Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 23.07.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.06.2009

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: Telefon de serviciu, bonuri de masa

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Achizitii, Inginerie, Controlul calitatii, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: 01.03.2012

experienta profesionala

 

01.12.2015 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: 2nd level applications and voip incident manager

Responsabilitati:

Suport level 2 pentru produse si sisteme precum: OpenScape Voice, OSB, SBC, RG, OpenScape Mediaservers, Deployment Services, Unified Communications Application Suite (frontend and backend ), Webcollaboration, Openscape Mobile, telefoane Siemens si Openscape, ISDN, LDAP.
Asistenta tehnica pentru clienti din Marea Britanie folosind diverse solutii Unify.
Suport tehnic pentru instalarea/configurarea produselor si aplicatiilor.
Identificarea rapida a problemei si solutiei pentru incidentele de suport raportate de client.
Tratarea incidentelor de suport conform ITIL, tinand cont de datele transmise de catre client(descriere, prioritate) avand ca obiectiv solutionarea problemei conform SLA-ului.
Colaborarea cu alte echipe ce gestioneaza infrastructura retelei, dar si cu utilizatorii finali pentru a identifica eventualele probleme de performanta a sistemului
Colectarea logurilor si interpretarea acestora(SIP, Q931, syslog, tcpdump, wireshark, fiddler)
Realizarea auditurilor de securitate si implementarea solutiilor pentru vulnerabilitatile descoperite pe sisteme.
Generarea si instalarea certificatelor SSL pe serverele clientilor.
Testarea si upgrade-ul solutiilor software instalate pe serverele clientilor.
Oferirea de asistenta remote pentru ingineri de teren in cazul unor probleme mai complexe.
Documentarea procesului de diagnoza a problemei, a rezultatului diagnozei si a solutiei implementate, in tool-ul de tichete.
Monitorizarea continua a noilor versiuni de soft lansate si a documentatiilor pentru a oferi solutii proactive si corective


Experienta in utilizare unui game variate de tool-uri de debugging(ex: Wireshark, tshark, Fiddler, DAT)
Experienta in solutionarea problemelor aparute pe sisteme Linux
Experienta in protocoale VoIP(SIP/Q931/RTP)
Cunostiinte de baza in limbaje de programare web(PHP, HTML, CSS, Bootstrap), obtinute ca urmare a multiplor proiecte personale sau publice(detalii pe razvan.manole.ro) si ca urmare a experientei dobandite lucrand in industria Web Hosting

01.07.2012 - 30.11.2015

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: technical team lead

Responsabilitati:

Promovat de la Technical Support Level 2 in 2014

• Planificarea si organizarea activitatilor din departament
• Realizarea trainingurilor pentru colegii noi
• Monitorizarea activitatii colegilor din departament si oferirea de asistenta pentru dezvoltarea tehnica a acestora
• Oferirea de ajutor colegilor Level 1 in gestionarea situatiilor mai complexe
• Prima treapta de escalare a situatiilor ce necesita analiza/raspunsul unui superior.
• Monitorizarea serverelor pentru a asigura uptime optim si stabilitate, precum si aplicarea de masuri corective si proactive.
• Realizarea documentatiilor tehnice pentru a permite rezolvarea mai rapida a situatiilor similare in viitor
• Transferul conturilor de gazduire de la alti furnizori pe serverele ROMARG
• Instalarea/configurarea/administrarea serverelor WEB/SQL/Mail
• Realizarea de backup-uri manuale si restaurari
• Level 2 support pentru:
o administrarea serverelor VPS si serverelor dedicated
o probleme cu privire la serverele de mail
o probleme cu privire la WAF/ModSecurity
o probleme PHP/MySQL
o administrare DNS

01.02.2009 - 31.03.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: manager vanzari

Responsabilitati:

- Administrarea magazinului online
- Administrarea domeniilor și serviciilor de hosting
- Planificarea comenzilor de la furnizori în funcție de stoc și cerințele clienților
- Vânzarea directă a produselor către clienții finali
- Menținerea contactului cu furnizorii și managementul logistic
- Alcătuirea dosarelor si caietelor de sarcini pentru licitațiile publice
- Suport tehnic de nivel 1 pentru echipamentele vândute
- Gestiunea depozitului de echipamente
- Facturarea produselor si serviciilor oferite
- Crearea unui portofoliu pentru ofertare către potențiali clienți
- Testarea, instalarea și configurarea echipamentelor de sunet, lumini și efecte speciale
-Intermedierea unui contract pentru conectori audio-video la stationul National Arena Bucuresti
Telefon de serviciu

studii

 

Facultati:

2011 - 2015 Facultate: Inginerie Economica Industriala la Universitatea Transilvania, Facultatea de Inginerie Tehnologica si Management Industrial din Brasov. Discipline studiate:
- management
- marketing
- managementul resurselor umane
- proiectare asistată
- logistica
- tolerante si control dimensional
- comert intern si international
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Administratie publica la Colegiul National Economic "Andrei Barseanu" din Brasov. Obtinerea diplomei de "Nivel 3 de calificare Tehnician in Administratie Publica"

Premii

Traininguri
Aug 2017 - Sep 2017: Agile Awarness Level 1 course

May 2016 - Jun 2016: VmWare vSphere Toubleshooting & Security

Mar 2016 - Apr 2016: VmWare Training Course (Data Center Virtualization & Cloud Infrastructure Associate)

Dec 2015 - Jan 2016: LPIC 101-102 / 201-202

Dec 2015 - Jan 2016: Cisco CCNA ICND1-ICND2

Certificari
Jun 2017 - Aug 2017: Oracle Databases for Developers



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close