Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 22.12.1994

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.07.2013

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Pasiunea veche pentru domeniul IT ma indeamna sa continui pe acest drum. Imi doresc sa lucrez intr-un mediu profesional, dinamic care sa-mi permita folosirea cunostintelor acumulate si oportunitati de avansare in cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2019 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: 2nd level support engineer

Responsabilitati:

• Integration support with regard to different online payment methods;
• Configuration of various set-ups in the system using SQL;
• Support for the automation of set-up processes (using scripting, like PowerShell, VBA, javascript);
• Documentation of solutions developed for customer support;
• Control and monitoring customer communication and message escalation;
• Supporting Merchants for technical and product-specific questions or issues (2nd level support);

01.04.2017 - 31.07.2019

Departament: it software

Titlu Job: support engineer ii

Responsabilitati:

• Providing support to clients (via email and phone) regarding technical issues:
• Password reset, Internet connectivity issues, emailing options etc.;
• Logging remotely to client’s computer and help them solve software issues;
• Documenting issues that we deal with on a daily basis into the ticketing system;
• Troubleshooting hardware, software and network related issues;
• Escalating problems to the next level of support when necessary;
• Help the client with all the necessary information.

Personal Achievements:
• Created a script using JS for internal schedule platform, that arrange the schedule table by English, French, Spanish and Portuguese.
• Created a tool for IS Service Desk with few integrated scripts for quick troubleshooting on common problems
• Discovered few bugs and vulnerabilities using Chrome DevTools , JS QuerrySelector and HTML DOM setAttribute() Method in service-now platform that allow to set tickets from Close Complete, In Progress and reverse. Set ticket on waiting - user information without sending email and few more. (no input validation)

01.05.2016 - 30.04.2017

Departament: it software

Titlu Job: junior network administrator

studii

 

Facultati:

2015 - 2019 Facultate: Informatica la Spiru Haret din Bucuresti.
2010 - 2014 Liceu / Școală profesională: Filologie Bilingv la "Mihai Eminescu" din Calarasi.

Premii

Certificari
Dec 2017: Microsoft Networking Fundamentals
www.certiport.com/portal/pages/credentialverification.aspx
HDJW-XLRX
Jan 2014 - May 2014: E.C.D.L



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close