Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 24.12.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:07.12.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Vreau să mă dezvolt profesional lucrând pentru o companie care să-mi valorifice abilitățile si sa le imbunatateasca.

Salariu: 3.000,00 USD / luna

Beneficii: Salariu atractiv, si posibilitatea de a ma dezvolta profesional.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Farmacie, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Import - export, Medicina alternativa, MLM / Vanzari directe, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Iasi, STRAINATATE

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2019 - prezent

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: administrator / manager

Responsabilitati:

ATELIER DE COSMETICA AUTO ( DETAILING AUTO )

01.05.2018 - 31.05.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant tehnic comercial

Responsabilitati:

Activitati specifice vanzarii produselor din portofoliul firmei catre fermierii din zona arondata;
Consultanta in domeniul fertilizarii, in vederea promovarii celor mai bune si moderne practici catre clienti;
Urmarirea culturilor clientilor si propunerea de solutii adaptate nevoilor acestora;
Analize privind piata, concurenta;
Propunerea de solutii tehnice adecvate conditiilor meteorologice si pedologice din zona arondata

01.01.2018 - 31.05.2018

Departament: medicina alternativa

Titlu Job: area sales manager

Responsabilitati:

• Identificarea și contactarea potențialilor clienți în vederea ofertării, negocierii, încheierii și executării contractelor comerciale din zona alocata, judetele Suceava, Iasi, Botosani, Bacau, Neamt si Vaslui.
• Întocmirea si negocierea oertelor produselor din portofoliu.
• Acordarea de asistenta din punct de vedere tehnic și comercial, clienților și potențialilor clienți;
• Negocierea, încheierea și asigurarea executării contractelor și acordurilor comerciale;
• Tinerea evidentei contabile primare și întreținerea relațiilor cu clienții aflați în portofoliu;
• Participarea la îndeplinirea atribuțiilor generale privind vânzarea produselor;
• Obiectivitate în aprecierea și analizarea situațiilor economice, financiare și sociale;
• Stabilirea și dezvoltarea unor relații profesionale cu clienții companiei.

01.01.2017 - 31.01.2018

Departament: medicina umana

Titlu Job: reprezentant medical

Responsabilitati:

Identificarea și contactarea potențialilor clienți în vederea ofertării, negocierii, încheierii și executării contractelor comerciale din zona alocata, respectiv Moldova ( SV, IS, BT, BC, NT, VS ) si Rep. Moldova.
Întocmirea ofertelor de servicii medicale.
Acordarea de asistenta din punct de vedere tehnic și comercial, clienților și potențialilor clienți.
Negocierea, încheierea și asigurarea executării contractelor și acordurilor comerciale.
Tinerea evidentei contabile primare și întreținerea relațiilor cu clienții aflați în portofoliu.
Participarea la îndeplinirea atribuțiilor generale privind vânzarea serviciilor medicale.
Obiectivitate în aprecierea și analizarea situațiilor economice, financiare și sociale.
Stabilirea și dezvoltarea unor relații profesionale cu clienții companiei.

01.03.2016 - 31.01.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: area sales manager - export

Responsabilitati:

• Prospectarea pietei externe in vederea identificarii de noi parteneri pentru substantele active aflate in portofoliu;
• Identificarea si gestionarea factorilor conjucturali externi (reglementari, variatii de curs valutar, risc de neincasare) si interni (costuri, status dezvoltare / upgrade dosar);
• Receptionarea comenzilor de la clienti si centralizarea solicitarilor de export pentru zona alocata;
• Elaborarea ofertelor de pret pentru vanzarea substantelor active pe piata externa;
• Negocierea contractelor de export;
• Monitorizarea procesului de inregistrare pe pietele desemnate;
• Monitorizarea procesului de pregatire si livrare a comenzilor de export in zona alocata, in conformitate cu prevederile contractelor de export (calitate, cantitate, ambalaje, mijloace de transport);
• Realizarea de previziuni privind vanzarile si asigurarea indeplinirii obiectivelor companiei in teritoriul desemnat;

01.06.2015 - 29.02.2016

Departament: management

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

• Identificarea de noi piete de desfacere si oportunitati de afaceri, precum si parteneriate in vederea comercializarii produselor farmaceutice;
• Identificarea de parteneriate in vederea licentierii de dosare si comercializarii produselor sub brad partener (out licensing);
• Identificarea de solutii pentru realizarea transferurilor tehnologice si incheierea parteneriatelor pentru fabricatie sub contract;
• Atragerea de produse noi in portofoliu, prin parteneriate de tip in licensing;
• Realizarea studiilor de piata in vederea identificarii modalitatilor optime de abordare si penetrare a unor noi piete;
• Negocierea contractelor cu partenerii externi, pana la faza semnarii acestora;
• Indeplinirea sarcinilor specifice managementului de proiect: intocmirea planurilor de desfasurare a proiectului, definirea rolurilor, autoritatii si responsabilitatilor membrilor echipei, monitorizarea activitatilor proiectului, intocmirea si prezintarea rapoartelor periodice, etc.

01.03.2012 - 30.06.2015

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil import

Responsabilitati:

• Centralizarea si fundamentarea necesarului de materii prime, materiale, tehnica de lucru pentru Directia Calitate si sectiile de productie;
• Identificarea de furnizori ce au posibilitatea sa ofere produsele cautate, insotite de toata documentatia necesara pentru autorizare;
• Solicitarea ofertelor de pret de la potentialii furnizori de substante active/excipienti/ambalaje in vederea stabilirii planului semestrial de achizitii.
• Documentarea permanenta cu privire la evolutia pietei: informatii despre produse, parteneri, schimbari legislative la nivel national in vederea determinarii si evaluarii potentialelor riscuri.
• Actualizarea in mod curent a bazelor de date cu ofertele primite pentru produse noi/existente;
• Identificarea de noi furnizori si participarea activa la calificarea si autorizarea acestora conform procedurilor standard, indeplinind sarcinile ce tin de relationarea cu partenerii externi;
• Urmarirea derularii contractelor si a comenzilor si respectarea prevederilor contractuale
• Analizarea stocurilor de materii prime si semnalarea eventualelor inadvertente in ceea ce priveste ritmicitatea aprovizionarii si nivelul importului de materii prime;
• Cunoasterea procedurilor/operatiunilor vamale neceare importului si asigurarea obtinerii tuturor avizelor si documentelor necesare;
• Calificarea furnizorilor, rezolvarea reclamatiilor si controlul schimbarilor respectand procedurile de asigurare a calitatii produselor;
• Mentinerea evidentei platilor/datoriilor catre furnizorii externi;
• Verificarea receptiei marfurilor in conformitate cu reglementarile in vigoare;
• Asigurarea fluxului documentelor intre toate directiile implicate in procesul de aprovizionare;
• Participarea la targuri, expozitii, conferinte si seminarii nationale si internationale cu scopul de a mentine relatia cu furnizorii existenti si de a identifica potentiali parteneri.

01.02.2011 - 31.05.2011

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

• Promovarea marcii Groupon in Romania;
• Realizarea de vanzari stabilite in conformitate cu politica de vanzari a companiei;
• Prospectarea de noi parteneri, stabilirea intalnirilor si semnarea contractelor de publicitate cu acestia;
• Consolidarea relatiilor cu clienti existenti si fidelizarea acestora;

01.11.2010 - 31.12.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

• Vanzarea materialelor de constructii catre firme de constructii, dezvoltatori imobiliari si persoane fizice;
• Identificarea de noi proiecte de constructii si ofertarea produselor firmei;
• Mentinerea relatiilor cu furnizorii straini;
• Mentinerea si initierea de noi relatii comerciale cu potentialii clienti avand ca obiectiv realizarea targetului;
• Coordonarea activitatii de import a produselor, inclusiv vamuirea marfurilor;
• Coordonarea activitatii de export a produselor, inclusiv vamuirea marfurilor;
• Urmarirea derularii contractelor pana la realizarea lor integrala (ofertare, livrare, incasare, etc.);
• Elaborarea rapoartelor specifice de vanzari si rapoartelor despre concurenta;
• Propunerea de solutii privind fidelizarea partenerilor si cresterea cotei de piata.

01.08.2008 - 31.10.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

• Analiza dosarelor de credit depuse (clienti persoane juridice), intocmirea referatului de Analiza pentru aprobare sau respingere conform competentelor stabilite;
• Analiza situatiilor financiare anuale ale companiilor (cont de profit si pierdere, balante), cash-flow-ul activitatii lor;
• Atragerea de noi clienti si fidelizarea clientilor existenti prin calitatea serviciilor si a conditiilor oferite;
• Evaluarea riscului de credit si a eligibilitatii pentru creditare a solicitantilor prin interpretarea indicatorilor financiari specifici analizei financiare;
• Deplasari la locatia clientului, analiza planului de afaceri impreuna cu acesta si consilierea clientului in alcatuirea documentatiei pentru dosarul de credit;
• Urmarirea si asigurarea corectitudinii redactarii contractelor de credit, graficelor de rambursare, asigurarea bunurilor cu care se garanteaza creditul;
• Mentinerea relatiei cu clientii actuali pentru probleme curente ce apar (modificari de garantii, lichidari credite, negocieri dobanzi);
• Urmarirea utilizarii creditului conform destinatiei, monitorizarea ulterioara;
• Urmarirea derularii, rambursarii creditelor, incasarea ratelor, asigurarilor.

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate: la din IASI.

Premii

Certificari
Jun 2016 - Jun 2016: Curs de specializare - Negocieri Constructive
Curs de Specializare - Negocieri Constructive
ASCENDIS
Feb 2016 - Feb 2016: Curs de specializare - Business Intelligence In Business Negotiation
Curs de specializare - Business Intelligence In Business Negotiation
Institutul Bancar Roman
Apr 2015 - Apr 2015: Curs de specializare – Managementul platilor in Afacerile Internationale
Institutul Bancar Roman
Mar 2015 - Mar 2015: Curs de Specializare - Impactul INCOTERMS 2010 asupra contractelor comerciale
Institutul Bancar Roman
Jul 2014 - Jul 2015: Curs Formare Profesionala - Manager Proiect
Evolutiv Consultants Network
Apr 2014 - Apr 2014: Curs Specializare - Integrated and Efficient Supplier Qualification - BERLIN
ECA - Academia de Complianta Europeana
Aug 2008 - Sep 2008: Curs - Non Aggressive Consultative Selling Customer Service
TREND CONSULT - Sales Academy
Hobby-uri
Motorsport, Calatoriile, Fotografie, Fotbal, Inot

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close