

01.05.2000 - 30.11.2005

Departament: service / reparatii

Titlu Job: sef echipa intretiner

Responsabilitati:

Programarea si coordonarea echipei de intretinere ( sediu , ansambluri rezidentiale )
Aprovizionare materiale si obiecte de inventar
Gestionarea atelierului de intretinere
Gestionare relatii furnizori de servicii externe
Interventii in situatii de urgenta ( 24/24 h )
Intocmire situatii consumuri lunare utilitati ( ansambluri rezidentiale) in vederea refacturarii catre utilizatori.
Amenajarea standurilor pentru targuri

Realizari:

Coordonarea echipei de intretinere formata din 10 angajati cu diverse calificari ( electician,instalatori,timplari tinichigii,zugravi zidari ).

01.07.1996 - 30.04.2000

Departament: proiectare civila / industriala

Titlu Job: tehnician proiectant

Responsabilitati:

Desenarea planurilor de ansamblu si de detaliu pentru proiecte, in conformitate cu specificatiile date;
Intocmirea listelor de materiale/cantitati;
Urmarirea activitatatii de productie;
Intocmire planuri si harti logistice din cadrul societatii
Indeplineste alte sarcini incredintate de Directorul Tehnic

Realizari:

Proiectare pompe pt. irigatii conf. cerinte beneficiar Austria ( Inghersol Dreser Pams).

studii

 

Facultati:

2003 - 2008 Facultate / Colegiu: ADMINISTRATIE PUBLICA la UNIVERSITATEA NICOLAE TITULESCU din BUCURESTI.
1994 - 1996 Scoala Postliceala: TEHNICIAN PROIECTANT CONSTRUCTII DE MASINI la Scoala Postliceala Tehnician Proiectant – Octav Onicescu din BUCURESTI.
1988 - 1992 Liceu: Tehnic la Grupul Scolar Industrial Octav Onicescu din Bucuresti.

Facultati in straiatate

-

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close