Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.07.1992

obiectiv

 

Tind spre o dezvoltare profesională care sa fie orientată întotdeauna spre oportunităţi și noi provocări.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Asigurari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Cercetare - dezvoltare, Achizitii, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Management

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2020 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: production planner & client responsible

Responsabilitati:

- Planificarea productiei bazata pe instrumentul de lucru SAP: analiza comenzi, rapoate, planificare productie, avizare transporturi;
- Executare plan de productie in conformitate cu necesarul existent de materiale si echipamente;
- Pregatire plan de productie, luand in considerare toate informatiile necesare care pot avea un impact asupra realizarilor astfel incat sa satisfaca cerintele clientului;
- Participare la teleconferinte cu clientul cu privire la constrangeri de materiale sau de capacitate a echipamentelor;
- Urmarire realizari din productie versus ce a fost planificat, si comunicate catre echipa si client
- Urmarire exporturi efective fata de ce a fost planificat sa se exporte, si comunicate catre echipa si client
- Confirmare termen de livrare a comenzilor de vanzare externe/interne primite in baza analizei de materiale si luand in calcul capacitatea de productie, resursele umane si resursele tehnice ale sectiei de productie.
- Efectuare operatiilor in sistem;
- Participare la sedintele zilnice, in care se discuta realizarile productiei si exporturile;
- Modificare in sistem a tuturor schimbarilor cerute de client;
- avizare transporturi conform termenului de livrare al clientului

01.07.2020 - 30.11.2020

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: 4pl freight forwarder

Responsabilitati:

- presupune organizarea activitatii de rezervare a transporturilor;
- organizare, efectuare si urmarire a transporturilor internationale de marfuri de la furnizor la cumparator;
- track&trace - urmarirea transporturilor conform rezervarii si informatiilor primite de la carrier;
- procesare si transmitere a documentelor specifice tipului de transport (VGM, ISF, packing list, factura);
- procesare acte vamale, asigurarea conditiilor de procesare corecta si transmitere catre carrier;
- raportari cu privire la forecast-ul transporturilor;
- crearea bazei transportului in CargoWise conform cerintelor respective (tip transport, destinatar, expeditor, tip facturare, port);
- folosirea platformei interne si a programului CargoWise pentru organizarea si urmarirea transporturilor;

01.03.2020 - 30.06.2020

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: production planner & client responsible

Responsabilitati:

- Planificarea productiei bazata pe instrumentul de lucru SAP: analiza comenzi, rapoate, planificare productie, avizare transporturi;
- Executare plan de productie in conformitate cu necesarul existent de materiale si echipamente;
- Pregatire plan de productie, luand in considerare toate informatiile necesare care pot avea un impact asupra realizarilor astfel incat sa satisfaca cerintele clientului;
- Participare la teleconferinte cu clientul cu privire la constrangeri de materiale sau de capacitate a echipamentelor;
- Intocmirea actelor vamale corespondente cu comenzile livrate;
- Urmarire realizari din productie versus ce a fost planificat, si comunicate catre echipa si client
- Urmarire exporturi efective fata de ce a fost planificat sa se exporte, si comunicate catre echipa si client
- Confirmare termen de livrare a comenzilor de vanzare externe/interne primite in baza analizei de materiale si luand in calcul capacitatea de productie, resursele umane si resursele tehnice ale sectiei de productie.
- Efectuare operatiilor in sistem;
- Participare la sedintele zilnice, in care se discuta realizarile productiei si exporturile;
- Modificare in sistem a tuturor schimbarilor cerute de client;

01.01.2018 - 31.03.2020

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: production planner & client responsible

Responsabilitati:

- Executare plan de productie in conformitate cu necesarul existent de materiale si echipamente;
- Pregatire plan de productie, luand in considerare toate informatiile necesare care pot avea un impact asupra realizarilor astfel incat sa satisfaca cerintele clientului;
- Participare la teleconferinte cu clientul cu privire la constrangeri de materiale sau de capacitate a echipamentelor;
- Propunere de modificare a planului de productie in caz de lipsa de materiale, capacitate de echipamente, lipsa oamenilor, sau alte probleme care pot aparea in timpul executiei;
- Urmarire realizari din productie versus ce a fost planificat, si comunicate catre echipa si client
- Urmarire exporturi efective fata de ce a fost planificat sa se exporte, si comunicate catre echipa si client
- Confirmare termen de livrare a comenzilor de vanzare externe/interne primite in baza analizei de materiale si luand in calcul capacitatea de productie, resursele umane si resursele tehnice ale sectiei de productie.
- Efectuare operatiilor in sistem;
- Participare la sedintele zilnice, in care se discuta realizarile productiei si exporturile;
- Modificare in sistem a tuturor schimbarilor cerute de client;
- Intocmire si transmitere zilnic, saptamanal, lunar rapoarte specifice ( comenzi zilnice, restante saptamanale).

01.02.2016 - 31.12.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: production planner and client responsible, logistics responsible

Responsabilitati:

- Realizarea planului de productie in functie de comenzile existente dar si de termenele de livrare
- Verificarea comenzilor sa fie in acord cu planul de programare;
- Introducerea comenzilor si planificarea in aplicatia interna;
- Relationarea cu responsabilii de comanda in solutionarea modificarilor de programare;
- Identificarea/ analizarea situatiilor care duc la intarzierea de intrare in productie si gasirea solutiilor adecvate;
-Raspunde pentru planificarea, organizarea si efectuarea aprovizionarii si livrarii marfurilor in conditiile si termenii stabiliti (documente insotitoare, rute de transport, respectare termene);
- Mentinerea relatiilor cu clientii;
- Are rolul de a executa concret finalizarea activitatii de vanzari a organizatiei, tinand legatura intre depozit, departamentele de la sediu si clientul extern;
- Efectueaza livrarile de marfa conform planului primit de la diviziile de vanzare;
- Pregateste marfa pentru livrare si verifica actele aferente;
- Verifica si transmite status- ul comenzilor in curs de livrare;
- Tine legatura cu clientul in ceea ce priveste livrarea comenzilor si ofera informatiile solicitate;

01.10.2015 - 29.02.2016

Departament: achizitii

Titlu Job: analist achiziții

Responsabilitati:

- Raspundere procesare comenzi de aprovizionare pentru materiale, produse, servicii, asigurand respectarea procedurilor conform politicii de achizitii a companiei;
- Initiere si urmarire comenzi de achizitii in sistemul ERP conform politicii de achizitii a companiei si a normelor si procedurilor interne;
- Pregatire si trimitere cereri de oferta la furnizori;
- Efectuare de analiza a ofertelor;
- Urmarire contractele de aprovizionare. Se asigura ca Managerul de Aprovizionare & Logistica este de acord cu conditiile convenite si contractele sunt semnate in conformitate cu autoritatea acordata si procedurile interne de aprovizionare. Verifica daca bunurile si serviciile sunt furnizate in conformitate cu conditiile contractului;
- Urmarire si verificare a conformitatii facturilor furnizorilor;
- Urmarire termene de plata de la furnizori si raspundere a imbunatatirii termenelor de plata conform indicatorilor de performanta stabiliti de Managerul de Aprovizionare & Logistica;
- Identificare si raportare a neconformitatilor de aprovizionare si asigurarea concordantei comenzii de achizitie cu factura comerciala emisa de furnizor, precum si de conformitatea celorlalte documente insotitoare ale achizitie, dupa caz: certificate de calitate, de conformitate si de garantie, fisa tehnica, fisa tehnica de securitate, licente si autorizatii;
- Supervizarea stadiului de livrare al tuturor comenzilor, datele de livrare si problemele de livrare;
- Asigurarea informarii conducerii cu privire la intarzierile de livrare;

01.05.2015 - 31.10.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: recepționer

Responsabilitati:

- Repartizare in camere in functie de cerintele si solicitarile clientilor;
- Informare clienti, inclusiv sa poarte conversatie in limbi straine;
- Contabilizare inregistrari/munca specifica de birou (facturare);

01.06.2014 - 30.11.2014

Departament: banci

Titlu Job: ofiter bancar

Responsabilitati:

- Asigura efectuarea operatiunilor specifice sectorului, acordand atentie maxima eficientei si calitatii muncii prestate, cu respectarea reglementarilor interne si legislative in vigoare;
- Gestionare tranzactii de la diferite sucursale pentru conturi curente, depozite;

01.05.2013 - 30.06.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: practicant

Responsabilitati:

- Introducerea documentelor în cadrul programelor de contabilitate (înregistrarea documentelor de cheltuieli, vânzări, încasări şi plăţi);
- Arhivarea documentelor contabile;

01.11.2012 - 31.03.2013

Departament: banci

Titlu Job: practicant

Responsabilitati:

- Training on the job, explicații oferite de angajații unității băncii cu privire la produsele/serviciile specifice BCR;
- Fișe de prezentare a produselor/serviciilor bancare;
- Consilierea clienților în utilizarea echipamentelor ATM, APT, MFM;
- Arhivarea documentelor bancare;

01.04.2012 - 31.10.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

- Asigură necesarul de marfă la raft;
- Aduce marfă din depozit;
- Ordonează rafturile pe categorii de produse și pe tipuri de produse;
- Expune mărfuri într-o manieră estetică, ușor accesibilă;

01.06.2011 - 31.03.2012

Departament: marketing

Titlu Job: operator interviu

Responsabilitati:

- Realizeaza culegerea datelor;
- Realizeaza sub supravegherea coordonatorului listele de esantionare;
- Corectitudinea pasului statistic si detalii despre vizita operatorului;
- Corectitudinea aplicarii chestionarului;

studii

 

Facultati:

2014 - 2016 Masterat: Relatii Economice Internationale la Universitatea Transilvania din Brasov.
2011 - 2014 Facultate: Afaceri Internationale la Universitatea Transilvania din Brasov.
2007 - 2011 Liceu / Școală profesională: Achizitii si Contractari la Liceul Economic Andrei Barseanu din Brasov.

Premii

Voluntariat
Dec 2014 - Jan 2015: Planul de Mobilitate Urbană Durabilă
Proiect de Cercetare în parteneriat cu Universitatea Transilvania Brașov
Certificari
Sep 2007 - Jul 2011: Tehnician Achiziții și Contractări



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close