Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 26.06.1987

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:01.08.2011

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Persoană dedicată, posedând o etică profesională puternică, cu atenție sporită la detalii. Urmăresc să aplic abilitățile și cunoștințele dobândite pentru a furniza un mediu sănătos și prietenos la locul de muncă. Obiectivul meu profesional este să duc la bun sfârșit îndatoririle de serviciu cu maxim profesionalism și seriozitate. Încrezător și proactiv, cu spirit puternic organizațional, abil în a prioritiza îndatoririle de serviciu, o persoană abordabilă. Competențe și tehnici eficiente în organizarea echipei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Resurse umane / Psihologie, Publicitate, Administrativ / Logistica, Productie, Relatii clienti / Call center, Import - export, Crewing / Casino / Entertainment, Alimentatie / HoReCa, Naval / Aeronautic, Management

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2020 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: 7. sectetariat

Responsabilitati:

A. Funcțiile postului:

Păstrare fișiere și înregistrări astfel încât acestea să rămână actualizate și ușor de accesat
Sortare și distribuirea corespondentei primite și pregătirea materialelor primite (plicuri, pachete)
Răspunsul la telefon, redirectionarea apelurilor catre colegii solicitati
Utilizarea aparaturii de birou, cum ar fi fotocopiator, imprimante și diferite softuri pentru procesarea textelor
Asistarea în gestionarea biroului și a procedurilor de organizare
Monitorizarea stocurile de articole pentru birou (agrafe de hârtie, articole de papetărie) și raportatea atunci când există lipsuri
Asistarea in organizarea de călătorii și evidenta rezervarilor pentru salile de conferințe și/sau evenimente
Efectuarea de alte atribuții de birou, pe baza solicitarilor
Asistent de legatura
Pregatire documente


B. Despre Clifford Chance Badea

Clifford Chance este una dintre firmele de top de avocatură din lume, cu o profunzime și o gamă semnificativă de resurse pe cele cinci continente. Cu un parteneriat global unic, complet integrat, se mândrește cu modul său de lucru accesibil, colegial și bazat pe echipă. Firma se străduiește întotdeauna să depășească așteptările clienților săi, care includ corporații din toate sectoarele comerciale și industriale, guverne, autorități de reglementare, organisme comerciale și organizații non-profit. Aceasta le oferă sfaturi și informații juridice de cea mai înaltă calitate, care combină standardele globale ale firmei cu expertiza locală aprofundată.











01.09.2019 - 31.01.2020

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: 6. curator in domeniul artei pe nave de croaziera

Responsabilitati:

A. Functiile postului:

Configurarea metodei de afisare a operelor de arta pentru evenimentele din galerie sau licitatii, conform celor mai bune practici in manipularea si afisarea operelor de arta in conformitate cu cerintele de siguranta ale navei.
Printre altele se enumera si mentinerea integralitatii si calitatii operelor de arta aflate la bordul navei.
Conduce si gestioneaza o echipa de manipulanti ai operelor de arta, acestia fiind instruiti sa transporte operele de arta in conformitate cu cerintele de siguranta ale navei. Impreuna cu echipa de manipulanti din subordine, se pregatesc tablourile care vor fi scoase la licitatie si se aseaza langa scena in vederea expunerii lor, una cate una, pe un suport special odata cu terminarea licitarii asupra operei de dinainte.
Se asigura ca la sfarsitul licitatii, manipulantii transporta in siguranta operele de arta inapoi in spatiul de depozitare. Curatorul trebuie sa aiba abilitatea de a distinge artistii, tipurile de lot precum si identificarea lor in timp util in spatiul de depozitare. De asemenea are in sarcini, inventarierea operelor de arta si expunerea lor intr-un mod cat mai eficient in galeria de arta. Manageriaza materialele destinate marketingului.

B. Despre Park West Gallery:

Park West Gallery este cel mai mare dealer de arta din lume, aducand experienta operelor de arta la 2 milioane de clienti, inca din 1969. Nicio alta companie nu are experienta, expertiza in materie de arta precum Park West Gallery. Fie ca este vorba despre capodopere ale celor mai mari artisti din istorie sau cele mai recente opere de arta contemporane. In 1995 Park West Gallery a inceput sa gazduiasca licitatii de arta la bordul liniilor de croaziere de lux internationale, alaturi de Celebrity Cruises si Royal Caribbean International. Astazi, Park West poate fi gasit pe mai mult de 90 de nave de croaziera de pe intreg mapamondul.

Ultimul contract s-a desfasurat pe nava Explorer of the Seas, parte a flotei companiei Royal Caribbean.

01.09.2015 - 30.09.2019

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: 5. shift supervisor

Responsabilitati:

A. Functiile postului:

Efectuarea discuțiilor pe motive disciplinare.
Managementul absențelor.
Obținerea voluntarilor pentru ore suplimentare.
Informarea personalului cu privire la schimările din programul de lucru.
Soluționarea potențialelor greșeli la plata salariilor.
Întâmpinarea angajaților în prima zi de lucru și prezentarea lor șefului de departament.
Alocarea echipamentului de lucru și a programului de lucru.
Luarea de declarații cu privire la accidentele de muncă.
Intervievare telefonică.
Folosirea bazelor de date pentru recrutare de personal.
Acordul cu privire la departamentul unde persoana contactată își va desfășura activitatea.
Participarea la informarea echipelor departamentale.
Confirmarea telefonică cu privire la data și ora primei zi de lucru.
Moderarea întâlnirilor cu colegii din diferite departamente. Obiectivul întâlnirilor este acela de a vorbi liber și deschis despre potențialele probleme, despre relațiile dintre colegi și eventuale îmbunătățiri.
Verificarea prezenței la muncă.
Punerea în aplicare a procedurilor cu privire la concedieri.
Completarea cererilor de concediu.
Patrularea prin departamente, oferind colegiilor informațiile necesare cu privire la nevoile lor.
Rezolvarea potențialelor îngrijorări, a conflictelor și a problemelor, cu buna veghere asupra implementării normelor de lucru într-un mod cât mai corect.
Comunicarea cu compania mamă și a responsabilului de tură.
Responsabilitate cu privirea la atingerea numărului de angajați solicitați și la îndeplinirea obiectivelor stabilite de companie.
Recrutare personal prin conversatii telefonice.
Responsabil de tură în weekend, aleatoriu.

Shift Supervisor pentru AM2PM Recruitment Solutions (contractor) pentru Walgreens Boots Alliance

B. Despre AM2PM Group:

Grupul AM2PM: Agenții de recrutare și specialiști în servicii gestionate - oferă companiilor lucrători temporari sau permanenti.

01.09.2015 - 31.10.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: 4. picker/packer/checker/trainer

Responsabilitati:

A. Functiile postului:

Culegerea cutiilor din diverse locații conform comenzii.
Verificarea acurateții cu privire la numărul de cutii și codurilor de produse.
Ghidat de calculator, se culeg diverse produse, se plasează în cutii sau plicuri alături de facturi, în funcție de dimensiune, asigurându-ne că la final se atașează eticheta cu adresa cumpărătorului.
Plasarea cutiilor către departamentul care se ocupă cu încărcarea și livrarea.
Pregătirea și instruirea angajaților noi.
În dobândirea calității de Instructor al procedurilor companiei, am urmat cursuri de pregătire interne.

B. Despre Walgreens Boots Alliance:

Walgreens Boots Alliance este cel mai mare retailer farmaceutic din SUA si Europa. Compania este prezenta in peste 25 de tari din intreaga lumea si are peste 415.000 mii de angajati. Compania detine peste 18500 de farmacii in 11 tari detinea cea mai mare retea de distributie a produselor farmaceutice cu peste 390 de centre de distributie, livrand pentru peste 230.000 de farmacii, doctori, centre de sanatate si spitale in fiecare an in peste 20 de tari. Walgreens Boots Alliance este unul dintre cei mai mari producatori de medicamente eliberate pe bază de rețetă, precum si multe alte produse de sănătate și frumusete.

01.05.2007 - 31.08.2015

Departament: publicitate

Titlu Job: 3. decorator interioare

Responsabilitati:

A. Functiile postului:

Întrevederi cu potențiali clienți.
Prezentarea broșurii servicilor companiei. Explicarea procesului de lucru și stabilirea termenelor de execuție.
Măsurarea și notarea dimensiunilor spațiilor ce urmează a fi decorate sau modificate.
Colantări diverse, pregătire casete luminoase, printing indoor, outdoor, imprimeuri haine prin transfer termic, decoruri interioare (sedii de companii), producția și montarea de litere volumetrice (sigle), decor auto, geamuri, pereți, prin aplicare de autocolant.

Clienți: ING, Coca Cola Hellenic, Vodafone, British American Tobacco, Procter and Gamble, Colgate, Mondelez, Huawei, EA Games, Adidas si multe altele.

B. Despre Delta A.C.M.:

DELTA A.C.M. este o companie privată cu o experiență de peste 20 de ani în domeniul construcțiilor și ingineriei, fiind orientată spre dezvoltarea de proiecte mari pentru clienții săi publici și privați.


01.08.2006 - 31.05.2007

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: 2. picker/checker/loader/tl’s assistant

Responsabilitati:

A. Functiile postului:

Culegerea cutiilor din diverse locații conform comenzii.
Verificarea acurateții cu privire la numărul de cutii și codurilor de produse.
Pregătirea, înfolierea comenzilor și încărcarea lor în tiruri.
Încărcare/descărcare tiruri.
Primirea și stocarea mărfii.
Evidența stocului.
Verificarea integrității produselor la recepția containerului.
Întocmirea actelor, aprobarea CMR-ului.
Suplinirea lipsei Team Leaderului.

B. Despre DSV Solutions:

DSV Solutions (fostul Frans Maas) este o companie daneză de transport și logistică, care oferă servicii de transport rutier, aerian si maritim în întreaga lume.


01.05.2005 - 30.04.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: 1. consilier vanzari

Responsabilitati:

A. Functiile postului:

Aranjarea produselor pe rafturi pe baza popularitatii acestora.
Intampinarea clientilor si oferirea de sfaturi despre produse pentru a ii convinge sa cumpere.
Oferirea de informatii despre returnarea produsului.
Realimentarea rafturilor cu produse.
Mentinerea unui spatiu de lucru curat si organizat.
Numararea si depunerea incasarilor la banca.


studii

 

Facultati:

2011 - 2014 Liceu / Școală profesională: Matematică-Informatică la 3. Liceul Ecoprof din Bucuresti. Absolvit cu Certificat de absolvire a liceului
2003 - 2006 Liceu / Școală profesională: Electrotehnica la 2. Liceul Tehnologic Nikola Tesla din Bucuresti. Absolvit cu Certificat de Lucrator in Electrotehnica
1996 - 2003 Școală generală: Scoală primară la 1. Principesa Ileana, nr.27 din Bucuresti. Absolvit cu Certificat de Capacitate

Premii

Certificari
Feb 2020 - Feb 2020: Inspector Resurse Umane
Certificat eliberat sub autoritatea Ministerului Muncii si Protectiei Sociale si al Ministerului Educatiei si Cercetarii - Cod COR 333304

Competenta dobandite:

a. Operatiuni in REVISAL
b. Planificarea activitatilor
c. Comunicarea cu angajatii
d. Organizarea recrutarii personalului
e. Intocmirea documentelor de evidenta a personalului
f. Gestionarea documentelor de evidenta a personalului
g. Admnistrarea bazei de date de evidenta a personalului

Certificat eliberat de Bestcor Training Center, Bucuresti, Romania
Sep 2019 - Oct 2019: Certificate of Proficiency STCW Basic Safety Training (HBST)
Certificat de pregatire STCW in instruire elementara de securitate emis in conformitate cu prevederile Conventiei Internationale privind Standardele Programului de Instruire aprobat de Autoritatea Maritima din Bahamas pentru a inteplinii criteriile codului STCW.

Continutul cursului in baza codurilor STCW:
a. Prim ajutor primar
b. Tehnici de supravietuire personala
c. Siguranta personala si responsabilitati sociale
d. Prevenirea incendiilor si instructiuni de lupta cu focul

Certificat eliberat de Royal Caribbean LTD, Miami, SUA
Sep 2019 - Sep 2019: Certificate of completion Crowd Management Training (CMAT)
Certificat al managementului multimilor emis in conformitate cu prevederile Conventiei Internationale privind Standardele Programului de Instruire aprobat de Autoritatea Maritima din Bahamas pentru a inteplinii criteriile codului STCW.

Certificat eliberat de catre Royal Caribbean Cruises LTD, Miami, SUA
Aug 2019 - Aug 2019: Certificate of Proficiency in Security Awarness
Certificat de competenta in nuanta de securitate emis sub autoritatea Agentiei Maritime si de Paza de Coasta din Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord, agentie executiva a Departamentului de Transport.
Jul 2019 - Jul 2019: Workplace Conflict Resolution Training
Pregatire pentru rezolvarea conflictelor la locul de munca.

Certificat eliberat de catre TSS Security LTD si autorizat de catre Autoritatea Industriei de Securitate, Burton on Trent, Regatul Unit.
Mar 2018 - Aug 2018: Business Administration Certificate
IAO Nivel 2 Certificat în Principiile domeniului de afaceri și al administrării acestuia.
(IAO Level 2 Certificate in Principles of Business and Administration) regulated by Ofqual.

Certificat eliberat de catre Colegiul North Hertfordshire, Stevenage, Regatul Unit
Apr 2015 - Jun 2015: Centrul Educational Ibsen
Curs de limba germana, nivel A1.1

Certificat eliberat de catre Centrul Educational Ibsen, Bucuresti, Romania
Hobby-uri
volei, handbalul, calatoriile, formula 1, baschetul, fotbalul, tenisul, istoria, socializarea, arhitectura, avioanele, croazierele, alergarea, inotul, sala de forta



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close